Aha lekker genuanceerde mening heb je daar...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
Gadverdamme... én rap, én fries, én sukkels.
Link aangepast!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef iDex het volgende:
link in Mpeg formaat doet het niet
je bedoelt, bek dicht houden als er iets mis is, en het wegstoppen door te zeggen daar hebben ze het slechter?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vind rap toch iets echt voor Amerika of voor de grote stad. Hoe slecht kan men het nou hebben in Drachten? Hoewel. Drachten...
Ja, of je schrijft een brief naar de gemeente.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef YellowDog het volgende:
[..]
je bedoelt, bek dicht houden als er iets mis is, en het wegstoppen door te zeggen daar hebben ze het slechter?
En dat werkt he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, of je schrijft een brief naar de gemeente.
Nou, dan zullen ze het wel halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef YellowDog het volgende:
Ohja mensen ze staan ook nu in het voorprogramma van 'Brace'...
http://www.via-online.nl
Drachten is net iets saaier dan Almerequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vind rap toch iets echt voor Amerika of voor de grote stad. Hoe slecht kan men het nou hebben in Drachten? Hoewel. Drachten...
Oei, dan zijn er maar twee opties:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Drachten is net iets saaier dan Almere
Ik ga liever Friese rap maken. Of nee nog erger, Limburgse!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef 1603 het volgende:
ik zou voor de eerste optie gaan. Friese rap, van de gedachte alleen wordt ik al onpasselijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oei, dan zijn er maar twee opties:
- je gooit jezelf voor een trein
- je gaat Friese rap maken![]()
welke trein? hier in dr88 is geen trein, moet je eerst uitwijken naar heerenveen of groningenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oei, dan zijn er maar twee opties:
- je gooit jezelf voor een trein
- je gaat Friese rap maken![]()
zo monumentaal was vreewijk ook weer nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:33 schreef Beathoven het volgende:
Met de sloop van Restaurant Vreewijk is het laatste monumentale stuk van Drachten met de grond gelijk gemaakt. Er blijft niks noemenswaardigs meer over.
Drachten is wei (Drachten is dood)
klopt.. wordt aan gewerkt, check voor updates hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef fokME2 het volgende:
http://www.beandbaas-smarigeskep.tk/ ? Doet het hier niet ?
Het stond er nog maar sinds 1852.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef YellowDog het volgende:
[..]
zo monumentaal was vreewijk ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:26 schreef YellowDog het volgende:
[..]
welke trein? hier in dr88 is geen trein, moet je eerst uitwijken naar heerenveen of groningenen dat voor zelfmoord, mij teveel moeite
Klopt, er is hier ook niet beweerd dat het niet zo is. Beand Baas & Smarige Skep zijn lid van een hiphop/rap groep genaamd V.I.A. Een aantal van de nummers die ze gemaakt hebben zijn ook al op de landelijke radio geweest. Wil je wat tracks beluisteren moet je ff naar http://www.via-online.nl gaan. Hier kan je de nummers gratis en legaal downloaden. Ook heeft de V.I.A. (afkorting voor Very Important Alcoholics) al een aantal prijzen gewonnen, zoals Hip Hop friesland, Vet Spektakel (heerenveen), finale plaats Rapperscontest. Ook hebben ze inmiddels al opgetreden in het voorprogramma van Osdorp Posse en zullen ze binnenkort bij Brace in het voorprogamma staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat Drachten juist vrij voorop liep op hiphopgebied in het noorden?
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:18 schreef Piepje het volgende:
Och ik word echt gek van dat liedje van hun, al heel vaak gezien op The Box deze week...
quote:Friese Rap & Hiphop
Ik zal ff de krant bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef erkel het volgende:
Op dit moment staan ze nr 7 in de landelijke clipchart van The Box. Hij gaat lekker.
En trouwens leuk artikeltje in de Drachtster Courant
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat Drachten juist vrij voorop liep op hiphopgebied in het noorden?
Dit is geen warez, er staat geen copyright op, ivm het over beschikken van een platenlabel!!![/quote]quote:modbreak: Links verwijderd
warez posten doen we hier niet aan, of het moet van een officiele site komen
Ugh, ik woon echt niet in Groningen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
edit: ahh ik zie het alRuG --> groningen dus! Jeuh nog een grunninger (ikzelf ook nl
)
Zwart op Witquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens bij de topictitel meteen aan Remon, ipv Beand Baas & Smarige Skep
ik wilde bijna je signature gaan quoten.. heb maar niet gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het twee kneuzen. Die gast die zo zingt, het klinkt voor geen meter, en die andere gozer die de hele tijd aan zijn kraag plukt van zijn bruine leren jas. De toekomst van Drachten?
Tsjah dat was precies de bedoeling, leuk en grappig, niks serieus maar toch een boodschap over brengen.. Zoals je misschien al wist is dit nummer geschreven & geproduceerd in opdracht van de echte tegenstanders van het gemeentebeleid..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:57 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vind het wel grappig en leuk gedaan alleen tis niet echt kwaliteitsrap ofzo
En dat ophemelen van drachten...... tsja leuk voor ze dat ze het zo naar hun zin hebben
Remon blijft mn nummer 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |