Slaap lekker flugel en tot morgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga d'r vandoor...
Ik zie jullie morgen overdag wel, dan ben ik toch vrij...
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan gaat JP morgen ZELF nog naar Afganistan !!![]()
Waarom denk ik dat één kruisraket niet genoeg is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach hij heeft nu toch genoeg kruis raketten, kun ie vast viola wel aan vastbinden
Dit hele idee wordt steeds beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan gaat JP morgen ZELF nog naar Afganistan !!![]()
* BONG4002 was "Tha Bong"quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb als naam bij die mail trouwens Foreverblue ingevuld... misschien maakt ze dat wel bang![]()
Klinkt eng hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb als naam bij die mail trouwens Foreverblue ingevuld... misschien maakt ze dat wel bang![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat één kruisraket niet genoeg is?![]()
Doe meequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Even Kelly een hart onder de riem steken: Hup Kelly !!![]()
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen jaquote:
Van mij mag ze blijven. Zolang ze maar geen zondvloed veroorzaaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kellyquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze m hebben gelezen wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen ja
Dan gelijk alle vier de streams op zwart.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen ja
We hebben een K,quote:
Gatver das nouu smerigquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola nou de restje van een gast op te eten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef bunnyma het volgende:
Och ermmmmm, doet ze weer eens wat, wordt ze afgekat door Bart.
"God, help me, please" uitspraak Kelly.
Das gewoon een asbakquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gatver das nouu smerig![]()
Nou ja das viool was te verwachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |