Welke cd-rom heb je dan? Ik had die van het ANWBquote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, 1 februari. Maar op mijn cdrom staat alles.
Van m'n rijschool. De Rijbewijsconcurrent.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Welke cd-rom heb je dan? Ik had die van het ANWB![]()
Succesquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Morgen mag ik op voor mijn rijbewijs A, theorie en AVB (eerste parktijkexamen, voertuigbeheersing) in een keer gehaald...duim met me mee!
Succesquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Morgen mag ik op voor mijn rijbewijs A, theorie en AVB (eerste parktijkexamen, voertuigbeheersing) in een keer gehaald...duim met me mee!
ja idd. met een motor op sportschoenen is not done :Squote:Op maandag 23 januari 2006 13:09 schreef dribbel79 het volgende:
Ik mag niet eens met sportschoenen aan lessen, je enkel moet tegenwoordig bedekt zijn als je gaat motorrijden.
Dus...en met bergschoenen aan heb je zat gevoel (eigen ervaring)
-edit- laat maar, jullie hebben het over autorijden denk ik, whehehe...
als je je kisten niet dichtknoopt dan heb je vaak iets meer gevoel met rijden..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:14 schreef Sylvana het volgende:
heb net sportschoenen van me ma en zusje gepast, maar die pas ik dus niet en op je sokken dan glij je van je pedalen af, dus denk dat er deze keer niks anders op zit dan met kisten te rijden
en denk dat ik die sportschoenen dan maar gewoon bij me ouders neerzet de volgende keer, bij me eigen thuis heb ik ze toch amper aan en als ze hier staan heb ik ze iig altijd met rijles
heb je wel eens gezien hoe vrouwen rijdenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Ik kan bv niet rijden met schoenen/ laarzen met een hak , ik snap niet hoe vrouwen dit doen
Nou, een vriendin van mij draagt altijd hakken tijdens het rijden, maar die is zelfs bang van zichzelf tijdens de ritquote:Op maandag 23 januari 2006 14:02 schreef Repeat het volgende:
heb je wel eens gezien hoe vrouwen rijden
oew ik zal nu wat over me heen krijgen denk ik
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
goeie levens verzekering afsluiten voordat je instapt dusquote:Op maandag 23 januari 2006 14:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, een vriendin van mij draagt altijd hakken tijdens het rijden, maar die is zelfs bang van zichzelf tijdens de rit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |