2min misschien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef BigFire het volgende:
Hoeveel seconden/minuten loopt de webcam achter op de werkelijkheid?
Jouw webcam?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef BigFire het volgende:
is ook al goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zwaai niet, maar zeg je gedag![]()
Nee, je hebt groot gelijk hoor. Laat Mickey maar lekker in disneylandquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij mij hoeft Mickey niet langs te komen
Zoiets vermoedde ik al! Ik bedoel natuurlijk, waarom wil je ons dat laten weten? Of heb ik iets essentieels gemist, dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor velen is dat een echte tear-jerker. Dat is wat ik er mee bedoelde.
Die huil smiley achter je vraag begreep ik niet. Of kwam dat ook door dat nummer.
door de techniek loopt de stream 1 minuut achter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef BigFire het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zwaai niet, maar zeg je gedag![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, je hebt groot gelijk hoor. Laat Mickey maar lekker in disneyland
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al! Ik bedoel natuurlijk, waarom wil je ons dat laten weten? Of heb ik iets essentieels gemist, dan heb ik niks gezegd!![]()
Nou vat ik hem! Die muziek hoorde je op de streams!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik wist niet dat je iets essentieels te melden moet hebben om hier te schrijven. Kelly huilde en ik merkte op dat Unchained Melody, die toen op de piano speelde, wel vaker daarvoor zorgt.
Ik wilde net zeggen dat ik d'r nog niet gezien hadquote:
De loopt 1 minuut achter in het huisquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef BigFire het volgende:
5 seconden, 1 minuut, tegenstrijdige berichten.maar ik zag net de klok in het huis en het loopt zo goed als gelijk. mooi
Nog welquote:
Misschien hebben ze die klokken wel expres 2 minuten terug gezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef BigFire het volgende:
5 seconden, 1 minuut, tegenstrijdige berichten.maar ik zag net de klok in het huis en het loopt zo goed als gelijk. mooi
Exact. De piano speelde 'unchained melody' toen Kelly begon te huilen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef demins het volgende:
[..]
Nou vat ik hem! Die muziek hoorde je op de streams!![]()
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
(jammer dat Tatjana er niet in zit trouwens)
Ik kijk eigenlijk nooit naar de streams, moet ik eerlijk bekennen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. De piano speelde 'unchained melody' toen Kelly begon te huilen.
Ma is knapper gewordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Ma Flodder en dochter Kees zijn inmiddels iets ouder geworden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Ma Flodder en dochter Kees zijn inmiddels iets ouder geworden
[afbeelding]
(jammer dat Tatjana er niet in zit trouwens)
Jaquote:
Het capvrius sloeg weer toequote:
Een prettige nachtrustquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, Muerte is elke morgen zo vroeg met de koffie
veel plezier nog vannacht en slaap lekker![]()
![]()
en van Vollenhoven wordt ook uitgenodigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat ze Balkenende (hoe heet ie ook alweer, Harry Potter) uitnodigen.
Ach, Maxima ook nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |