Nee, ik heb die buien altijd verschrikkelijk gevonden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Foutje in het universum misschien
Ik ben behoorlijk chips aan het eten.
Zou jij altijd sterk willen zijn ?????
Ik wel in ieder geval. Ik ben niet hysteriisch ofzo. Maar ik ga voor duidelijkheid...
Of zeg jij van, ik hou van die onzekere buien ?
Ik lees vaak genoeg hier dat mensen willen dat onzekerheid nodig is en dat ze genieten ervan.
Maar vanavond heeft ie het toch echt zonder knuf van me moeten stellen... de manier om mij op afstand te houden..... gebruik veel.... heel veel knoflook terwijl ik het niet gebruikt heb. phieuwwwww.quote:
ik heb vanavond ook broodje schaap met knoflook gegeten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar vanavond heeft ie het toch echt zonder knuf van me moeten stellen... de manier om mij op afstand te houden..... gebruik veel.... heel veel knoflook terwijl ik het niet gebruikt heb. phieuwwwww.
Ging naast em op de bank zitten en ging haast van mijn graatje.
Toen ie net naar bed ging vergat ik het even en gaf hem een kus. Alsof ik een harde douw achterover kreeg![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga weer offline
Morgen nieuwe dag.
Morgen nog rustiger.
Jullie krijgen nog een heel rustige Sight_key te zien. Ik ga dus echt richting rust.
Ben weg nu
Heb ook helemaal niets meer te zeggen of wat dan ookvoor de vrouwen
en Handje voor de mannen
Stinkooooooo, tis varken hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb vanavond ook broodje schaap met knoflook gegeten!![]()
![]()
quote:
Nah... doe maar een bakkie thee. Of caffeine vrij.. ha! Das een idee. Lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]now its just you and me
koffie?
Klopt precies....heb hem idd net voor me staanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alstu
en koffie voor Barra
koekje erbij?
ik ga naar bedjequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt precies....heb hem idd net voor me staan
En nee... geen koekje. heb net gegeten.
Zo levend voel ik me momenteel nietquote:
Per ongeluk ingesloten? Zo dronken? Of zo werklustig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:05 schreef UncleScorp het volgende:
Lol kom hier vanmorgen om 7u45 op 't werk binnen en 't was hier gisteren nieuwjaarsreceptie geweest ... komt ineens mijn collega binnen ... die heeft zo geen oog dicht gedaan vannacht ... is hier in 't gebouw gebleven tot 6u.
Man man ... die komt er nogal voor![]()
Neenee eigenlijk woont hij hier in het gebouwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:19 schreef nokwanda het volgende:
Per ongeluk ingesloten? Zo dronken? Of zo werklustig?
Pfff hier is elke reden goed om een vergadering/receptie te gevenquote:En nu nog een nieuwjaarsreceptieAny old excuse to booze. Het nieuwe jaar is alweer bijna oud. Is bijna als het eten van brood van vorige week.
grofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net iemand afgewezen voor een baan.... hij had geen rijbewijs
wij zijn een bedrijf dat systeem beheerders verhuurt ... sorry mevrouw maar de beheerder komt wat later... nee hij heeft geen auto van de zaak ... met de bus.. hoezo geen bushalte in de buurtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
grof
er is toch openbaar vervoer ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:58 schreef UncleScorp het volgende:
ow ... beter dat ge ineens het ganse verhaal vertelt hé
Stond die vereiste dan niet duidelijk in de omschrijving van de baan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net iemand afgewezen voor een baan.... hij had geen rijbewijs
jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stond die vereiste dan niet duidelijk in de omschrijving van de baan?
Dan is ie sowiezo al te stom voor de baan aangezien de sollicitant de vacature blijkbaar niet eens goed heeft doorgelezen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is ie sowiezo al te stom voor de baan aangezien de sollicitant de vacature blijkbaar niet eens goed heeft doorgelezen.![]()
Was het een schriftelijke procedure? Kwam de sollicitant op uitnodiging? Zo ja, waarom dan de sollicitant laten komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom was het ook geen moeilijke keuze.....i love power!!!!
foutje van de receptioniste ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het een schriftelijke procedure? Kwam de sollicitant op uitnodiging? Zo ja, waarom dan de sollicitant laten komen?
alleen als jij hier komt werken mirquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
misschien hoopte hij wel dat jullie hem zóóó graag wilden dat jullie het rijbewijs voor hem zouden vergoeden
Nieuwe nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
foutje van de receptioniste ...
quote:
Nope... niks voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je wil toch op tijd thuis zijn voor EW? dat ga je echt niet redden (17:00 weg uit zwolle en dan ook nog eens met het ov naar nijmegen)
im sryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nope... niks voor mij![]()
Af en toe laat thuis of een late vergadering is geen probleem maar iedere dag... nah.
Hey ja.... hoe staat het daar mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Metro2005 het volgende:wat een dag, wat een dag.
Vanavond zie ik gelukkig mijn vriendinnetje weer
Ja goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey ja.... hoe staat het daar mee?
Hoop dat dat over een jaar nog zo isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja goedbijna 3 weekjes alweer. en allebei harstikke gek op elkaar
![]()
omschrijving / foto!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja goedbijna 3 weekjes alweer. en allebei harstikke gek op elkaar
![]()
hehe wat wil je weten. 22 jaar en harstikke lief:quote:
Zou niet weten waarvan... maar ze komt me bekend voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hehe wat wil je weten. 22 jaar en harstikke lief:
[afbeelding]
En let niet op die lelijke vent links![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |