? Nieminen-Nalbandian speelt nog gewoon op au.comquote:
Weet ik, daar is het dicht, op de andere banen (waar het kan) niet schijnbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
? Nieminen-Nalbandian speelt nog gewoon op au.com
Daar kan ik me nog wel in vinden. Hewitt kan zich inderdaad wel wat misdragen. Neem bv. de wedstrijd tegen Blake. Maar hem een slecht verliezer noemen vind ik zo'n ongelijke mening. Okee, tijdens de wedstrijd zelf vind hij sommige verloren punten misschien wat vervelend, maar welke speler vindt dat niet? En toch is hij nog redelijk vaak in staat om een punt van de tegenstander te complimenterne.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Lleyton is niet populair op de ATP-tour. Eigenlijk niemand wilde trainen met de man.
Dat de wedstijd Chela-Hewitt vorig jaar ontspoorde is denk ik wel een teken. Ook zijn schandelijk gedrag tegen Schalken op Wimbledon hielp niet.
Ik heb wel het idee dat al die kritieken serieus genomen worden door Lleyton. Hij is nu behoudener op de baan. Nog steeds is hij een slecht verliezer, maar dat waardeer ik wel.
Vandaag was hij kansloos. De man is domweg niet in vorm.
J.
Moet wel, net lieten ze beelden zien van de RLA en daar regende het hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:14 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet, hebben ze een dak in de vodafone arena?
Hebben ze dus idd, maar het duurt 20 minuten voor het dicht is, baan drogen, inspelen, ben je gauw drie kwartier kwijt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:18 schreef Jasza het volgende:
Ja in de Vodafone hebben ze een dak, ik dacht in RLA ook
Ja, denk et wel of Ljubicic gaat naar die baan en Blake komt na Serena.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Weet iemand of Blake-Robredo nu op de Court van Nalbandian-Nieminen gespeeld wordt, omdat daar niets meer op het programma staat ?
Ljubicic was al begonnen, dus dat zal niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, denk et wel of Ljubicic gaat naar die baan en Blake komt na Serena.
Twee zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef pfaf het volgende:Ik had nog helemaal niet gezien dat
Daniela
een break voorstond op Serena.
Printscreen !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hantuchova staat goed te spelen en heeft een leuk pakje aan hoor
Dat is zo, ze ziet er ook uit alsof ze 15 is, maar dan wel een hele mooie 15-jarige. En dan ook nog ééntje die Serena van de baan af mept.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef Cheesecake het volgende:
Het is maar goed dat Hantuchova in zo'n besloten hal speelt. Als het zo'n 'open' baan zou zijn zou ze nog wegwaaien. Allemachtig, wat is die dun.
Nog een poging...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
1 break nog Daniela !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |