Ze wilden Love Letters daar hebben, en ze wilden haar erbij. Dus ze is gegaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
Linda ging op eigen houtje toch?
De duitse mannen hebben ook flink geprotesteerd, hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wie weten hebben ze zelf geen goede ofzo. 't Is niet de eerste keer dat ze een Nederlandse presentatrice 'ontvoeren'
Dat horen we wekelijksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef Dirktator het volgende:
Je zou haar eens moeten horen als ze in het dialect (Limburgs) praat, zo geil!
Users alleen op de dag zelf, hoewel we wel eens vergeten om ze dicht te gooien. Bovendien is het voor de user dan nog leuk om gefeliciteerd te worden, in deze had het echt totaal geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
Feliciteer hier :9~ Chantal :9~
Dus users mogen wel gefeliciteerd worden, maar degeile
presentatrice niet?
Precies, en qua kleuren was het ook geen suc6. Haar kapsel was erg braaf, dat moet toch echt anders!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, was niet echt een succes inderdaad. Beetje kort.
Dochtertje, genaamd Jasmijnquote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martijn is vannacht wederom vader geworden, hoor ik net bij Life & Cooking. Gefeliciteerd..
Agreed!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef fayle het volgende:
Hoe is 't mogelijk dat er mensen zijn die Chantal Jansen hier leuk vinden!
Ze is écht onwijs nep, heeft helemaal niets dat haar interessant maakt.
Iedere keer als ze met een kandidaat praat, voel je gewoon dat die mensen haar geen fuck interesseren.
Nee dan Marijn Krabbé, dat is een aangenamere verrassing. Spontaan en betrokken lijkt hij althans, komt oprecht over en geinteresseerd, zie zijn begroeting van IJay.
En dat vreselijk geensceneerde 'spontane' telefoongesprekje met iemand die een boek voor Chantal afgegeven had. Goh, ken ik jouw naam niet ergens van? Oja, goh wat toevallig. Oh je wilt mijn kleedkamer zien, nou daar staan we toevallig net voor.
Nou, ja, dit had ik ook nog eventueel kunnen aantrekken, vind je dat mooi? Vind je mij mooi? Vind je mij geil en getalenteerd, ja ja ja?
En dan weer even Martijn in zijn kleedkamer, hier zijn de groten uit het vak geweest, in deze zelfde kamer! Gaaf he?
Anyway,
Oprotten met die Chantal,
Misschien dat ze enig is als Beauty (hou alleen niet van musicals) maar als presentatrice is ze Tenenkrommend!
Understatement, hij is daar hiiiiilarischquote:Op zondag 26 februari 2006 19:25 schreef WithMe het volgende:
Ik vind hem bij 'De perfecte partner' ook wel grappig.![]()
my two cents. Ze moeten gewoon afstappen van duo presentatie, en de volgende keer martijn de boel alleen laten presenteren. Scheelt een hoop ergernissen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
Chantal kan er niets van. Tooske ook niet.
Martijn Krabbé vind ik het heel goed doen. Hij houdt Idols ook draaiende wanneer er bijvoorbeeld iets geimproviseerd moet worden tussen de bedrijve ndoor. Chantal slaat dan totaal dicht. Okay, Martijn heeft dan ook wel meer ervaring, maar toch moet een presentator van hoog niveau zijn. Chantal is dat niet!
Tja, maar ik vind hem wel een goede presentator. Is erg zeker en doed het op een respectvolle en leuke manierquote:Op zondag 26 februari 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij maakte wel een toffe blunder door Angelique te zeggen in plaats van Raffaela.
Hij was weer verschrikkelijk idd... Hij deed me denken aan iets wat ze laatst ook al aan had. Zo'n 'Sylvia van der Vaart a la Knorr-reclame' jurkje, alleen dan een andere kleur. Ik weet niet met wie ze die kleding uitkiest, maar veel beter wordt het er nog steeds niet op.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:09 schreef Ayaxola het volgende:
Dat jurkje van Chantal zag er niet uit trouwens![]()
Oh ja, bij welk lied was dat ook alweerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop dat Martijn ook eens gaat zingen, net als Reinout destijds. Lijkt me wel lachen.
Wake me up before you gogo.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, bij welk lied was dat ook alweer?
heel grappig dat jouw avatar precies uitbeeldt wat mij irriteert aan Raffaëla.. Ze komt niet echt en oprecht over, en ze is me net iets te verliefd op de camera.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Chantal is leuk en lief.
Ene 'Danie Bles'. Een bekende styliste, beetje op het Dianne Beekman-niveau.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij was weer verschrikkelijk idd... Hij deed me denken aan iets wat ze laatst ook al aan had. Zo'n 'Sylvia van der Vaart a la Knorr-reclame' jurkje, alleen dan een andere kleur. Ik weet niet met wie ze die kleding uitkiest, maar veel beter wordt het er nog steeds niet op.
Dat kan, en dat is iets wat in het Raffaela-topic aan de orde kan komen. Ik zie het zo helemaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef Summertime het volgende:
[..]
heel grappig dat jouw avatar precies uitbeeldt wat mij irriteert aan Raffaëla.. Ze komt niet echt en oprecht over, en ze is me net iets te verliefd op de camera.
Dat noem ik nou een mooie avatarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
...
Als ze de verkeerde kleding aanheeft ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk hè, als Chantal verkeerd belicht wordt, is ze heel lelijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |