Op zijn minst verbaal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Ghe, just my thoughts...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Vond je 't niet geil dan? (ligt kennelijk nog goed in de markt...) Foto's graag!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Tristessa het volgende:
Gisteravond was ik bij mijn vriend thuis. Ik had zin om te douchen, dus ik ben gaan douchen. Op een gegeven moment gaat mijn vriend zijn kamer uit en ziet tot zijn stomme verbazing dat zijn huisgenoot op de trapleuning staat om zo door het raam te kunnen kijken dat boven de douchedeur zit. Hij zat mij dus te begluren
. Mijn vriend heeft hem daarna hierop aangesproken. Hij vertelde hem dat hij het leuk / spannend / interessant vindt om mensen in hun schaamte te bekijken en dat hij kijkt hoe ver hij hier in kan gaan. Ook vertelde hij dat hij een bepaalde 'leegte' voelt omdat hij al een behoorlijk lange tijd geen vriendin heeft gehad. Hij voelde zich overigens niet schuldig dat hij zoiets doet.
Toen ik de douche uitstapte vertelde die huisgenoot meteen aan mij dat hij mij had zitten begluren en dat mijn vriend hem heeft betraptt. Ik was hierdoor zo verbouwereerd dat ik er niks over gezegd heb, ik ben toen weer naar de kamer van mijn vriend gegaan. Ik ben er natuurlijk niet blij mee wat hij gedaan heeft. Ik vind het behoorlijk egoïstisch en laf van hem. Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Topmaat het volgende:
Optie 1: Sla hem op zijn bek en zeg dat als hij dat nog 1 keer doet je zijn ballen eraf snijdt.
Optie 2: Daar niet meer douchen.
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zijn minst verbaal.
Het komt op mij ook over alsof je vriend zijn redenen om te gluren als kennisgeving aan heeft genomen.
Ik zou toch zwaar pissed zijn en die woede waarschijnlijk ook op een hardere dan alleen verbale manier uiten.
Een voorstel: "Hij d'r uit, of ik d'r uit!"quote:Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
samen ernaar toe gaan en er alsnog over beginnen, nu alles wat bekoeld is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
Óf jij bent gewoon een gigantische mongool, óf je bent de desbetreffende gluurder..quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Pinpas het volgende:
Optie 3: geen aandacht aan besteden
Eensch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Dan denk ik dat jij en vooral je vriend (aangezien het zijn huisgenoot en vriendin betreft) die gozer in duidelijke bewoordingen moet vertellen dat ie deze geintjes niet meer moet flikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
Precies, eerst slaan. Daarna kun je erover nadenken of wat zeggen. Geweld is niet het beste middel, maar verre van vreemd in zo'n situatie. Niks mis met een muilpeer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
P'cies .. volgende keer gewoon een handdoek met 2 punaises voor t raam prikken --> weg gluurder.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Damn... zijjn jullie van de geiten wollensokken beweging of iets dergelijks!!! Je gaat hier om hulp vragen over hoe je een probleem moet gaan aanpakken waar je juist meteen had op moeten treden!!! Die gast heb schijt aan jullie en zegt dat ook duidelijk dat hij er geen spijt van heb dat ie het gedaan heb en jullie nemen dat maar voor lief aan!!.. wat een prutserss.. jullie verdienen elkaar wel ja!!
Tuurlijk joh. We zijn er allebei zo van geschrokken dat we niks meer uit wisten te brengen. Natuurlijk ben ik ontzettend boos op die huisgenoot. Daarom wil ik hem er nog op aanspreken. Ik ben sowieso benieuwd hoe anderen over zoiets nadenken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Damn... zijjn jullie van de geiten wollensokken beweging of iets dergelijks!!! Je gaat hier om hulp vragen over hoe je een probleem moet gaan aanpakken waar je juist meteen had op moeten treden!!! Die gast heb schijt aan jullie en zegt dat ook duidelijk dat hij er geen spijt van heb dat ie het gedaan heb en jullie nemen dat maar voor lief aan!!.. wat een prutserss.. jullie verdienen elkaar wel ja!!
De volgende keer dat je m ziet gluren, pak je een handdoek, die maak je een beetje nat, en vouwt m dubbel. Vervolgens loop je in je nakie naar 'm toe, en dan zal hij zo perplex staan dat je mooi de kans hebt om hem ongelofelijk hard voor z'n sodemieter te slaan met die handdoek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef milagro het volgende:
Maar goed, dit is dus níet leuk en ik zou hem echt helemaal stijf schelden.
Oh en mijn vriend ook, als hij niet wat meer deed dan verbouwereerd zijn.
In ieder geval laten zien dat er niet met jullie te spotten valt. Geen medelijden tonen, maar (hardhandig) duidelijk maken dat je niet gediend bent van die goorlapperij. Wanneer iemand dat bij mijn vriendin zou doen, was ik nu nieuwe pleisters halen voor mijn bloedende knokkels.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. We zijn er allebei zo van geschrokken dat we niks meer uit wisten te brengen. Natuurlijk ben ik ontzettend boos op die huisgenoot. Daarom wil ik hem er nog op aanspreken. Ik ben sowieso benieuwd hoe anderen over zoiets nadenken.
nou, ik heb geen handdoek nodig, hoor, ik gebruik mijn handen voeten wel * trap!!!! schop!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef nuffniet het volgende:
[..]
De volgende keer dat je m ziet gluren, pak je een handdoek, die maak je een beetje nat, en vouwt m dubbel. Vervolgens loop je in je nakie naar 'm toe, en dan zal hij zo perplex staan dat je mooi de kans hebt om hem ongelofelijk hard voor z'n sodemieter te slaan met die handdoek.
Ja laat haar het echte probleem maar even "oplossen" door een raam af te plakken, dan hoeft ze ook haar vingers niet meer te branden aan constructievere oplossingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeker nog tegen hem zeggen in niet mis te verstane woorden dat jullie dat niet ok vinden en dat als hij het nog eens probeert, het aangekaart wordt bij de huisbaas. En uiteraard het raam afplakken.
Ik doe aan kung fu dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef nuffniet het volgende:
[..]
De volgende keer dat je m ziet gluren, pak je een handdoek, die maak je een beetje nat, en vouwt m dubbel. Vervolgens loop je in je nakie naar 'm toe, en dan zal hij zo perplex staan dat je mooi de kans hebt om hem ongelofelijk hard voor z'n sodemieter te slaan met die handdoek.
Dat laatste was wellicht niet meer nodig..quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef milagro het volgende:
Maar goed, dit is dus níet leuk en ik zou hem echt helemaal stijf schelden.
Weet je hoe hard zo'n natte handdoek aan kan komen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik heb geen handdoek nodig, hoor, ik gebruik mijn handen voeten wel * trap!!!! schop!!!!!
Nee, ze wonen daar met drie mannen. Ik ben dus de enige vrouw die daar wel eens rondloopt. Ik kan me verder niet voorstellen dat hij de twee anderen zit te begluren, tenzij hij bi isquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef DrMarten het volgende:
Wonen er nogandere vrouwen in dat huis? In dat geval lijkt het me dat ie het daarbij ook doet en dat ie dus wellicht beter z'n spullen kan pakken.
gewoon onverwacht een knal verkopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik doe aan kung fu dus dat zit wel goed.
hij zou het in gevalletje van cyberbull wel laten mijn vriendin te begluren...ik sloop hem volledig....das prive als diegene die doucht wel gezien wil worden doet ze de deur gewoonweg niet op slot zodat ie binnen komen kan....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zijn minst verbaal.
Het komt op mij ook over alsof je vriend zijn redenen om te gluren als kennisgeving aan heeft genomen.
Ik zou toch zwaar pissed zijn en die woede waarschijnlijk ook op een hardere dan alleen verbale manier uiten.
quote:Zeker nog tegen hem zeggen in niet mis te verstane woorden dat jullie dat niet ok vinden en dat als hij het nog eens probeert, het aangekaart wordt bij de huisbaas. En uiteraard het raam afplakken.
Of je leest het eerste deel ff?quote:Ja laat haar het echte probleem maar even "oplossen" door een raam af te plakken, dan hoeft ze ook haar vingers niet meer te branden aan constructievere oplossingen![]()
Over zoiets denk je niet na ..en doe je dat wel heb je alleen jezelf ermee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. We zijn er allebei zo van geschrokken dat we niks meer uit wisten te brengen. Natuurlijk ben ik ontzettend boos op die huisgenoot. Daarom wil ik hem er nog op aanspreken. Ik ben sowieso benieuwd hoe anderen over zoiets nadenken.
dan hoef je alleen maar te duwen juistquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:23 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Weet je hoe hard zo'n natte handdoek aan kan komen ?![]()
Hij stond toch op de trap te gluren ? Da's lastig schoppen als je geen zwarte band taekwondo hebt ...
Dan pleurt hij waarschijnlijk ook gelijk van de leuning naar beneden met een beetje mazzel heeft hij een paar gebroken ribben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef nuffniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Als je denkt dat je op je piek zit moet je even bij die jongen langsgaan, camera meenemen en 3 rondes Kickboxing op hem uitoefenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Tristessa het volgende:
Maar goed, op zich vrij grappig om te zien hoe iedereen reageert. Ik heb er zelf wel eens over na zitten denken hoe ik mij zou voelen als iemand mij zo zou begluren. Toen dacht ik dat ik ontzettend boos zou worden op diegene en hem inderdaad helemaal verrot zou schelden en zou gaan slaan. Maar nu zoiets echt is gebeurd is het wel anders. Ik vind het absoluut niet kunnen wat hij heeft gedaan en dat ga ik hem zeker ook nog duidelijk maken maar verder moet ik zeggen dat het me minder doet dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik moet nu wel zeggen dat ik er nu wel steeds bewuster van word wat hij nu echt gedaan heeft en dat ik eigenlijk wel steeds bozer wordt.
Als je dit rustig over laat waaien, what's next? Straks zit hij zich de volgende keer af te trekkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Tristessa het volgende:
Maar goed, op zich vrij grappig om te zien hoe iedereen reageert. Ik heb er zelf wel eens over na zitten denken hoe ik mij zou voelen als iemand mij zo zou begluren. Toen dacht ik dat ik ontzettend boos zou worden op diegene en hem inderdaad helemaal verrot zou schelden en zou gaan slaan. Maar nu zoiets echt is gebeurd is het wel anders. Ik vind het absoluut niet kunnen wat hij heeft gedaan en dat ga ik hem zeker ook nog duidelijk maken maar verder moet ik zeggen dat het me minder doet dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik moet nu wel zeggen dat ik er nu wel steeds bewuster van word wat hij nu echt gedaan heeft en dat ik eigenlijk wel steeds bozer wordt.
Helaas moet ik straks eerst werken. Na mijn werk ga ik weer naar mijn vriend. Ik ga uiteraard NIET douchen en ik ga vanavond maar eens bezoekje aan die huisgenoot brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je denkt dat je op je piek zit moet je even bij die jongen langsgaan, camera meenemen en 3 rondes Kickboxing op hem uitoefenen
Ik laat dit sowieso niet rustig overwaaien. In dat soort situaties weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren en doe dan niks. Pas daarna ga ik er echt goed over nadenken en onderneem ik actie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je dit rustig over laat waaien, what's next? Straks zit hij zich de volgende keer af te trekken![]()
Ik vind het vooral erg fout dat die gozer óp de trapleuning gaat zitten om een beter zicht te krijgen. In mijn boek isdat GLUREN in kapitalen. Dan maakt het echt niet uit of hij alleen borsten of meer gezien heeft...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef ruftie78 het volgende:
Ik ben het er mee eens dat gluren niet kan maar er is gluren en GLUREN:
als hij alleen je borsten gezien heeft vind ik het nog wel meevallen want op het strand staren ook zat van je knulletjes naar je borsten maar als hij meer gezien heeft vind ik het echt niet kunnen.
Nou .. je hebt er nu goed over na kunnen denken ... ga dan juist WEL weer douchen straks en zorg dat je vriend opgewarmd en wel klaar staat om z'n lichten uit te tikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik laat dit sowieso niet rustig overwaaien. In dat soort situaties weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren en doe dan niks. Pas daarna ga ik er echt goed over nadenken en onderneem ik actie.
Precies. Maar bij jou weten ze ook weer wie ze uitzoekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg fout dat die gozer óp de trapleuning gaat zitten om een beter zicht te krijgen. In mijn boek isdat GLUREN in kapitalen. Dan maakt het echt niet uit of hij alleen borsten of meer gezien heeft...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg fout dat die gozer óp de trapleuning gaat zitten om een beter zicht te krijgen. In mijn boek isdat GLUREN in kapitalen. Dan maakt het echt niet uit of hij alleen borsten of meer gezien heeft...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Nou .. je hebt er nu goed over na kunnen denken ... ga dan juist WEL weer douchen straks en zorg dat je vriend opgewarmd en wel klaar staat om z'n lichten uit te tikken.
Dat lijkt me sowieso een goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik laat dit sowieso niet rustig overwaaien.
Dus jij zou er niet te zwaar aan tillen als een huisgenoot van je op de trapleuning gaat zitten om eens lekker ongegeneerd naar de borsten van je douchende vriendin te gluren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef ruftie78 het volgende:
op het strand kies je er voor en onder de douche ga je er van uit dat je "veilig"kan douche dat snap ik ook wel maar toch het is maar net hoe zwaar je er zelf aan tilt
Ik vergelijk het dan maar met een overvaller: een vriend hoort jou toch in ieder geval te beschermen, zo ook in dit geval. Die vriend die betrapt hem godverdomme op heterdaad, en doet niks. Ik zou me daar toch een ontiegelijk partijtje kwaad worden en hem gebruiken als een boksbal waarbij ik de profbokser speelquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het vreemd dat zoveel mensen vinden dat haar vriend iets had moeten ondernemen, en eventueel een klap op zijn bek moet verkopen . Haar vriend heeft er toch niets mee te maken. Of moet een vriend zijn vriendin voor alles beschermen, zelfs voor gluurders...
pffffffff, nee. Ik ga mijn vent niet afsturen op een gluurder.
Ik ga zelf wel om uit mijn krammen te schieten en hem op een onverwacht moment een goede mep te verkopen. Zo gemakkelijk zou die man er niet vanafkomen met mij. YAKKES.
Het gaat om het disrespect wat hij indirect ook aan haar vriendje toont. Hij geeft hier mee aan dat hij niet echt onder de indruk is van de eventuele dreiging van haar vriendje. Een pas op de plaats lijkt me dan een logisch gevolg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het vreemd dat zoveel mensen vinden dat haar vriend iets had moeten ondernemen, en eventueel een klap op zijn bek moet verkopen . Haar vriend heeft er toch niets mee te maken
Mwoah.. Het hangt er van af wat voor iemand het is, maar wat als het iemand is waar je zelf, zowel verbaal als fysiek, niets tegen begint?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het vreemd dat zoveel mensen vinden dat haar vriend iets had moeten ondernemen, en eventueel een klap op zijn bek moet verkopen . Haar vriend heeft er toch niets mee te maken. Of moet een vriend zijn vriendin voor alles beschermen, zelfs voor gluurders...
Precies. Het feit dat hij me naakt heeft gezien is niet eens het ergste. Ik vind het erg dat hij misbruik van het feit heeft gemaakt dat ik er niets van afwist dat hij me heeft zitten begluren (niet dat hij me wel naakt zou mogen zien als hij er naar zou vragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat toch om het principe, niet om wat ie precies heeft gezien?
"Ja maar, ik heb alleen je borsten gezien!"
"Oooowh, zeg dat dan, dan is het goed."
![]()
haar vriend zag het alseerste.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef petitlapin het volgende:
Ik ga zelf wel om uit mijn krammen te schieten en hem op een onverwacht moment een goede mep te verkopen. Zo gemakkelijk zou die man er niet vanafkomen met mij. YAKKES.
Ik zou hem een goeie ruksite adviseren en er voor zorgen dat het raampje dicht geplakt word.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij zou er niet te zwaar aan tillen als een huisgenoot van je op de trapleuning gaat zitten om eens lekker ongegeneerd naar de borsten van je douchende vriendin te gluren?
Is dat echt zo? En dan nog. Ik kan wel aangifte doen maar volgens mij kost mij zoiets meer tijd en moeite dan dat het iets oplevert.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef Devlinsect het volgende:
Gluren is trouwens een overtreding in het wetboek der strafrecht. Je zou aangifte kunnen doen. Stel je voor dat hij doorgaat met dergelijke praktijken bij andere dames, of erger. Dan hebben de dames wat aan jouw aangifte.![]()
da's dan wel weer waar ... moest ik iemand op heterdaad op gluren betrappen, zou ik ook wel onmiddellijk reageren, ja ... I agree.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef milagro het volgende:
haar vriend zag het alseerste.
haar vriend heeft het haar verteld vervolgens.
als ik dan zouhoren dat hij alleen maar gestameld heeft "nou, ik vind dit niet tof van je" dan zou ik toch wel enigzins pissig zijn, ja.
ik kan het prima zelf opknappen, als ik alleen er voor sta, meestal dan.
maar als mijn vriend erbij is, verwacht ik bijval.
als mijn vriend degene was die de gluurder nota bene BETRAPT, dan verwacht ik meer dan bijval, hij mag de eerste (verbale) klap uitdelen.
Ik merk nergens in je verhaal dat de huisgenoot ook maar iets merkt van je boosheid, laat staan van je vriend die hem betrapte. Behalve dat ik hem de trap had af laten gaan zonder dat hij een traptrede zou voelen, zal ik hem toch op zijn minst in niet mis te verstane woorden duidelijk maken dat ik er niet bepaald van gecharmeerd ben. Verbouwereerd of niet, jullie reageren beiden zo slap, dat ik denk dat hij zich niet ( meer ) laat tegen houden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Misschien even een heads-up voor de majority aan reacties hier: mishandeling is dat ook. Ik snap dat je je er boos om kunt maken en een verbale represaille is zeker op zijn plaats, maar al dat macho gedoe hoeft nou ook weer niet.quote:Gluren is trouwens een overtreding in het wetboek der strafrecht.
ben zelf weleens afgeknapt op een vriendje omdat hij het ingrijpen aan mij overliet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
da's dan wel weer waar ... moest ik iemand op heterdaad op gluren betrappen, zou ik ook wel onmiddellijk reageren, ja ... I agree.
Je hebt ook wel gelijk hoor. De huisgenoot heeft ook niks van mijn boosheid gemerkt. Ik vind nu ook wel dat ik anders had moeten reageren, maar dat heb ik gisteren niet gedaan. Maar goed, vanavond ben ik weer bij mijn vriend en ga die huisgenoot een bezoekje brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik merk nergens in je verhaal dat de huisgenoot ook maar iets merkt van je boosheid, laat staan van je vriend die hem betrapte. Behalve dat ik hem de trap had af laten gaan zonder dat hij een traptrede zou voelen, zal ik hem toch op zijn minst in niet mis te verstane woorden duidelijk maken dat ik er niet bepaald van gecharmeerd ben. Verbouwereerd of niet, jullie reageren beiden zo slap, dat ik denk dat hij zich niet ( meer ) laat tegen houden.
Samen met je vriend hoop ik dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. De huisgenoot heeft ook niks van mijn boosheid gemerkt. Ik vind nu ook wel dat ik anders had moeten reageren, maar dat heb ik gisteren niet gedaan. Maar goed, vanavond ben ik weer bij mijn vriend en ga die huisgenoot een bezoekje brengen.
En bedankt voor de heerlijke insinuatiequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef Lempicka het volgende:
Wel een beetje een perv. maar ja eerlijk is eerlijk het blijft een Nederlander:
"kijken kijken, niet kopen."
Precies, kijk je hebt natuurlijk ook aanranden en AANRANDEN: Als je alleen aan haar borsten zit vind ik het wel mee vallen. Maar als je aan haar kruis zit vind ik het echt niet kunnen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef ruftie78 het volgende:
als hij alleen je borsten gezien heeft vind ik het nog wel meevallen want op het strand staren ook zat van je knulletjes naar je borsten maar als hij meer gezien heeft vind ik het echt niet kunnen.En zou ik hem keihard in zijn kloten schoppen op een onverwacht moment.
"stoere" oplossing.. :\quote:Ik snap alleen niet waarom je vriend hem niet van de trap heeft afgeschop? Als iemand dat bij mijn vriendin zou flikken, dan zou ie iig nog niet jarig zijn.
Altijd leuk om te zien dat mensen dingen uit hun verband trekken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Precies, kijk je hebt natuurlijk ook aanranden en AANRANDEN: Als je alleen aan haar borsten zit vind ik het wel mee vallen. Maar als je aan haar kruis zit vind ik het echt niet kunnen..Hou toch op man, het gaat er om dat haar privacy geschonden word. Als je tegenwoordig je raam van je douche moet gaan afplakken omdat er eventueel iemand op de trapleuning gaat staan om je te begluren is het einde zoek.
![]()
Ja een paar pagina's uit de Playboy ofzoquote:Maargoed zolang die maat nog bij je vriend woont zou ik inderdaad gewoon iets voor het raampje plakken
Het feit dat iemand "er voor gaat zitten" lijkt mij voldoende aangeven dat er een grens overschreden wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat mensen dingen uit hun verband trekken.
Ik heb het over kijken en niet aanraken.
Had er écht niet eerder in de topic iemand op het lumineuze idee kunnen komen om dit te vragen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Kan je geen foto plaatsen van jezelf zodat wij kunnen oordelen of hij het recht had om te gluren naar jou![]()
oh dus als ik er op het strand voor ga zitten om eens om me heen te kijken dan is er gelijk een grens overschreden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat iemand "er voor gaat zitten" lijkt mij voldoende aangeven dat er een grens overschreden wordt.
ben je nou zo dom, of doe je alsof?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
oh dus als ik er op het strand voor ga zitten om eens om me heen te kijken dan is er gelijk een grens overschreden?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
oh dus als ik er op het strand voor ga zitten om eens om me heen te kijken dan is er gelijk een grens overschreden?
Mijn vriend en die huisgenoot zijn dan ook geen vrienden hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:59 schreef Gapert het volgende:
Nou dat is dus iets wat mijn vrienden niet hoeven te proberen, mijn vriendin begluren in de douche. Dan kunnen ze dus gelijk oprotten...
Maargoed zolang die maat nog bij je vriend woont zou ik inderdaad gewoon iets voor het raampje plakken.
Wat milagro zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Ik probeer een discussie opgang te krijgen waar uit blijkt dat voor iedereen de grens ergens anders ligt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je nou zo dom, of doe je alsof?
de context, schat, de context.
Deze persoon is duidelijk niet onder de indruk van woorden, getuige het feit dat hij doodleuk ging staan uitleggen wat hij aan het doen was en min of meer de indruk schiep dat hij daar de volgende keer gewoon weer staat. Wat wilde je gaan doen ? Dreigen dat je de volgende keer weer 'foei!' komt zeggen als hij het weer flikt ? Heel hard schreeuwen ?quote:
Je verwoordt precies mijn gedachten. Jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat die huisgenoot er niks meer van gaat horen. Ik moet nu werken. Ik bedank jullie voor de reacties en jullie horen nog van mequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg inbreuk gemaakt op je privacy. Wat hij dan wel of niet gezien heeft is niet relevant, je privacy wordt gewoon verkloot op deze manier. Dat het dan ook nog eens een kwestie van begluring betreft maakt het alleen maar erger, hierdoor neemt hij ook nog eens een loopje met je intimiteit. Dat hij naar je tieten gluurt als je aangekleed bent is nog tot daar aan toe, maar als je onder de douche staat....
Ik zou vanavond eens flink pissig worden en dit geintje in elk geval in het hele huis ff bekend maken, zodat andere (mooie?) vrouwen er ook rekening mee kunnen houden.
Daar gaat 't niet om.. De mensen waar je op het strand naar kunt gluren die zijn zich volledig bewust van het feit dat ze zichzelf op een openbaar strand bevinden waar andere mensen in de gelegenheid zijn om alles wat ze tentoon stellen te bekijken.. Dat is wat ander dan wanneer je alleen in de badkamer staat, dat is privaat. Of althans, daar ga je vanuitquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Ik probeer een discussie opgang te krijgen waar uit blijkt dat voor iedereen de grens ergens anders ligt.
ga jij eens gauw op een trapleuning staan of zo, dan kan ik je eraf flikkeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Ik probeer een discussie opgang te krijgen waar uit blijkt dat voor iedereen de grens ergens anders ligt.
Ik heb het over schending van privacy. Het maakt namelijk niet uit WAT hij gezien heeft, maar DAT hij iets gezien heeft. Jij rukt het uit zijn verband om hier onderscheid in te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat mensen dingen uit hun verband trekken.
Ik heb het over kijken en niet aanraken.
Of hij staat zich te rukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef mantamanta het volgende:
OF je gaat met je vriend onder de douche, laat hem een keer lekker meegenieten, en kijkt hem vanachter je vriend even heel stout aan, terwijl je bezig bent. "ik weet dat je kijkt, maar hij heeft me, jij lekker niet" blik in je ogen.
Vermoedelijk wil dat ook wel erg goed werken.
Dan is ie zo geschokt, dat ie niet meer durft te kijken....![]()
![]()
![]()
nou, vast, dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef mantamanta het volgende:
OF je gaat met je vriend onder de douche, laat hem een keer lekker meegenieten, en kijkt hem vanachter je vriend even heel stout aan, terwijl je bezig bent. "ik weet dat je kijkt, maar hij heeft me, jij lekker niet" blik in je ogen.
![]()
![]()
Ik kan me hooguit voorstellen dat de begluurde de gluurder een verbale reprimande en een slap in the face geeft, op het moment zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Deze persoon is duidelijk niet onder de indruk van woorden, getuige het feit dat hij doodleuk ging staan uitleggen wat hij aan het doen was en min of meer de indruk schiep dat hij daar de volgende keer gewoon weer staat. Wat wilde je gaan doen ? Dreigen dat je de volgende keer weer 'foei!' komt zeggen als hij het weer flikt ? Heel hard schreeuwen ?
Die gast weet gewoon drommels goed dat dit niet kan. En weet ook dat 'ie daarom redelijkerwijs maatregelen kan verwachten. Nu hoef je 'm inderdaad niet direct van de trap te pleuren, maar ik zou toch minstens voor die natte handdoek gaan.
of hij staat op de trap te sjorrenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef mantamanta het volgende:
![]()
![]()
Onderbouw eens waarom; daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:07 schreef cultheld het volgende:
Overigens is je vriend echt een watje, een beetje man had die gozer een gebroken neus geslagen.
Eindelijk iemand die het ook opvaltquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef MrBean het volgende:
Wat een aggressieve reacties.
slijm slijmquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
, zodat andere (mooie?) vrouwen er ook rekening mee kunnen houden.
Vermoedelijk is het stiekeme de grootste lol. Dat is dan opeens helemaal niet stiekem meer, als ie al stond te rukken, komt ie voorlopig niet meer klaar.quote:
Omdat ik sowieso al een hekel heb aan voyeurisme en al helemaal aan dit soort voyeurisme.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef riley het volgende:
[..]
Onderbouw eens waarom; daar ben ik wel benieuwd naar.
ja, vreemd, terwijl het toch best onschuldig is, als je huisgenoot op een trapleuning klautert om je vriendin te begluren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef MrBean het volgende:
Wat een aggressieve reacties.
Sorry, ik vind dit erger dan een meisje stiekem bloot zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Vermoedelijk is het stiekeme de grootste lol. Dat is dan opeens helemaal niet stiekem meer, als ie al stond te rukken, komt ie voorlopig niet meer klaar.
Of je trekt de docuhe open, en controleerd. Wanneer ie idd staat te rukken. Lach je hem heeel heel hard uit. Loopt de trap op, en geef hem een aai over zijn bolletje. Waarna je hem voorlopig even straal negeerd, of alleen maar heel soms vol medelijden aankijkt.
Je kunt wel gaan verbieden, maar je meot de kick er af halen. Zeg maar...
Dat is, net als geweld, weer een uiterste en dat weet je verdomde goed. Probeer het later nog eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon arm om hem heen slaan, en steunen en voorzichtig uitleggen, we willen hem niet kwetsen natuurlijk of in verlegenheid brengen, dat het wellicht misschien zou kunnen mits indien als het beter is als hij dat wat minder opzichtig doet, of ms liever helemaal niet, als dat hem uitkomt, dan, hè.
O. Dat is raar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, vreemd, terwijl het toch best onschuldig is, als je huisgenoot op een trapleuning klautert om je vriendin te begluren.
gewoon arm om hem heen slaan, en steunen en voorzichtig uitleggen, we willen hem niet kwetsen natuurlijk of in verlegenheid brengen, dat het wellicht misschien zou kunnen mits indien als het beter is als hij dat wat minder opzichtig doet, of ms liever helemaal niet, als dat hem uitkomt, dan, hè.
Raar of niet, het is glad ijs dat weet iedereen. En op glad ijs kunt je nu eenmaal makkelijk onderuit gaan.quote:
En aan het consistent naleven van goed fatsoen, blijkbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso al een hekel heb aan voyeurisme en al helemaal aan dit soort voyeurisme.
Ik snap je neit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Raar of niet, het is glad ijs dat weet iedereen. En op glad ijs kunt je nu eenmaal makkelijk onderuit gaan.
Als een vrouw topless op het strand gaat, is ze zich daarvan bewust en vind het daarom ook niet echt erg als anderen haar borsten zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef ruftie78 het volgende:
als hij alleen je borsten gezien heeft vind ik het nog wel meevallen want op het strand staren ook zat van je knulletjes naar je borsten
In elk geval minder debbiel dan jouw niet-meer-dan-10-woorden-reacties tot nu toe. Jij zal een geitenwollensokken gesprek met hem houden en praten over zijn jeugd als je ziet hoeveel moeite hij doet om je vriendin te begluren?quote:
geweld , toe maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef riley het volgende:
[..]
Dat is, net als geweld, weer een uiterste en dat weet je verdomde goed. Probeer het later nog eens.
Ik denk ook dat die huisgenoot zich nu ontzettend vrolijk voelt en dat hij van plan is om het nog een keer te doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij en vooral je vriend (aangezien het zijn huisgenoot en vriendin betreft) die gozer in duidelijke bewoordingen moet vertellen dat ie deze geintjes niet meer moet flikken.
Nu komt het op mij over alsof die huisgenoot er met een 'niet meer doen' van af komt.
Oe dan ga ik zelf ook vaker gluren... Paar klapjes met handoek heb ik daar wel voor overquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Dit is heel denigrerend, vals en gemeen. Maar wel effectief.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dit erger dan een meisje stiekem bloot zien.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die huisgenoot zich nu ontzettend vrolijk voelt en dat hij van plan is om het nog een keer te doen!
Welk gedeelte begrijp je niet ?quote:Hij vertelde hem dat hij het leuk / spannend / interessant vindt om mensen in hun schaamte te bekijken en dat hij kijkt hoe ver hij hier in kan gaan. Ook vertelde hij dat hij een bepaalde 'leegte' voelt omdat hij al een behoorlijk lange tijd geen vriendin heeft gehad. Hij voelde zich overigens niet schuldig dat hij zoiets doet.
Dat zeg ik niet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik 't best begrijp als je op het moment zelf een knal uitdeelt (weliswaar beschaafd, geen neuzenbrekerij) als onderdeel van de uitbrander. Maar om, zoals men hier doet, zo veel nadruk te leggen op geweld als oplossing is gewoon zielig en ondoordacht. Gelukkig ben ik er vrij zeker van dat iedereen een stuk anders en genuanceerder zou reageren als het daadwerkelijk voorkomt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef milagro het volgende:
[..]
geweld , toe maar
een zieke gluurder een knal verkopen, is meteen buitensporig geweld, right.
Zijn servies dan toch wel he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Ripley het volgende:
En als ie het daarna weer zou flikken ging het servies wel door de kamer hoor.
Onderschat niet hoe dik je oog kan worden na zo'n handdoek. Kun je 2 keer doen dus, daarna valt r niets meer te glurenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe dan ga ik zelf ook vaker gluren... Paar klapjes met handoek heb ik daar wel voor over
laat maar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ga jij eens gauw op een trapleuning staan of zo, dan kan ik je eraf flikkeren.
tjonge, jonge, laten we vooral objectief blijven over wat de grens is, zeg
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
In elk geval minder debbiel dan jouw niet-meer-dan-10-woorden-reacties tot nu toe. Jij zal een geitenwollensokken gesprek met hem houden en praten over zijn jeugd als je ziet hoeveel moeite hij doet om je vriendin te begluren?
Dat is voor mij een wassen neus wanneer ik met een staatsmongool te maken heb.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef riley het volgende:
[..]
En aan het consistent naleven van goed fatsoen, blijkbaar.
wie speelt hier nu de moraalridderquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
lekker he voor moraalridder spelen en gelijk met geweld dreigen.
Dat heeft niets maar dan ook niets met lef te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Dit is heel denigrerend, vals en gemeen. Maar wel effectief.
(als je het lef heb om zo'n reactie te kunnen geven)
Meeste meisjes worden bang en of aggressief. Op die manier heeft ie je te pakken.
Weet trouwens niet of er nog meer huisgenoten zijn, maar hem tijdens en gezamelijk eten vragen of hij recent nog van je lekkere tietjes heeft genoten,( terwijl je de hand van je vriend er op legt)
Wil met mensen erbij vast ook wel vrij effectief werken.
Hem het slachtoffer van zijn eigen gedrag maken. Heel simpel. Laat hem voelen dat hij triest is. Het liefst met meer mensen erbij.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef riley het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik 't best begrijp als je op het moment zelf een knal uitdeelt (weliswaar beschaafd, geen neuzenbrekerij) als onderdeel van de uitbrander. Maar om, zoals men hier doet, zo veel nadruk te leggen op geweld als oplossing is gewoon zielig en ondoordacht. Gelukkig ben ik er vrij zeker van dat iedereen een stuk anders en genuanceerder zou reageren als het daadwerkelijk voorkomt.
Beetje overdreven instinctief als je het mij vraag(maar je vraag het mij niet van daar laat maar!)quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wie speelt hier nu de moraalridder
ik reageer puur instinctief, niets met moraal te maken
Met wat wel dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat heeft niets maar dan ook niets met lef te maken.
nee, ik vraag je niets, nee, ik duw je ongevraagd de trap af, zou ik jou betrappen bij het gluren naar mijn vriendinquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Beetje overdreven instinctief als je het mij vraag(maar je vraag het mij niet van daar laat maar!)
Dat geloof ik niet. Dan ben je niet streng genoeg geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef nuffniet het volgende:
[..]
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet ?
Ow je moet dus HEEL HARD 'foei!' zeggen ? Ja misschien werkt dat welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan ben je niet streng genoeg geweest.
Is er gestameld of gestottert? Zo ja, waar staat dat? Ik vind het helemaal niet gek dat er in de eerste instantie niet daadkrachtig opgetreden is. Men wist gewoon even geen raad met de situatie.quote:Het gaat er bij ongeveer iedereen om dat er alles behalve daadkrachtig opgetreden is. Een beetje stamelen en stotteren heeft niet het effect die je zou willen, zeg nou zelf.
Misschien moet je zelf even lezen, ik heb zelf ergens dat punt nog benadrukt namelijk. En vrij letterlijk. Dus wie leest er nou niet?quote:Daarbij, wanneer je het topic echt leest in plaats van in de ruimte te blaten, voelt de "dader" zich helemaal niet schuldig.
Ik heb nergens het knuffelen van bomen aangeraden, integendeel. Ik heb alleen primitieve reacties afgekeurd. Zeker omdat die primitieve reacties komen van mensen die de tijd gehad hebben om na te denken over de situatie alvorens ze wat intikten. En let wel, dat vind ik een heel belangrijk verschil.quote:Het is een tijdverdrijf voor hem en zij wordt daar voor gebruikt. Je kan boomknuffelig met hem gaan praten, maar ik vrees dat dat niet veel zin heeft. Het gaat dus niet om geweld, maar om daadkracht.
Van melk moet ik overgeven. Maar ik zal eens wat brandnetelthee gaan zetten, maakt dat je cirkeltje rond? Graag gedaan.quote:zo en nu je melk opdrinken!!![]()
Dan gaat t voelen dus over in voelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe dik je oog kan worden na zo'n handdoek. Kun je 2 keer doen dus, daarna valt r niets meer te gluren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |