Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Micky, Lieske, Linda, Dido... Nou, als ik een kerel was, dan wist ik 't wel![]()
Mooi dan had ik het dus goed gehoordquote:
Dan zou ik toch voor Monique kiezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, oke..hij kan kiezen tussen Monique en Micky
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Micky gaat vrijdagavond direct door naar Limburg rijden en daar in een hotel slapen.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Unchained melody weet altijd bepaalde gevoelens in mensen los te krijgen
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor Monique kiezen
Ik zeker voor Micky... hoewel Monique weer lief is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is heel lief, maar heeft geen enkel sex-appeal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik echt niet dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Haar telefoonnummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
Bart zei dat hij wat aan mickey wilde vragen, maar zei ook dat hij het niet durfde terwijl mickey naast hem stond
Een sluwe vos!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
Bart zei dat hij wat aan mickey wilde vragen, maar zei ook dat hij het niet durfde terwijl mickey naast hem stond
misschien val ik daar wel niet opquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is heel lief, maar heeft geen enkel sex-appeal.
Ik ook zeer zeker voor Micky.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeker voor Micky... hoewel Monique weer lief is.
Die Bart is wel knetterchagerijnig nu denk ikquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
Hier mag ze ook heen komen en gratis komen ook nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]Ze mag ook meteen hierheen rijden hoor.. hotel hoeft echt niet...
Wheheheehequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij zei daarna sarcastisch :slaap lekker in je eentje..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is heel lief, maar heeft geen enkel sex-appeal.
Voor velen is dat een echte tear-jerker. Dat is wat ik er mee bedoelde.quote:
Bij mij hoeft Mickey niet langs te komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier mag ze ook heen komen en gratis komen ook nog
Hij heeft 2 persoonlijkheden, vertelde die gisteren aan Bart, echt waarquote:
Dat kan ik als vrouw zeker niet beoordelenquote:
Hier mag ze komen en komen (quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij mij hoeft Mickey niet langs te komen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef teamlead het volgende:
en ja hoor..... daar gaat ze weer.......
Unchained Melody in de uitvoering van The Rigtheous Brothers is geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor velen is dat een echte tear-jerker. Dat is wat ik er mee bedoelde.
Die huil smiley achter je vraag begreep ik niet. Of kwam dat ook door dat nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |