Wij hebben verschillende definities van 'aan alle kanten rammelen' en van 'corrigeren' en ik denk niet dat jouw definities in het woordenboek staan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Slarioux':
eeeeh even de feiten bekijken.Iemand steekt een verhaal af dat van alle kanten rammelt. Vervolgens corrigeer ik hem en wijs ik hem erop.Mag dat niet? Volgens mij als je iets zegt als reactie op iemand zijn vraag,vertel dan de waarheid of zorg dat je verhaal klopt maar ga dan niet,als je weet dat er mensen op FOK rondlopen die groot zijjn geworden met de Mac, een lulverhaal afsteken. Dan vraag je er gewoon om. Dit is toch een Apple chat? Kun je weten dat zo iets voorkomt.
ff de boel wat ongenuanceerder neer zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Zo jammer dat de Mac fanboys het weer moeten verneuken.
zelfs... Toe maar...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
En over andere OS: ach...heb nooit problemen met Unix/Linux boys... beschouw die zelfs als onze vrienden
Ik zeg niet dat Windows perfect is maar het wordt veel gebruikt daarom is het wel eens handig ja. Met Mac heb ik nog nooit mee gewerkt (mss een keer 5 minuutjes) dus daar kan ik nog geen oordeel over veilen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Twisted_Logic' :
Neuh...ik vind XP een slap aftreksel van Mac OSX en om die reden slecht omdat de meesten nog steeds voor een brak OS gaan terwijl ze zoveel beter kunnen. Benik nou zo dom of.... je gaat toch geen geld steken in iets wat inferieur is? Okay ik steek vaak de draak met XP e.d. maar dat is meer om het bekende tegengas. Trouwens ik heb ook een XP bak staan waar ik alleen BF2 op speel. En over andere OS: ach...heb nooit problemen met Unix/Linux boys... beschouw die zelfs als onze vrienden
wat is er brak aan XP ? Kun je dat even helder toelichten ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Twisted_Logic' :
Neuh...ik vind XP een slap aftreksel van Mac OSX en om die reden slecht omdat de meesten nog steeds voor een brak OS gaan terwijl ze zoveel beter kunnen.
Appelquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
wat is lekkerder een appel of een peer
Persoonlijk vind ik er niks brak aan. Het is maar hoe brak je het maakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is er brak aan XP ? Kun je dat even helder toelichten ?
Het zijn meestal de programma's die hem brak maken ja. Als je WinXP optimaal wil hebben draaien moet je hem gewoon soms formaterenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Appel![]()
[..]
Persoonlijk vind ik er niks brak aan. Het is maar hoe brak je het maakt.
Over wat voorn software heb je het dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef InsertCredit het volgende:
Hoe graag ik ook osx zou willen draaien; een alternatief is het niet.
Teveel professionele software draait enkel onder unix / linux.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het zijn meestal de programma's die hem brak maken ja.
inderdaad. het voordeel van Apple is vooral dat alles precies toegespitst is op het systeem omdat Apple ook de hardware maakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
En hoe zou de software markt eruit zien als Apple de dominante factor was? Dan waren we niet alleen gebonden aan de software maar ook aan de hardware. Ik zit me net te bedenken hoe ik m'n 4 harddiscs in een Apple moet zien te krijgen. Of kan ik een Apple mobo/CPU kopen die ik in m'n Stacker kan monteren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Twisted_Logic' :
Neuh...ik vind XP een slap aftreksel van Mac OSX en om die reden slecht omdat de meesten nog steeds voor een brak OS gaan terwijl ze zoveel beter kunnen. Benik nou zo dom of.... je gaat toch geen geld steken in iets wat inferieur is? Okay ik steek vaak de draak met XP e.d. maar dat is meer om het bekende tegengas. Trouwens ik heb ook een XP bak staan waar ik alleen BF2 op speel. En over andere OS: ach...heb nooit problemen met Unix/Linux boys... beschouw die zelfs als onze vrienden
Autodesk Flame / Flint, 2d3's Boujou ( ook voor xp btw ).quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Over wat voorn software heb je het dan?
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef whoops het volgende:
Anders zegt vier man even ongeveer hetzelfde...
Euhm, wil je dat ik het voor je spel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Godslasteraar het volgende:
Uiteindelijk zou het mooi zijn als er een internationaal initiatief komt voor een wijdverbreid open source OS mét alle bijbehorende software.
Eh... je hebt nog nooit van Linux gehoord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Godslasteraar het volgende:
Uiteindelijk zou het mooi zijn als er een internationaal initiatief komt voor een wijdverbreid open source OS mét alle bijbehorende software. Met nationale overheden en de door die overheden gefinancierde universiteiten en hbo's als drijvende kracht.
Persoonlijk denk ik dat XP verrot snel brak is, tenzij je er wat aan doet (wat je m.i. niet zou moeten hoeven doen)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
Maar die draaien niet allemaal op exact dezelfde distro van Linux. Ze hebben allemaal hun eigen kernel en software.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef De_Hertog het volgende:
En terwijl ik dit typ vind ik 'de ondersteuning voor zoveel ouds' als reden voor instabiliteit van Windows eigenlijk een beetje vreemd, aangezien Linux op alles draait van 486 tot iPod en van XboX tot een oud 'internet via je tv' kastje dat ik hier heb staan...
Inderdaad. Ik heb die XP-theme ook nooit gebruikt. Je kunt gelukkig met wat moeite allerlei visual styles installeren. Maar je moet inderdaad voor elke wens veel moeite doen. Laat staan al die vreselijke automatismen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
.....vreselijk lelijk groene startknop.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |