Idd! Prima combinatiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het ze allebei nog steeds erg leuk doen.
Van mij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat mij betreft mogen Martijn en Chantal ook Idols 4 weer presenteren, al duurt dat vast nog wel even
Die is dood hoorquote:
Helemaal mee eens. Ik was eerst niet zo'n Chantalfan, maar vind dat ze dit programma prima doet. En Martijn is naar mijn mening gewoon de beste presentator van nederland op dit momentquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef dolfg het volgende:
Toch werd Chantal compleet afgebrand in het begin.
Pas ergens rond liveshow 4 begon ze te ontdooien en inmiddels staat er een heerlijk stel te presenteren.Allebei in dienst van het programma, persoonlijk, betrokken, down to earth.
Niet zo megalomaan of truttig als Reinout of Tooske.
Gelukkig maar! Vraag me wel af waarom er geen single presentatie is. Ik vind Ryan Seacrest in AI prima, dat zou Martijn in z'n eentje ook heel goed kunnen.
Die gast is inderdaad erg goed. Hij doet het echt fantastisch. Net als Chantal trouwens. Het is een erg leuk duoquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind sowieso Martijn het erg goed doen. Volgens mij kan die vent echt álles presenteren
Morgen wéérquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef chansadres het volgende:
Jij maakt wel veel captures de laatste tijd Lynx!
En heb je het al gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:42 schreef Lynx666 het volgende:
Ik moet straks maar wat dingen eraf gooien anders red ik t niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |