Ik zou nooit een sarcastische post durven schrijven...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Voor alle duidelijkheid: mijn opmerking over Koos Alberts was ook sarcastisch bedoeld hoor
Nee demins zou dat nooooiiit doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou nooit een sarcastische post durven schrijven...![]()
Ja, maar daar scoort ze niet meequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat ze dan verdorie de stripverhaal-versie aanschaft...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou nooit een sarcastische post durven schrijven...![]()
Zal toch wel niet lukkenquote:
Hallo!! Ik sta op het punt om te gaan slapen jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
Voor iedereen die al een beetje ingedommeld is :
[afbeelding]
Ik wacht evenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Wie houd even de streamverslagen bij en vertaald even wat Holt zegt?![]()
![]()
Dat vind ik wel een aardig planquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef DaMook het volgende:
Eej als we eens kappen met over fiool praten en ook met het aan haar ergeren hier
werkt niet.. zolang ik dat stuk gestolde reuzel daar geluid hoor produceren erger ik me eraanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef DaMook het volgende:
Eej als we eens kappen met over fiool praten en ook met het aan haar ergeren hier
Doe dat, alle streams zijn nu toch geblokt en denk dat het zo blijft dus trustequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Ik ga lekker mijn bed opzoeken, ik ben er weer moe van![]()
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Hallo!! Ik sta op het punt om te gaan slapen ja![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt niet.. zolang ik dat stuk gestolde reuzel daar geluid hoor produceren erger ik me eraan
Droom fijn Cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt niet.. zolang ik dat stuk gestolde reuzel daar geluid hoor produceren erger ik me eraan
Ik vindt ma flodder er toch ietsjes beter uitzien dan viool.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wacht even
Totaal niet boeiend.. wat ziet ze eruit trouwens ... ik moest denken aan ma flodder
in vergelijking met fiool is ma flodder een lekker dingquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt ma flodder er toch ietsjes beter uitzien dan viool.
Goedzo, knap hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef kissa het volgende:
Ik was een beetje opgefokt vanwege mijn niet roken maar ik word nu weer rustig en relaxed![]()
Dank liefies!![]()
Iedereen is vergeleken met viool een lekker dingquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
in vergelijking met fiool is ma flodder een lekker ding
Trusten Cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
vroeguh was alles beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik mis de goede verhalen tussen Gert en Bart... wat was dat gezellig toen
Zeker, tot nu toe het beste moment van HBB (iig op de streams)quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik mis de goede verhalen tussen Gert en Bart... wat was dat gezellig toen
Apart Bong, lekker voor het slapen gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Aangezien er nu niet echt iets te doen valt op de streams even een typisch muziekje van mij er tussendoor: Darkness
LOZ-Ocarina Of Timequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Apart Bong, lekker voor het slapen gaanVan wie is het?
Is Mickey stout geweest tegen ons Bartje dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
a) Bart is chagerijnig door Micky (denk ik) en gaat zo slapen
Ze hebben wel een aanvaring gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Mickey stout geweest tegen ons Bartje dan?
Dat ken ik dan weer niet....quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
LOZ-Ocarina Of Time
(dus de Zelda van de N64)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |