Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Ik ga lekker mijn bed opzoeken, ik ben er weer moe van![]()
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt niet.. zolang ik dat stuk gestolde reuzel daar geluid hoor produceren erger ik me eraan
Ik vindt ma flodder er toch ietsjes beter uitzien dan viool.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wacht even
Totaal niet boeiend.. wat ziet ze eruit trouwens ... ik moest denken aan ma flodder
in vergelijking met fiool is ma flodder een lekker dingquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt ma flodder er toch ietsjes beter uitzien dan viool.
Goedzo, knap hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef kissa het volgende:
Ik was een beetje opgefokt vanwege mijn niet roken maar ik word nu weer rustig en relaxed![]()
Dank liefies!![]()
Iedereen is vergeleken met viool een lekker dingquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
in vergelijking met fiool is ma flodder een lekker ding
Trusten Cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
Ik ga lekker mijn bed opzoeken, ik ben er weer moe van![]()
Nog veel plezier![]()
![]()
![]()
vroeguh was alles beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik mis de goede verhalen tussen Gert en Bart... wat was dat gezellig toen
Zeker, tot nu toe het beste moment van HBB (iig op de streams)quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik mis de goede verhalen tussen Gert en Bart... wat was dat gezellig toen
Apart Bong, lekker voor het slapen gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Aangezien er nu niet echt iets te doen valt op de streams even een typisch muziekje van mij er tussendoor: Darkness
LOZ-Ocarina Of Timequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Apart Bong, lekker voor het slapen gaanVan wie is het?
Is Mickey stout geweest tegen ons Bartje dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
a) Bart is chagerijnig door Micky (denk ik) en gaat zo slapen
Ze hebben wel een aanvaring gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Mickey stout geweest tegen ons Bartje dan?
Dat ken ik dan weer niet....quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
LOZ-Ocarina Of Time
(dus de Zelda van de N64)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |