Gisteren zag ze er ook vermoeid uit.. kwam vast door haar make-up (veel zwart en zo).quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Als ze de verkeerde kleding aanheeft ook
Als je d'r zat hoorde je dat ook niet nee. Het geluid is dan veel minder hard doordat je het publiek veel beter hoort.quote:
Mag ik een teiltjequote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Ayaxola het volgende:
Hoorde je gister Martijn ook weer helemaal aan het einde, toen Ellen eruit ging, fluisteren: ''Schatje''![]()
![]()
Dat heb ik vaker gehoortquote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je d'r zat hoorde je dat ook niet nee. Het geluid is dan veel minder hard doordat je het publiek veel beter hoort.
Qua kleding zag ze er tenminste een keer goed uitquote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren zag ze er ook vermoeid uit.. kwam vast door haar make-up (veel zwart en zo).
Ja, maar dat is ook wel zo. Want als je het gewoon meemaakt daar dan hoor je vaker Chantal of Martijn amper als het publiek nog herrie maakt, maar op tv zijn ze dan wel heel duidelijk te verstaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoort![]()
Vriendin van me was bij de big band show en daar houden ze het ook niet goed.
Zelfs de zang niet. Ze hoorde alleen de big band echt goed![]()
Was wel geinig idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Qua kleding zag ze er tenminste een keer goed uit![]()
Dat meen je dan hoop ik niet serieus?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef chansadres het volgende:
Chantal is de beste presentatrice sinds de introductie op de Nederlandse Markt
Even een editje, was niet helemaal compleetquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat meen je dan hoop ik niet serieus?![]()
Ja super liefquote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon in de zaal een stukje backstage van Chantal zien op 't scherm en dat was zo ontzettend schattig.
*cameramensen rennen langs, vlak langs, Chantal.
-Ja, ze noemen mij dan wel soms onprofessioneel, maar dit vind ik niet kunnen!
Zo schattig.
Ik weet ook niet wat mensen in haar zienquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk is Chantal helemaal niet zo mooi
Als je goed kijkt, dat heb ik de laatste weken eens gedaan, valt dat heel erg tegen. De verhoudingen in haar gezicht enzo lijken niet te kloppen ofzo.![]()
Maar ze is nog wel leuk hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat mensen in haar zien![]()
ik welquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat mensen in haar zien![]()
Maar qua uiterlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef migebiggie het volgende:
[..]
ik welChantal is super lief en schattig
![]()
Idd! Prima combinatiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het ze allebei nog steeds erg leuk doen.
Van mij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat mij betreft mogen Martijn en Chantal ook Idols 4 weer presenteren, al duurt dat vast nog wel even
Die is dood hoorquote:
Helemaal mee eens. Ik was eerst niet zo'n Chantalfan, maar vind dat ze dit programma prima doet. En Martijn is naar mijn mening gewoon de beste presentator van nederland op dit momentquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef dolfg het volgende:
Toch werd Chantal compleet afgebrand in het begin.
Pas ergens rond liveshow 4 begon ze te ontdooien en inmiddels staat er een heerlijk stel te presenteren.Allebei in dienst van het programma, persoonlijk, betrokken, down to earth.
Niet zo megalomaan of truttig als Reinout of Tooske.
Gelukkig maar! Vraag me wel af waarom er geen single presentatie is. Ik vind Ryan Seacrest in AI prima, dat zou Martijn in z'n eentje ook heel goed kunnen.
Die gast is inderdaad erg goed. Hij doet het echt fantastisch. Net als Chantal trouwens. Het is een erg leuk duoquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind sowieso Martijn het erg goed doen. Volgens mij kan die vent echt álles presenteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |