abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:10:04 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34404447
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, pcies.... En er waren van hun kant ( of de makelaar..) toch ook wat fouten gemaakt wat voor vertraging heeft gezorgd?
Ook dat, dus als ze met iets als kosten beginnen te dreigen dan gaan er echt een paar aangetekende brieven de deur uit waarin ik hun aansprakelijk stel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:12:32 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34404485
mogge! pffff word gek hier
iedereen komt met zn problemen bij mij alsof ik een soort adviesorgaan ben ofzo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34404559
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge! pffff word gek hier
iedereen komt met zn problemen bij mij alsof ik een soort adviesorgaan ben ofzo
Zullen wij hier dan ook maar aansluiten?

Dan bombarderen we je bij deze als Truth orakel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:21:02 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34404619
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zullen wij hier dan ook maar aansluiten?

Dan bombarderen we je bij deze als Truth orakel
I am the Alpha and the Omega
the beginning and the end
i will awnser all your questions
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:27:03 #255
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34404718
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Oh oracle WIll i get my house
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:30:37 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34404777
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Oh oracle WIll i get my house
YES!
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:45:54 #257
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34405027
Barra kan toveren

Ik ben net door de hypotheker gebeld, ik ben dus nog niet officieel in gebreke gesteld maar de verkoper was het wel van plan. De hypotheker ging dus met hoge spoed aan de slag en misschien, heel misschien komt het toch nog goed. (ik ga niet teveel hopen want dan mislukt het zeker, dat is altijd bij mij )
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:48:11 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34405071
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Barra kan toveren

Ik ben net door de hypotheker gebeld, ik ben dus nog niet officieel in gebreke gesteld maar de verkoper was het wel van plan. De hypotheker ging dus met hoge spoed aan de slag en misschien, heel misschien komt het toch nog goed. (ik ga niet teveel hopen want dan mislukt het zeker, dat is altijd bij mij )
i have spoken!
stay frosty
pi_34405474
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Barra kan toveren

T is ze maar aangeraden dat ze er spoed achter gaan zetten!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_34405605
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Kiek dan ff hoet met mirage is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:27:07 #261
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34405774
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kiek dan ff hoet met mirage is
k mag van overzichie niet meer naar Mir toe

Barra wil ook weten hoe het met mir is
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:37:34 #262
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34407785
ik kijk voor de grap eens een seconde tmf .. blijkt er top11 van nirvana te zijn !
nog 4 nummers van nirvana achter elkaar
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:52:25 #263
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34408290
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef coz het volgende:
ik kijk voor de grap eens een seconde tmf .. blijkt er top11 van nirvana te zijn !
nog 4 nummers van nirvana achter elkaar
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:01:30 #264
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34408602
helaas komt er nou de komende maand geen goede muziek meer op tmf !
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34412295
Nou zoals jullie zien ben ik al weer een paar uurtjes boven water "blub blub"

Gisteren voelde ik mij niet zo lekker.. ik verloor van alles aan vocht... had een ontzettende pijn bij het plassen en er kwamen iedere keer maar een paar druppeltjes uit..
was 's ochtends al opgestaan met een aanhoudende buikpijn/kramp ( dus niet golvend zoals weeën doen). Mijn buik was hard en rond. Daarnaast had ik een vreemde rugpijn die ook maar aan bleef houden... eind van de ochtend begon de rugpijn de buikpijn te overheersen en had ik het niet meer. Rechts in mijn rug en aan de zijkant iets naar voren een helse pijn. Liggen lukte niet, zitten in wat voor houding dan ook , staan niet.. lopen... lukte al helemaal niet en als ik mijn rechterbeen optilde dan deed het zo'n pijn dat ik dacht dat ik van mijn stokkie zou gaan.
Verder was ik behoorlijk bleek.

Urine is voor mij naar de huisarts gebracht..... géén blaasontsteking.
Verloskundige is thuis geweest.. allerlei onderzoekjes gedaan... maar ze kon niet vinden wat de oorzaak was.
Wel vond ze dat ik bleek was, ze konzien dat er daadwerkelijk iets niet in orde was en mijn bloeddruk was wat hoger dan normaal.

Huppa naar het ziekenhuis gestuurd waar ze de volgende dingen van de arts verlangde:
- nogmaals urine onderzoek
- nakijken of de bloeddruk nog verder opgelopen zou zijn.
- foto's van de placenta; zit die nog wel goed vast en zit er geen vocht achter.
- de baby zelf even nakijken mbv een echo en een ECG scan

Rondom de baby en de zwangerschap leek alles in orde

Ik moet alleen versneld terug komen bij de verloskundige ivm de verhoogde bloeddruk. ( nog niet extreem voor normale maatstaven, maar veel hoger dan bij mij normaal is ) en....
ondanks dat de baby ingedaald was en zelfs vast lag.. ligt hij nu in stuit !

verder ben ik met góeie pijnstillers (dat is nou met recht een roze wolk! ) naar huis gestuurd.
Nachtje slapen en vandaag moet ik kijken hoe het met de pijn is.
Nog aanwezig ---> verder onderzoek op een andere afdeling van het ziekenhuis ( waar ze naar míj kijken ipv alles rondom baby/zwangerschap)
Anders gaan ze donderdag verder ivm hogere bloeddruk en de stuitligging.

Nou het gaat een stuk beter weer
Wel voelt mijn rug alsof het beurs/doof is, maar de helse pijn is weg.
Mijn buik is weer soepel.
Ben wel ontzettend moe nu, maar ik vind het wel best zo even.

Vreemde zwangerschap dit keer.. eigenwijs kind
Ik had gewoon niet zo hard moeten roepen na de vorige keren dat het allemaal best meevalt en dat ik best makkelijke zwangerschappen gehad heb.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34412314
ow !
het beebje zit nu op 6 pond !

= normaal voor 36 weekjes

en jullie zijn lief

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:06:33 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34412456

*haalt opgelucht adem*

op je rug
stay frosty
pi_34420503
Computerleed.
Kon vanochtend eindelijk de nieuwe comp voor EW halen.
Daarvoor moest de ouwe bak verplaatst worden en die had een andere kabel nodig. De nieuwe comp zou om 3 uur gebracht worden.

Ik verplaats dus de ouwe comp en sluit de nieuwe usb kabel aan. Alles werkte. Behalve de innet verbinding. Had de usb kabel al mooi weggewerkt. Kon ik hem weer helemaal loshalen. Eenmaal losgehaald probeerde ik hem nog een keer. Toen deed ie het wel gewoon. Van alle kabels in de winkel haalde ik er nou net weer de rotste tussenuit met een fout stekkertje.

Intussen had ik de winkel al tig keer gebeld om te vragen of ze een andere kabel mee wilden brengen. Geen gehoor. Pas om 4 uur, toen er nog steeds geen comp was verschenen, kreeg ik contact. Wat fijn dat ik belde. Ze waren mijn adres en foonnummer kwijt

Okay...... daar kwam uiteindelijk om 5 uur de comp.
Prachtig. Helemaal wat EW wilde.

Nieuwe kabel voor mijn ouwe bak zat er ook bij en werkte. Helemaal geweldig dus. Inmiddels was het aansluiten een routine en dat duurde dus geen 5 minuten.
Alleen.......... jawel..... u raad het al...... er miste een kabeltje. De stekker voor de monitor

Inmiddels doet alles het. Na een middagje vloeken, tieren en schelden. Ben er moe van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34420667
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Computerleed.
Daarvoor moest de ouwe bak verplaatst worden en die had een andere kabel nodig. De nieuwe comp zou om 3 uur gebracht worden.

Ik verplaats dus de ouwe comp en sluit de nieuwe usb kabel aan. Alles werkte. Behalve de innet verbinding. Had de usb kabel al mooi weggewerkt. Kon ik hem weer helemaal loshalen. Eenmaal losgehaald probeerde ik hem nog een keer. Toen deed ie het wel gewoon. Van alle kabels in de winkel haalde ik er nou net weer de rotste tussenuit met een fout stekkertje.

Intussen had ik de winkel al tig keer gebeld om te vragen of ze een andere kabel mee wilden brengen. Geen gehoor. Pas om 4 uur, toen er nog steeds geen comp was verschenen, kreeg ik contact. Wat fijn dat ik belde. Ze waren mijn adres en foonnummer kwijt

Nieuwe kabel voor mijn ouwe bak zat er ook bij en werkte. Helemaal geweldig dus. Inmiddels was het aansluiten een routine en dat duurde dus geen 5 minuten.
Alleen.......... jawel..... u raad het al...... er miste een kabeltje. De stekker voor de monitor

Inmiddels doet alles het. Na een middagje vloeken, tieren en schelden. Ben er moe van.
frustrérend !!!

maar ik vind het toch knap dat het allemaal weer geregeld is

Sir Winston Churchill
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:29:56 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34420757
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Computerleed.

mocht je hulp nodig hebben , you know where to find me
stay frosty
pi_34420771

Ik heb niets meer te vermelden

Somebody kill me

Ik ga ff tv kijken

Of toch maar internet pagina's laden en teksten lezen

Misschien dat ik fokpedia of wikipedia onder de loep ga nemen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34420984
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mocht je hulp nodig hebben , you know where to find me
Dank je wel.... maar alles lijkt nu te werken. deze nOOb bleek toch niet zo heel erg dom te zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:39:12 #273
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34421057
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dank je wel.... maar alles lijkt nu te werken. deze nOOb bleek toch niet zo heel erg dom te zijn
n00bje
stay frosty
pi_34421353

Ik zat bijna met de vinger tussen de deur

Wil ik de deur dichtdoen in snel handelen, blijkt mijn linker wijs en middelvinger tegen het kozijn aan te zitten, een kleine aanvaring gehad tussen de deur en mijn vingers dus.

Beter opletten moet ik
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:33:41 #275
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34422275
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Sight_key het volgende:

Ik zat bijna met de vinger tussen de deur

Wil ik de deur dichtdoen in snel handelen, blijkt mijn linker wijs en middelvinger tegen het kozijn aan te zitten, een kleine aanvaring gehad tussen de deur en mijn vingers dus.

Beter opletten moet ik
Pay attention you must!

May the force be with you

Ik heb enigszins hoopvol nieuws gekregen dat de hypotheek toch misschien in orde gaat komen, ik hoop stilletjes verder
pi_34422906
OMG OMG OMG

Wie doet er de champagne open ?

Ik werd vanmiddag bij de baas geroepen

........................................ .................................
All my wishes come true

What a day
I need a smoke first
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_34423004
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
OMG OMG OMG

All my wishes come true

What a day
I need a smoke first
All your wishes?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:46 #278
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34423054
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
OMG OMG OMG

All my wishes come true

What a day
I need a smoke first
Wil ik het weten?

vertel!
pi_34423578
Nou ik werk dus op een sociaal secretariaat ... bureau dat lonen berekent en werkgevers bijstaat ...
Ik doe momenteel loonberekeningen voor +- 150 firma's, in totaal toch meer dan 1000 werknemers ... plus daarbij nog ontelbaar andere jobkes, ik ben daar tegelijk technieker (printers, faxen ...), klusjesman (geluidsinstallaties opzetten tot kadertjes aan de muur hangen), ik ben de enige die daar iets van computers kent ... enz
We hebben met nieuwjaar een nieuwe directeur gekregen, en bij de oude had ik al 3 keer mijn beklag gaan doen van de hoeveelheid werk, maar die had er geen oren naar ... vond het mss beter dat ik es een psychiater zou bezoeken ...
Bij de nieuwe baas ondertussen ook al 3 keer langsgeweest ... dat ik het gewoon niet meer aankon, maar dat ik mijn troeven toch eerst in dit bedrijf wou leggen (waar ik ondertussen toch al 15 jaar zit) ipv direct naar ander werk te zoeken.
Et voila ...
Het leuke is dan nog dat vandaag de ex-baas langskwam (doet ie wekelijks) en dus wss wel van de plannen op de hoogte gebracht is ... blijkbaar heeft ie de deur iets harder dichtgedaan dan anders ...
De nieuwe baas heeft al zijn plannen toch voorbij het Directiecomité kunnen krijgen, want blijkbaar heeft hij nog plannen voor mijn buurman/collega/jurist ...
En gelukkig stond mijn "personeelschef" er ook achter, maar daar was ik onlangs ook bij gaan zitten en geconfronteerd met het dat hij precies altijd spotte met mijn vraag tot jobaanpassing, dus heb ik het aan zijn bureau gewoon op de man af gevraagd.

Pfew wat een lap txt al, ff stoppe met ratelen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_34423716
Heb hier net een torrent binnegekregen ... zo muziek uit mijn jeugd ... mss 20 jaar nimeer gehoord ....
Ik zit precies terug op mijn jeugdkamer bij mijn ouders ...

Nie dat iemand da hier kent denk ik ... Amon Düül II - Vive La Trance
Is gewoon flipmuziek van vroeger
pi_34425734
Dus binnenkort zien we je vaker op fok
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:08:47 #282
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34425811
bij mij is de cv niet stuk
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:09:07 #283
91333 displission
pi_34425824
bij vlindertjuh wel
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34425900
wie is vlindertjuh?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:23:10 #285
91333 displission
pi_34426303
iemand die gedichten schrijft:

Overgaan, Ilse; may 2001

Vleugels van de eeuwigheid,
brengen ons naar verre oorden
daar waar het licht,
zo prachtig is.

Wonderschone kleurenpracht,
zo rustig en sereen.
Ademhalen hoeft niet meer,
wij zijn allen één.

Het aardse leven achterlatend,
ver weg,
toch ook dichtbij.
Treur niet om hen die overgingen,
maar laat in LIEFDE vrij!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:53:06 #286
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34427515
congrats oompje scrop

Barra verschijnt misschien over 5 maanden naakt in een dames blad...
heb vandaag van een fotograaf een aanbieding gekregen in de sportschool.... moet er nog eens goed over na denken... verdient wel aardig
stay frosty
pi_34428688
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
congrats oompje scrop

Barra verschijnt misschien over 5 maanden naakt in een dames blad...
heb vandaag van een fotograaf een aanbieding gekregen in de sportschool.... moet er nog eens goed over na denken... verdient wel aardig
Als je dan maar niet naast je schoenen gaat lopen en de pics ook hier post zodat we je hier nuchter kunnen houden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:28:06 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34428783
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als je dan maar niet naast je schoenen gaat lopen en de pics ook hier post zodat we je hier nuchter kunnen houden
ik loop niet zo snel naast me schoenen alleen het idee dat zoveel mensen naar mijn ass aan het staren zijn vind ik een beetje eng.... maarja het is wel een 5 cijferig getal
stay frosty
pi_34428864
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik loop niet zo snel naast me schoenen alleen het idee dat zoveel mensen naar mijn ass aan het staren zijn vind ik een beetje eng.... maarja het is wel een 5 cijferig getal
Doen, gek!!! Waar wacht je op?
En naakt kan ordinair zijn, maar ook heel mooi. Ligt aan jezelf en de samenwerking met de fotograaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:30:57 #290
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34428907
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Doen, gek!!! Waar wacht je op?
En naakt kan ordinair zijn, maar ook heel mooi. Ligt aan jezelf en de samenwerking met de fotograaf.
moet er eerst nog ff een weekje over te slapen ... hoef volgende week pas antwoord te geven
stay frosty
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:52:36 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34436981
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Voor een 5 cijferig getal ga ik ook wel even uit de kleren hoor
Gewoon doen man!

Ohja, mogge
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:55:48 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34437025
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Voor een 5 cijferig getal ga ik ook wel even uit de kleren hoor
Gewoon doen man!

Ohja, mogge
hmmmm
stay frosty
pi_34437035
en de fotograaf moet het willen natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34437039
Goeiemorgen trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34437072
mogguh!
Doen Barra!! Als je toch kapsones krijgt...

Hoest met de hypotheekperikelen, Metro?

En de pijn Mirage?

Heb gister t monstertje weer even gevoeld, dus weer een beetje gerustgesteld....
Bij Zoessie hebben ze gister dr rug plaatselijk verdoofd, daar een grote naald ingeprikt, even rondgeroerd totdat ze de juiste zenuwen hadden en er toen een of ander spulletje ingespoten... Nu maar afwachten.... Ze mag als het goed is wel donderdag naar huis...
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:59:17 #296
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34437077
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
en de fotograaf moet het willen natuurlijk
die fotograaf heeft mij uitgekozen
stay frosty
pi_34437080
Ow ja.... JEUJ Oompje!!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:00:26 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34437093
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
mogguh!
ik heb helemaal geen kapsones... ben gewoon niet goed bij mn hoofd

vanavond eerst met dinnetje overleggen
stay frosty
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:18:15 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34437408
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
mogguh!

Hoest met de hypotheekperikelen, Metro?

En de pijn Mirage?

Heb gister t monstertje weer even gevoeld, dus weer een beetje gerustgesteld....
Bij Zoessie hebben ze gister dr rug plaatselijk verdoofd, daar een grote naald ingeprikt, even rondgeroerd totdat ze de juiste zenuwen hadden en er toen een of ander spulletje ingespoten... Nu maar afwachten.... Ze mag als het goed is wel donderdag naar huis...
Hypotheekperikelen.. Ik ben in afwachting, als het een beetje meezit dan kan het allemaal nog op zijn pootjes terecht komen maar dan mag er dus nu echt niks meer misgaan.
Ik hoop dat alles in orde gaat komen maar ga nergens meer vanuit. Ik weet wel dat áls ik het huis krijg dat ik een feesie ga geven
pi_34437506
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hypotheekperikelen.. Ik ben in afwachting, als het een beetje meezit dan kan het allemaal nog op zijn pootjes terecht komen maar dan mag er dus nu echt niks meer misgaan.
Ik hoop dat alles in orde gaat komen maar ga nergens meer vanuit. Ik weet wel dat áls ik het huis krijg dat ik een feesie ga geven
o ja.... okay.... en waar was dat huisje ook al weer?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')