Dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Niet persoonlijk bedoeld, maar ik dacht dat het meer een opmerking was in de lijn van 'Ajax blijft altijd de beste' etc etc.
Vanuit mijn clubliefde ben ik het met je eens. In mijn realisme en kijkend naar onze huidige positie vind ik dat ik wel wat meer zelfreflecterend mag zijn.quote:
Uiteraard, daarom ging het me ook meer om je eerste punt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vanuit mijn clubliefde ben ik het met je eens. In mijn realisme en kijkend naar onze huidige positie vind ik dat ik wel wat meer zelfreflecterend mag zijn.
Ik volg je echt niet meer, sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom ging het me ook meer om je eerste punt.
Misschien is 'ie te licht, maar het blijft toch absurd hoe een basisspeler en aanvoerder in zo'n korte tijd zijn positie binnen het team verliest en wordt verkocht. Vooral dat aanvoerderschap aan het begin van het seizoen maakt de verkoop extra wrang.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef Houniet het volgende:
AJAX
Au revoir, Julien! Bedankt en succes verder.
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik vind het jammer hoe Ajax met sommige spelers omgaat. Maarja, dat is de laatste jaren niet anders geweest. Hopelijk komt er nog verandering inquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Misschien is 'ie te licht, maar het blijft toch absurd hoe een basisspeler en aanvoerder in zo'n korte tijd zijn positie binnen het team verliest en wordt verkocht. Vooral dat aanvoerderschap aan het begin van het seizoen maakt de verkoop extra wrang.
Om mijn punt over het aanvoerderschap nog wat duidelijker te maken: je verwacht dat, wanneer de coach een aanvoerder zoekt, hij een speler kiest die als een van de bouwstenen van het team geldt. Een speler die anderen mee kan trekken, die een prominente plaats in het team heeft. Bovendien moet hij ook een aardig balletje kunnen trappen, willen zijn medespelers hem serieus nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik vind het jammer hoe Ajax met sommige spelers omgaat. Maarja, dat is de laatste jaren niet anders geweest. Hopelijk komt er nog verandering in.
Clubliefdequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet meer, sorry.
Maar dit valt geloof ik onder slowchatten, dus...
Neuh, lijkt me niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef Roeni3 het volgende:
Of is mijn beeld van een aanvoerder verkeerd?
Ja. Hij heeft welgeteld 2 goede aankopen gedaan, en dat waren Chivu en Brian Laudrup.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat was de functie van Danny eigenlijk in de slechte jaren bij ajax (post vangaal / olsen periode)?iets met spelersbeleid toch?
Hoofd Technische Zaken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat was de functie van Danny eigenlijk in de slechte jaren bij ajax (post vangaal / olsen periode)?iets met spelersbeleid toch?
quote:Blind, Rot op, ole ole !!
Blind, Rot op, ole ole !!
Blind, Rot op, ole ole !!
Chivuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:16 schreef Suijk het volgende:
Ik moest ook aan die film denken toen het ging over de functie van Blind in die tijd...vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |