Ook dat, dus als ze met iets als kosten beginnen te dreigen dan gaan er echt een paar aangetekende brieven de deur uit waarin ik hun aansprakelijk stel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, pcies.... En er waren van hun kant ( of de makelaar..) toch ook wat fouten gemaakt wat voor vertraging heeft gezorgd?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge!pffff word gek hier
iedereen komt met zn problemen bij mij alsof ik een soort adviesorgaan ben ofzo
I am the Alpha and the Omegaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zullen wij hier dan ook maar aansluiten?
Dan bombarderen we je bij deze als Truth orakel![]()
Oh oraclequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I am the Alpha and the Omega
the beginning and the end
i will awnser all your questions
YES!quote:
i have spoken!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Barra kan toveren
Ik ben net door de hypotheker gebeld, ik ben dus nog niet officieel in gebreke gesteld maar de verkoper was het wel van plan. De hypotheker ging dus met hoge spoed aan de slag en misschien, heel misschien komt het toch nog goed. (ik ga niet teveel hopen want dan mislukt het zeker, dat is altijd bij mij)
T is ze maar aangeraden dat ze er spoed achter gaan zetten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Barra kan toveren
Ik ben net door de hypotheker gebeld, ik ben dus nog niet officieel in gebreke gesteld maar de verkoper was het wel van plan. De hypotheker ging dus met hoge spoed aan de slag en misschien, heel misschien komt het toch nog goed. (ik ga niet teveel hopen want dan mislukt het zeker, dat is altijd bij mij)
Kiek dan ff hoet met mirage isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I am the Alpha and the Omega
the beginning and the end
i will awnser all your questions
k mag van overzichie niet meer naar Mir toequote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef coz het volgende:
ik kijk voor de grap eens een seconde tmf .. blijkt er top11 van nirvana te zijn!
nog 4 nummers van nirvana achter elkaar![]()
frustrérend !!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Computerleed.
Kon vanochtend eindelijk de nieuwe comp voor EW halen.
Daarvoor moest de ouwe bak verplaatst worden en die had een andere kabel nodig. De nieuwe comp zou om 3 uur gebracht worden.
Ik verplaats dus de ouwe comp en sluit de nieuwe usb kabel aan. Alles werkte. Behalve de innet verbinding. Had de usb kabel al mooi weggewerkt. Kon ik hem weer helemaal loshalen. Eenmaal losgehaald probeerde ik hem nog een keer. Toen deed ie het wel gewoon. Van alle kabels in de winkel haalde ik er nou net weer de rotste tussenuit met een fout stekkertje.
Intussen had ik de winkel al tig keer gebeld om te vragen of ze een andere kabel mee wilden brengen. Geen gehoor. Pas om 4 uur, toen er nog steeds geen comp was verschenen, kreeg ik contact. Wat fijn dat ik belde. Ze waren mijn adres en foonnummer kwijt![]()
Okay...... daar kwam uiteindelijk om 5 uur de comp.
Prachtig. Helemaal wat EW wilde.
Nieuwe kabel voor mijn ouwe bak zat er ook bij en werkte. Helemaal geweldig dus. Inmiddels was het aansluiten een routine en dat duurde dus geen 5 minuten.
Alleen..........jawel..... u raad het al...... er miste een kabeltje. De stekker voor de monitor
![]()
Inmiddels doet alles het. Na een middagje vloeken, tieren en schelden. Ben er moe van.
mocht je hulp nodig hebben , you know where to find mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Computerleed.
Kon vanochtend eindelijk de nieuwe comp voor EW halen.
Daarvoor moest de ouwe bak verplaatst worden en die had een andere kabel nodig. De nieuwe comp zou om 3 uur gebracht worden.
Ik verplaats dus de ouwe comp en sluit de nieuwe usb kabel aan. Alles werkte. Behalve de innet verbinding. Had de usb kabel al mooi weggewerkt. Kon ik hem weer helemaal loshalen. Eenmaal losgehaald probeerde ik hem nog een keer. Toen deed ie het wel gewoon. Van alle kabels in de winkel haalde ik er nou net weer de rotste tussenuit met een fout stekkertje.
Intussen had ik de winkel al tig keer gebeld om te vragen of ze een andere kabel mee wilden brengen. Geen gehoor. Pas om 4 uur, toen er nog steeds geen comp was verschenen, kreeg ik contact. Wat fijn dat ik belde. Ze waren mijn adres en foonnummer kwijt![]()
Okay...... daar kwam uiteindelijk om 5 uur de comp.
Prachtig. Helemaal wat EW wilde.
Nieuwe kabel voor mijn ouwe bak zat er ook bij en werkte. Helemaal geweldig dus. Inmiddels was het aansluiten een routine en dat duurde dus geen 5 minuten.
Alleen..........jawel..... u raad het al...... er miste een kabeltje. De stekker voor de monitor
![]()
Inmiddels doet alles het. Na een middagje vloeken, tieren en schelden. Ben er moe van.
Dank je wel.... maar alles lijkt nu te werken. deze nOOb bleek toch niet zo heel erg dom te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mocht je hulp nodig hebben , you know where to find me
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je wel.... maar alles lijkt nu te werken. deze nOOb bleek toch niet zo heel erg dom te zijn
Pay attention you must!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Sight_key het volgende:
Ik zat bijna met de vinger tussen de deur
Wil ik de deur dichtdoen in snel handelen, blijkt mijn linker wijs en middelvinger tegen het kozijn aan te zitten, een kleine aanvaring gehad tussen de deur en mijn vingers dus.
Beter opletten moet ik
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie doet er de champagne open ?
Ik werd vanmiddag bij de baas geroepen![]()
........................................![]()
![]()
.................................
![]()
![]()
All my wishes come true
![]()
![]()
![]()
![]()
What a day![]()
I need a smoke first![]()
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie doet er de champagne open ?
Ik werd vanmiddag bij de baas geroepen![]()
![]()
![]()
![]()
All my wishes come true
![]()
![]()
![]()
![]()
What a day![]()
I need a smoke first![]()
Als je dan maar niet naast je schoenen gaat lopen en de pics ook hier post zodat we je hier nuchter kunnen houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
congrats oompje scrop
Barra verschijnt misschien over 5 maanden naakt in een dames blad...
heb vandaag van een fotograaf een aanbieding gekregen in de sportschool.... moet er nog eens goed over na denken... verdient wel aardig
ik loop niet zo snel naast me schoenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dan maar niet naast je schoenen gaat lopen en de pics ook hier post zodat we je hier nuchter kunnen houden![]()
Doen, gek!!! Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik loop niet zo snel naast me schoenenalleen het idee dat zoveel mensen naar mijn ass aan het staren zijn vind ik een beetje eng.... maarja het is wel een 5 cijferig getal
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen, gek!!! Waar wacht je op?
En naakt kan ordinair zijn, maar ook heel mooi. Ligt aan jezelf en de samenwerking met de fotograaf.
Voor een 5 cijferig getal ga ik ook wel even uit de kleren hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik loop niet zo snel naast me schoenenalleen het idee dat zoveel mensen naar mijn ass aan het staren zijn vind ik een beetje eng.... maarja het is wel een 5 cijferig getal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor een 5 cijferig getal ga ik ook wel even uit de kleren hoor![]()
Gewoon doen man!
Ohja, mogge
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:en de fotograaf moet het willen natuurlijk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
mogguh!
Doen Barra!! Als je toch kapsones krijgt...![]()
Hypotheekperikelen.. Ik ben in afwachting, als het een beetje meezit dan kan het allemaal nog op zijn pootjes terecht komen maar dan mag er dus nu echt niks meer misgaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
mogguh!
Doen Barra!! Als je toch kapsones krijgt...![]()
Hoest met de hypotheekperikelen, Metro?
En de pijn Mirage?
Heb gister t monstertje weer even gevoeld, dus weer een beetje gerustgesteld....
Bij Zoessie hebben ze gister dr rug plaatselijk verdoofd, daar een grote naald ingeprikt, even rondgeroerd totdat ze de juiste zenuwen hadden en er toen een of ander spulletje ingespoten... Nu maar afwachten.... Ze mag als het goed is wel donderdag naar huis...
o ja.... okay.... en waar was dat huisje ook al weer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hypotheekperikelen.. Ik ben in afwachting, als het een beetje meezit dan kan het allemaal nog op zijn pootjes terecht komen maar dan mag er dus nu echt niks meer misgaan.
Ik hoop dat alles in orde gaat komen maar ga nergens meer vanuit. Ik weet wel dat áls ik het huis krijg dat ik een feesie ga geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |