echte liefde, je ziet het meteen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef LostFormat het volgende:
Hoe romantisch.
Da's een goeie. Wordt tenminste ook iets in genoemd over rente en aflossing. Want wat heb je aan een schuldbekentenis als er niks instaat over wanneer het bedrag terugbetaald moet zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
http://www.nooitmeerrood.nl/downloads/akte.doc
Alleen nog even editen, uitprinten en ondertekenen.![]()
Google is your friend...
En jij gelooft dat dit rechtsgeldig is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef IntruderAlert het volgende:
Bij deze verklaard {naam muts x} bebrag {centen Y} te hebben geleend van {Jhonny Z}.
Terug te betalen voor { uitelkaar gaan datum Z}
krabbeltje X
krabbeltje Z.
done
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dit rechtsgeldig is?![]()
Ja, alle feiten staan erin, + ondertekend. Dat is gewoon een basis overeenkomst, dus rechtgeldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dit rechtsgeldig is?![]()
Alleen datum en plaats van ondertekening missen nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja, alle feiten staan erin, + ondertekend. Dat is gewoon een basis overeenkomst, dus rechtgeldig.
Je bent gek dat je haar zoveel leent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef aldo71 het volgende:
Okay hier kan ik wel wat mee.
Het gaat om 12.500 euro.
En ik ben het er wel mee eens dat je over dit soort zaken in een relatie zakelijk moet blijven.
Dat geeft rust, en rust in een relatie is een van die onmisbare ingredienten.
![]()
Ik vraag me af wat ze met zoveel geld moest doen.. ik hoop niet met de nieuwe vriend op vakantie :-pquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef aldo71 het volgende:
Okay hier kan ik wel wat mee.
Het gaat om 12.500 euro.
En ik ben het er wel mee eens dat je over dit soort zaken in een relatie zakelijk moet blijven.
Dat geeft rust, en rust in een relatie is een van die onmisbare ingredienten.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |