Maximaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat ze Balkenende (hoe heet ie ook alweer, Harry Potter) uitnodigen.
Ach, Maxima ook nu
Slaap lekker Manuquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, Muerte is elke morgen zo vroeg met de koffie
veel plezier nog vannacht en slaap lekker![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Als die langskomen gaan geheid alle streams op het logo denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat ze Balkenende (hoe heet ie ook alweer, Harry Potter) uitnodigen.
Ach, Maxima ook nu
Heel de dag Jacuzziquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als die langskomen gaan geheid alle streams op het logo denk ik![]()
Was het niet India?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en van Vollenhoven wordt ook uitgenodigd
Jammer van dat bezoek dat ze gaan afleggen aan Australië...
die komen niet.. de enige bij wie ze een kans zouden hebben zijn Margriet en Pieter..maar die moeten meedoen met die australië-toestandquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou zelfs dat niet eens, gewoon HBB logo, net als op de gala diner avonden op de zaterdagenquote:
Ow, ja natuurlijk. Als die komen mogen wij dat al helemaal niet zien natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet 2 maandenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en van Vollenhoven wordt ook uitgenodigd
Jammer van dat bezoek dat ze gaan afleggen aan Australië...
Ik neem aan van nietquote:
Ah. Ik dacht in de krant iets over een 3-daags bezoek aan India te lezen, maar dat ging misschien over een of andere politicus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=14139
Ja, ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verheug me enorm op het bezoek van Joost komend weekeinde![]()
Zit ik ook naar uit te kijken jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Joost was echt mijn held
ik ook. Ik mis de JOSTIFLIPPP!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verscheurde je foto's, heb je brieven verbrand.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me erorm op het bezoek van Koos Alberts komende zondagmiddag
Zondagmiddag heb ik goddank visitequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me erorm op het bezoek van Koos Alberts komende zondagmiddag
hmz..kan natuurlijk dat ze daar ook nog naar toe moetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef doka het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht in de krant iets over een 3-daags bezoek aan India te lezen, maar dat ging misschien over een of andere politicus.
Ik hoop dat er dan oud bewoners bij zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
ik niet.. maar ik verzin wel iets om dat niet te hoeven zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zondagmiddag heb ik goddank visite![]()
Manu, jongenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Om je ondertitel te quoten: Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn opmerking over Joost was sarcastisch bedoeld![]()
precies wie wil die jostiflip malloot nu weer terug zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef doka het volgende:
[..]
Om je ondertitel te quoten: Gelukkig maar
Dat denk ik niet, had begrepen dat Hummie niet wilden dat er allemaal oud BB5 bewoners komen, dit om HBB strikt te scheiden van de reguliere BBquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan oud bewoners bij zijndat zou wel coolies zijn
Ah leuk joh, gaat me niet eens om Joost. Hoop alleen zo dat ie Viool een Jostiflip in d'r gezicht geeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah leuk joh, gaat me niet eens om Joost. Hoop alleen zo dat ie Viool een Jostiflip in d'r gezicht geeft![]()
Ik hoop dat ingrid ook langs komtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan oud bewoners bij zijndat zou wel coolies zijn
Nou dan kan ie een stevige oorvijg verwachten van onze Holtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah leuk joh, gaat me niet eens om Joost. Hoop alleen zo dat ie Viool een Jostiflip in d'r gezicht geeft![]()
Dat is een nieuwe invalshoek die me uitstekend bevaltquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en vervolgens zien wij weer een uurlang alleen de tuinquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan kan ie een stevige oorvijg verwachten van onze Holt![]()
Fiets 'm d'r inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Maar ik ben erweer vandooren tot laters maar weer
Sterker nog, de regie is zo snel dat VOORDAT de hand van Holt Joost raakt, de streams al op de Hottub staanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
en vervolgens zien wij weer een uurlang alleen de tuin
Slaap lekker Bartoliquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
En dan Joost welquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, had begrepen dat Hummie niet wilden dat er allemaal oud BB5 bewoners komen, dit om HBB strikt te scheiden van de reguliere BB
Ja Mickey is door Hummie teruggeflotenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, had begrepen dat Hummie niet wilden dat er allemaal oud BB5 bewoners komen, dit om HBB strikt te scheiden van de reguliere BB
Omdat we het nu over Holt hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom gaan ze in godsnaam naar Viola als Bonnie een verhaal verteld?
Ik ga zolang tl er is niemand uitzwaaienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Dan ligt dat watje gelijk koquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan kan ie een stevige oorvijg verwachten van onze Holt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |