Ik doelde met name op het resetten, dat kan gebeuren als de computer oververhit raakt. Wat betreft die clipping, grappig dat je bij Farcry met mijn oude videokaart echt de door alle muren heen kan kijken en dat dit opgelost is met mijn nieuwe kaart.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Fliepke het volgende:
clipping foutjes en rocksolid maps hebben echt geen flikker te maken met de hardware!
En jij toont weer het karakter van de persoon die aan andere duidelijk wil maken dat hij de waarheid in pacht heeft en zn alles overheersende wijsheid in de etalage zet. Wat boiet het nou of het de hardware danwel de software is. Spel heeft foutjes, ik constateer, consolegames bijna niet, klaar.quote:Je toont gewoon met iedere uitspraak aan dat je er eigenlijk nog niet zoveel van weet en ik raad je dus aan om wat boeken te gaan lezen.
Zoals gezegd, gewoon percentages die duidelijk maken hoe ik erover denk.quote:En percentages zijn idd onduidelijk en daarom wil ik die ook concreet zien gemaakt worden door jou, want anders praat je gewoon poep.
Ze doen dat...quote:
Ik probeer je op weg te helpen in het klok klepel verhaal, maar goed ga lekker verder het is nogal entertainingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef alex4allofyou het volgende:
En jij toont weer het karakter van de persoon die aan andere duidelijk wil maken dat hij de waarheid in pacht heeft en zn alles overheersende wijsheid in de etalage zet. Wat boiet het nou of het de hardware danwel de software is. Spel heeft foutjes, ik constateer, consolegames bijna niet, klaar.
Zal wel weer een geintje zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ze doen dat...
a) voor de hits
of
b) MEGATON!
Schiet eens op met die info Nintendo, ik krijg blue balls!!!
...en zn alles overheersende wijsheid in de etalage zet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik probeer je op weg te helpen in het klok klepel verhaal, maar goed ga lekker verder het is nogal entertaining
Jaloers?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
...en zn alles overheersende wijsheid in de etalage zet.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Schiet eens op met die info Nintendo, ik krijg blue balls!!!
quote:
quote:Also, re: this news: "No further details are available at this time."
Who'd have thought that.
I know stuff that is happening on Rev right now from this company that "Zmegatons" this rumor into next week, and this is the best that the world's no1 or no2 game site can come up with. Sometimes, Matt knows a thing or two else as well, and if he decides he can get away with a playground Sega rumor yet not other details about other things I know that he knows (or at least I fucking hope he does otherwise there's no hope for mankind), that it is at the very least, disheartening. Oh, but I forgot, it's only Sega; let's run it. Big corp-ass owned sites are the new Future of print shame, and it's up to independent sites to restore balance. And then get bought by Future or Murdoch and start telling lies every day.
Natuurlijk, believe!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee verbaast dat je mijn punt nog verder aansterkt.
Elk spel heeft gewoon bugs ongeacht of het voor een console uitkomt of voor de pcquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef alex4allofyou het volgende:
Ondersteuning of niet, mijn oordeel blijft hetzelfde, bugs/ foutjes of hoe je het ook wilt noemen zijn bij consoles bijna niet aan de orde omdat men weet waarvoor men programmeert.
Hij weet dus iets heel ongelofelijks wat wij niet weten.quote:
Maak het zo, en ik ben tevreden. Die kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef chibibo het volgende:
Geen idee of iemand deze al had gepost en of IGN deep linking toestaat. Ze zijn nep, maar zien er niet slecht uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Revolution's Interface
Wat een kutstreek om ons zo te pesten ermee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij weet dus iets heel ongelofelijks wat wij niet weten.
Ziet er goed uit! Waar heb je zo leren soepen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb ook een poging gedaan:
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/nintendoindex_3.jpg]afbeelding][/url]
Geef mij maar gewoon die vierpuntsdruktoets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zouden ze het browsen onder de vierpuntdruktoets (:+) stoppen?
Lijkt me handiger met de bewegings-zooi
Je wist niet dat hij best lang als photoshopper bij FOK!games heeft gezeten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Waar heb je zo leren soepen?
Omdat een gewone d-pad makkelijker is wat dat betreft. Gebruik ik op de gewone consoles ook hoor, d-pad > analoog mbt menu'squote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:
Leek mij ook handig, vandaar dat ik het ook in een cirkeltje heb gestopt, zodat je echt naar links of naar rechts zou kunnen bewegen. D-pad fucntie moet er echter ook in blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:
Nee, dat wist ik niet. Maar ik ga er niet van uit dat hij het daar geleerd heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je wist niet dat hij best lang als photoshopper bij FOK!games heeft gezeten?
thanksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Waar heb je zo leren soepen?
Misschien heeft het wel geholpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Maar ik ga er niet van uit dat hij het daar geleerd heeft.
oude koeien ff uit de sloot halenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Nintendo DS nieuws & Revolution prijs geeft een mooie lijn in de waarde van een aanteel Nintendo
Dat zal vast wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel geholpen.
Moet altijd lachen als ik dat plaatje ziequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:52 schreef knater het volgende:
[..]
oude koeien ff uit de sloot halen
[afbeelding]
[afbeelding]
blijft grappig
Het wachten is het zeker waard. Best E3 evar.quote:
Ja dit wordt onmiskenbaar de beste E3 ooit:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het wachten is het zeker waard. Best E3 evar.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar naast het eindelijk te zien krijgen van Revolution games.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Retuobak het volgende:
-Eindelijk weer wat nieuws wat betreft Alan Wake
-Meer info Spore (misschien zelfs speelbaar?)
-Meer info en eerste ingame beelden Omikron:Karma (?)
Naar bovenstaande kijk ik vooral uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dit wordt onmiskenbaar de beste E3 ooit:
PS3 unveiling
REV unveiling
MGS
Nintendo titels (cold turkey)
Zelda GC
Nieuwe DS (?)
etc
Ja....best of E3 2K6 absoluutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dit wordt onmiskenbaar de beste E3 ooit:
Nieuwe frontjes 360
etc
Lijkt me helemaal een fout plan, hebben we al 12 E3 topics gehad voor de eerste persconferentie is geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Maak er maar een E3 2006 topic over !
Mwah, dat is toch niet zo ergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal een fout plan, hebben we al 12 E3 topics gehad voor de eerste persconferentie is geweest
Maar op zich is de E3 wel on topic, want op de E3 zullen we meer weten+zien.
Lijkt dan wel een beetje op dit topicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal een fout plan, hebben we al 12 E3 topics gehad voor de eerste persconferentie is geweest
Mij welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk is de E3 redelijk ontopic. Maar dat Retuobak zin heeft in de E3 omdat hij graag The Guild 2 wil zien lijkt me niet ontopic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |