Idd, E3 vorig jaar was echt heel ergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt dan wel een beetje op dit topic
Ben zeker benieuwd naar wat Nintendo van de Revo gemaakt heeft en vooral de games
Jij corrigeert mij in het Nederlands, en ik jou in het Engels!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef Tomasso het volgende:
Ik kijk vooral uit naar:Full Revolution reveil reveal Nieuwe DS Games Rev. Alle developers gaan aankondigen dat ze voortaan in eerste instantie voor Macintosh gaan ontwikkelingen PS3 enveiling unveiling Nieuwe DS games
Revolution E3 dingen volgen we hier, andere dingen in de topics waar het thuis hoort. Een E3 topic voor het totaal overzicht en klaar is Kees.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Nein, E3 kan beter in dit topic gevolgd worden. Het is niet zo dat alle info gelijk uitkomt, op 9 Mei is de pers conferentie van Nintendo en op die dag alleen Nintendo dacht ik.
Over de E3 is dus ongeveer net zoveel info als over de Revolution en kijk er zijn 51 topics.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Thomper het volgende:
Ja, maar een E3 topic in januari waar alleen nog de dag van de Nintendo persconferentie bekend is, maar niet van andere bedrijven of wat er ongeveer allemaal gaat komen?
Binnenkort wel weer ffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wanneer kom je weer es op IRC?
Met zulke posts komen ze snel vol te staan ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Thomper het volgende:
En ook de Revolution topics vind ik op dit moment aan de achterlijke kant. Ik blijf me verbazen hoe ze zo snel volkomen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Nein, E3 kan beter in dit topic gevolgd worden. Het is niet zo dat alle info gelijk uitkomt, op 9 Mei is de pers conferentie van Nintendo en op die dag alleen Nintendo dacht ik.
[..]
Jij corrigeert mij in het Nederlands, en ik jou in het Engels!!
Omdat bij het zien van de beelden van die game, games zoals Fable me in t hoofd schieten en dan voel ik een soort braakneiging. Voor de rest valt die game nou niet bepaald in een most anticipated launch category. Maar kan het natuurlijk altijd fout hebben, we wachten t af.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef Retuobak het volgende:
Waarom noem je The Guild 2 speelbaar nou niet alex?
Verschil is dat 4Head zich al bewezen heeft met Europa 1400quote:Omdat bij het zien van de beelden van die game, games zoals Fable me in t hoofd schieten en dan voel ik een soort braakneiging. Voor de rest valt die game nou niet bepaald in een most anticipated launch category. Maar kan het natuurlijk altijd fout hebben, we wachten t af.
Dat soort gevoelens heb ik alleen met tentamenuitslagenquote:Moet je je voorstellen; je zet de PC aan en kijkt voor t eerst naar beelden van E3, en je ziet dan ineens REV games die totaal niet pleasing zijn, dan voel je je dus echt klote. Maar andersom kan natuurlijk ook. Vind het altijd spannend om naar de computer te lopen en te weten dat je met enkele muisknoppen antwoorden krijgt waar je lang op hebt moeten wachten.
quote:I was just talking to a drunken Ubisoft Montreal developer who said they moved a fps ip from ps3 to revolution because the controller was so amazing. He said in some ways it works better than a mouse for fps.
I hate Nintendo and their condescension toward gamers but they might be onto something with that stupid controller.
Een dronken medewerker nog welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.rei-rom.com/?bomba=article&id=50244
[..]
quote:He thought that points against are:
- The Nintendo logo and the TM were in the same blue as the circle. (However I think this balances out the colouration nicely, a white Nintendo logo would make it look lop-sided.)
- The connection between the R and the S is strange. (I think that the curves look cool. The extention from the R is needed to get the correct circumference of the bottom of the S.)
- The blue shown isn't the same blue as the back-light of the DVD slot on the Revolution console. (Yeah, but it is the same colour as the Home button. See below.)
He though that points for are:
- It looks professional. (Lots of people could have made this.)
- The curvey-ness (not a real word I know) was cool. (I agree.)
- It fits with the DS naming. (True.)
- RS probably means Revolution System.
- There's an absence of any tell-tale photoshopitis (his word not mine).
I thought that the blue circle might relate to the similar one on the home button in the middle of the FHC. See how the blue is almost exactly the same shade. No one really knows what the Home button does, could it relate to new secrets concerning Revolution? Given the central theme in the logo maybe yes, assuming the logo is real (I'm not sure).
Iddquote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Die S mag wel wat verder doorlopen
En het klinkt als Nintendo Arsequote:Op zondag 22 januari 2006 12:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk ook dat de grap naar RSI iets te snel gemaakt is met deze naam
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk ook dat de grap naar RSI iets te snel gemaakt is met deze naam
quote:
En ik denk dat als het ding echt zo mocht gaan heten dat je meteen die grap overal gaat posten.quote:
Pfff, ik ben origineler dan datquote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ik denk dat als het ding echt zo mocht gaan heten dat je meteen die grap overal gaat posten.
Ik denk dat de meesten hiero dat niet echt kan schelen. Je weet gewoon dat wanneer een Nintendo console launched deze verzekerd is van Nintendo titels. Dus is het genoeg (= niet hetzelfde als lonend) om te weten dat de REV een unieke controller heeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef drdolittle het volgende:
Welke games zijn er nou officieel al voor de Revolution aangekondigd??
Volgens mij zijn ze op 2 handen te tellen...![]()
ik probeer het hier wat meer ontopic te krijgen
Dan ben ik een van de weinigen. Een nieuwe Mario kan me niks schelen namelijk, ik zou graag willen zien met wat voor actiespellen en shooters ze bezig zijn. Ik gok alleen dat ik voor een aankondiging hierover nog erg lang kan wachten....quote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hiero dat niet echt kan schelen. Je weet gewoon dat wanneer een Nintendo console launched deze verzekerd is van Nintendo titels. Dus is het genoeg (= niet hetzelfde als lonend) om te weten dat de REV een unieke controller heeft.
UBI is bezig met een exclusieve FPS, en je krijgt iig Metroid 3.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan ben ik een van de weinigen. Een nieuwe Mario kan me niks schelen namelijk, ik zou graag willen zien met wat voor actiespellen en shooters ze bezig zijn. Ik gok alleen dat ik voor een aankondiging hierover nog erg lang kan wachten....
Preciesquote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan ben ik een van de weinigen. Een nieuwe Mario kan me niks schelen namelijk, ik zou graag willen zien met wat voor actiespellen en shooters ze bezig zijn. Ik gok alleen dat ik voor een aankondiging hierover nog erg lang kan wachten....
Hier sluit ik me bij aan, tief op met je Mario, het enige wat ze daarmee doen is het verneuken van een goede naam.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Nou, dát gaat me toch iets te ver hoorquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dát gaat me toch iets te ver hoor
ik zie het anders.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef pkwarts het volgende:
Moet wel een heel licht zwaardje zijn dan, ik denk dat het heel veel mensen anders tegen zal gaan vallen hoe zwaar het is om zo'n ding zittend langer dan een kwartier in de lucht te houden
Ja, een realistisch zwaar zwaard daar gaan de meeste nerds niet lang mee kunnen spelenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef pkwarts het volgende:
Moet wel een heel licht zwaardje zijn dan, ik denk dat het heel veel mensen anders tegen zal gaan vallen hoe zwaar het is om zo'n ding zittend langer dan een kwartier in de lucht te houden
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik zie het anders.
Daarnaast kun je ook nog de boemerang, het lichtje, de pijl en boog, de weet ik veel wat en de nogwattes kopen a 30 euro het stuk. Ka-ching
OMFG!!!!11one!!1quote:
Lijkt me ook niks, dan moet je gaan staan en dan wordt het wel gevaarlijk om te gaan zwiepen met zo'n ding. Ik weet zeker dat er dan dingen gaan sneuvelenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een realistisch zwaar zwaard daar gaan de meeste nerds niet lang mee kunnen spelen
Inderdaad. Een Mario platformer is in principe een game om naar uit te kijkenquote:
quote:
3D Mario.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Steeven het volgende:
[..]. Wie Mario 64 uitbundig heeft gespeeld weet wat ik bedoel.
You suck.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sunshine is ook gewoon een goede game. Klaar.
Maar is het de naam Mario waard! (Als je het vergelijkt met SMB 1 t/m 3, SMW en Mario 64)quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sunshine is ook gewoon een goede game. Klaar.
quote:
Zo geweldig is ie niet, alleen al vanwege de waardeloze camera op bepaalde punten.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sunshine is ook gewoon een goede aardige game. Klaar.
Mario 2 was echt leuk!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario 64 heeft echt geen betere camera hoor... Zelfde characterEn Peri, misschien issie niet beter dan 64, maar M64 is een ijkpunt, je kan niet verwachten dat een game zomaar even beter wordt dan die.
Verder kun je het niet vergelijken met een 2D Mario game. Waarvan Mario 2 eigenlijk écht zoog.
Het zou pas erg zijn als de camera slechter zou zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario 64 heeft echt geen betere camera hoor... Zelfde characterEn Peri, misschien issie niet beter dan 64, maar M64 is een ijkpunt, je kan niet verwachten dat een game zomaar even beter wordt dan die.
Verder kun je het niet vergelijken met een 2D Mario game. Waarvan Mario 2 eigenlijk écht zoog.
Vond ik niet. Rare Luigi die zo raar sprong, en de princess die zweefdequote:
Ik speelde 2 pas na 3 een keer en ik vond de game toen heerlijk verfrissendquote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond ik niet. Rare Luigi die zo raar sprong, en de princess die zweefdeGroente plukken
Nee, die game is me te raar.
Precies! Dat had ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik speelde 2 pas na 3 een keer en ik vond de game toen heerlijk verfrissend
Dude, praat jij me niet over rare games.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond ik niet. Rare Luigi die zo raar sprong, en de princess die zweefdeGroente plukken
Nee, die game is me te raar.
Natuurlijk heb ik Mario 64 uitbundig gespeeld, neemt niet weg dat Sunshine best leuk was als platformgame.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Steeven het volgende:
[..]. Wie Mario 64 uitbundig heeft gespeeld weet wat ik bedoel.
Nee, niet als Mario 2 op 1quote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik Mario 64 uitbundig gespeeld, neemt niet weg dat Sunshine best leuk was als platformgame.
Natuurlijk was het niet zo vernieuwend als 64, maar gewoon een leuke sequel, net als Mario 2 op Mario 1
Alleen dan nog kutter.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik Mario 64 uitbundig gespeeld, neemt niet weg dat Sunshine best leuk was als platformgame.
Natuurlijk was het niet zo vernieuwend als 64, maar gewoon een leuke sequel, net als Mario 2 op Mario 1
Waarom niet, hij was juist tof!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef philipnorth het volgende:
2 was geen echte Mario titel. Punt. Uitroepteken zelfs!
(niet de 2 die wij hier hebben gehad iig)
Gooi er dan maar een slot op en maak een nieuw gesloten topic sticky met die laatste uitspraakquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sunshine was goed.
Mario 2 was leuk.
KLAAR.
BELIEVE REVOLUTION!
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef philipnorth het volgende:
2 was geen echte Mario titel. Punt. Uitroepteken zelfs!
(niet de 2 die wij hier hebben gehad iig)
Geintje tochquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Fliepke het volgende:
maw er is niks klaar op een forum. Het gaat juist om de discussie
Daar zijn pi's voor uitgevonden lieve schat en daarnaast ben jij mod en heb jij een soort van voorbeeldfunctiequote:
Sinds wanneer mag je als mod geen grapjes meer makenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar zijn pi's voor uitgevonden lieve schat en daarnaast ben jij mod en heb jij een soort van voorbeeldfunctie
Ga eens ontopic.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar zijn pi's voor uitgevonden lieve schat en daarnaast ben jij mod en heb jij een soort van voorbeeldfunctie
Ja want die kun je toch downloaden met de rev?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Thomper het volgende:
Want de discussie over Mario 2 was wel ontopic?
Dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja want die kun je toch downloaden met de rev?
oh, dat komt vast wel goedquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar we weten niet welke games er te downloaden zijn
Ik zei Nintendo titles, daar is mario er 1 van. Voor mij is de combinatie Nintendo + controller al reden genoeg om m te gaan halen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En voor heel veel mensen dus niet. Die willen liever weten wat voor andere titels er ook gaan verschijnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zei Nintendo titles, daar is mario er 1 van. Voor mij is de combinatie Nintendo + controller al reden genoeg om m te gaan halen.
Ik zeg ook niet dat het niet tof is/was, maar het spel was eigenlijk geen mario titel, maar is voor de westerse markt voorzien van de Mario karakters, vandaar mijn opmerking: was geen echte mario titel.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom niet, hij was juist tof!
quote:Even though it was not originally conceived as a Mario game, Shigeru Miyamoto had a larger involvement in this game than he did with the actual Super Mario Bros. 2 (known in the U.S. as The Lost Levels) which was released in Japan. Lost Levels was directed by Takashi Tezuka, the programmer of the original Super Mario Bros, but due to its high difficulty level, it was never released in its original form in the United States.
anyway, ik hoop toch echt dat alle Mario platformers wel te downloaden zijn via de Nintendo Download Service.quote:The Lost Levels was released in 1986 for the Famicom Disk System, a Japan-only disk-based add-on for the Famicom (aka NES), under the name Super Mario Bros. 2. It featured the same gameplay and level design as the original Super Mario Bros., with the addition of poison mushrooms and a much higher difficulty level than the first game.
Due to the similarity in gameplay to the original and its increased difficulty, this game was not brought to the West. It was later available, with improved 16-bit graphics, in the Super Nintendo game collection Super Mario All-Stars. In 1999, when Super Mario Brothers Deluxe was released on the Game Boy Color, the now-dubbed "Lost Levels" were an unlockable extra (after obtaining 300,000 points in the original 1985 version).
The American/European game called Super Mario Bros. 2 is the most unique game in the Mario series. In this game, Mario, Luigi, Princess Toadstool, and Toad have to save Subcon, the land of dreams, from Wart and his minions.
The reason that the American/European version of Super Mario Bros. 2 is so unusual is that it was created by making small changes to a Japanese game called Doki Doki Panic: Yume Kōjō — a loose translation is "Heart Thumping Panic: Dream Factory". Various Nintendo of America employees personally despised the original Japanese Super Mario Bros. 2, which they found to be frustratingly difficult. Knowing such a game would likely sell poorly in the United States, they wanted to release a different sequel they thought would be friendlier to American audiences. Although Doki Doki Panic was originally set in a storybook and had an "Arabian" theme completely unrelated to Mario, it was modified to use Mario sprites and music
quote:Kouichi Suda van het ontwikkelteam Grasshopper heeft gezegd dat de developer is begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe game voor de Nintendo Revolution. Grasshopper is onder andere bekend van Killer 7. De Famitsu wist verder te vertellen dat de game rond het einde van oktober klaar zou moeten zijn. Of op dit moment ook de Revolution al gereleased is blijft voorlopig even onduidelijk. Wat voor game het precies zal gaan worden is onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |