echt "over the top" dat ding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind de achterkant niet echt mooi..
dit ziet er wel vreemd uit zo btw
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:1. Een gevoel dat er een overweldigende crisis heerst en dat de traditionele oplossingen te kort schieten.
2. Het belang (primacy) van de groep, waardoor men plichten heeft die belangrijker zijn dan ieder recht, individueel of universeel, en het ondergeschikt stellen van het individu aan deze groep.
3. Het gevoel dat een/deze groep het slachtoffer is, hetgeen iedere daad rechtvaardigd, zonder wettelijke en morele beperkingen, tegen zijn vijanden zowel binnen als buiten de samenleving.
4. De angst voor het uiteenvallen van de groep door de negatieve invloed van het liberale individualisme, klassestrijd en buitenlandse (alien) invloeden.
5. Het verlangen naar een nauwere intergratie van een meer pure gemeenschap, door instemming, of wanneer noodzakelijk door geweld.
6. Het verlangen naar authoritair (mannelijk) leiderschap dat uiteindelijk samen komt in één nationale leider, welke eigenhandig in staat is het lot van de groep te belichamen.
7. De superioriteit van het instinct van de leider boven abstracte en algemeen geldende ratio.
8. De doorgedrukte (efficacy) wil en geweld worden verheerlijk wanneer zij gekoppeld zijn aan het succes van de groep.
9. Het recht van het gekozen volk om de wil aan anderen op te leggen zonder daarin bepert te worden door menselijke of kerkelijke wetgeving om zo het overleven van de groep in een aan (sociaal) Darwinistische samenleving te verzekeren.
Zoals de Zondaquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt "over the top" dat ding.
over the top kan wel, maar doe het dan op zijn "italiaans"
Huiselijk fascismequote:
Dan zijn ze nog niet jarig.quote:
Wat doen de schatjes?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
Tee Vee Pee ofzo!
Ik moet even naar mijn eigen subforum.
Vast iemand uit PUBquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
Autokraker (9) opgepakt door getuigen![]()
ik kan mezelf ook niet beheersenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog niet jarig.
Mensen moeten gewoon afblijven van andermans spullen.
De buurtkids hebben toendertijd ook mijn oude nissan geheel onder gekrast.
Me stadtsjiej, wat doen zequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vast iemand uit PUB
edit: UtrechtALTIJD weer Utrecht
Die vind ik dan weer wél mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zoals de Zonda
http://www.seriouswheels.com/top-2005-Pagani-Zonda-F.htm <--- Wallpapers daar, MEN!![afbeelding]
Misschien is het raam van de auto van je ouders wel door een rammelaar ingeslagen, of is er een fopspeen doorheen gegooid?quote:
Een driejarige die z'n lege flesje Breezer effe snel kwijt moestquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is het raam van de auto van je ouders wel door een rammelaar ingeslagen, of is er een fopspeen doorheen gegooid?
Die is onlinequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mag een bepaald iemand wel online komen btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |