Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Micky, Lieske, Linda, Dido... Nou, als ik een kerel was, dan wist ik 't wel![]()
Mooi dan had ik het dus goed gehoordquote:
Dan zou ik toch voor Monique kiezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, oke..hij kan kiezen tussen Monique en Micky
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Micky gaat vrijdagavond direct door naar Limburg rijden en daar in een hotel slapen.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Unchained melody weet altijd bepaalde gevoelens in mensen los te krijgen
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor Monique kiezen
Ik zeker voor Micky... hoewel Monique weer lief is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is heel lief, maar heeft geen enkel sex-appeal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik echt niet dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Haar telefoonnummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
Bart zei dat hij wat aan mickey wilde vragen, maar zei ook dat hij het niet durfde terwijl mickey naast hem stond
Een sluwe vos!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
Bart zei dat hij wat aan mickey wilde vragen, maar zei ook dat hij het niet durfde terwijl mickey naast hem stond
misschien val ik daar wel niet opquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is heel lief, maar heeft geen enkel sex-appeal.
Ik ook zeer zeker voor Micky.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeker voor Micky... hoewel Monique weer lief is.
Die Bart is wel knetterchagerijnig nu denk ikquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |