abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:12:03 #26
135035 Slager
wie wil er?...
pi_34220373
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

Jazz eentonig noemen = ontoerekeningsvatbaar
het serieus nemen met een smiley
BIER?!
pi_34221396
Jazz is twaalftonig!
Unox, the worst operating system.
pi_34222283
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Schorpioen het volgende:
Jazz is twaalftonig!
Net zoveel vingers als je kan tellen

[ Bericht 2% gewijzigd door Tafkahs op 18-01-2006 22:55:29 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34222721
Jazz is idd niet eentonig maar erg fijn om naar te luisteren ook niet. Het is zo kleurrijk dat het zo chaotisch als de pest is, niks an
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:45:14 #30
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34224738
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef W1ZZ het volgende:
Jazz is idd niet eentonig maar erg fijn om naar te luisteren ook niet. Het is zo kleurrijk dat het zo chaotisch als de pest is, niks an
Verschilt nogal..maar zo'n antwoord had ik dan nog gerespecteerd
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34224778
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef Chanandler het volgende:

[..]

Verschilt nogal.
Maar Miles David wel. Nog nooit iemand een heel Davis-lied horen fluiten .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34224885
Beetje de boel nuanceren. Jazz is eentoniger dan gabber als het gaat om het feit dat er minder verschillende soorten klankkleuren worden gebruikt. Een jazzplaat met alleen een trompet-improvisatie-solo IS eentoniger dan een gabberplaat met allerlei synths, samples, etc. Van de andere kant is jazz minder eentonig in de zin dat het complexer is en meer subtiele veranderingen kent. Sowieso kun je een heel genre niet over 1 kam scheren. Jazz is nogal een breed begrip en ook binnen de gabber bestaan verschillende stromingen van de oppervlakkige trance-achtige shit tot de wat diepere, complexere industriële variant. Maar als ik moet kiezen heb ik toch liever jazz. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_34225119
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
. Zo is dat.
Ik vind beiden muziek leuk, dus ik ga niks bashen hier. Behalve lelijke gabbers + gabberinnen. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_34225736
gifje verplaatst naar: Funny links, pics en clips topic. Deel 13.

[ Bericht 79% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 08:57:55 ]
pi_34225863
pi_34227065
Misschien liet je hem wel ontzettende kutmuziek van davis horen. Het is niet allemaal geweldig wat hij gemaakt heeft, en er zit zéker eentonig spul tussen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:20:49 #37
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34240324
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef teknomist het volgende:
Beetje de boel nuanceren. Jazz is eentoniger dan gabber als het gaat om het feit dat er minder verschillende soorten klankkleuren worden gebruikt. Een jazzplaat met alleen een trompet-improvisatie-solo IS eentoniger dan een gabberplaat met allerlei synths, samples, etc. Van de andere kant is jazz minder eentonig in de zin dat het complexer is en meer subtiele veranderingen kent. Sowieso kun je een heel genre niet over 1 kam scheren. Jazz is nogal een breed begrip en ook binnen de gabber bestaan verschillende stromingen van de oppervlakkige trance-achtige shit tot de wat diepere, complexere industriële variant. Maar als ik moet kiezen heb ik toch liever jazz. .
Denk je nou écht dat die kerel er precies zo over denkt?
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Chique biertje voor een chique vrouwtje .
Dat is de lelijkste gabber-chick die ik ooit heb gezien.
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34240573
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Chanandler het volgende:

[..]

Ik nam de moeite niet eens meer, kom op zeg, iemand die zegt dat jazz eentonig is, is toch niet helemaal 100% bij z'n hoofd
Sommige jazz is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos getrompetter en getik..

Maarja, gabber..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34240877
uuh Hardcore is niet boem boem boem maar met veel ritme en boem boem tralalala. Terror is boem boem boem en 1000x sneller/harder, beetje speedcore some one?

(ja ik luister hardcore, geen terror )

Ps. had die gast een joint op ofzo dat hij er geen ritme in hoord zitten... als hij speed op had stond hij al te hakken
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_34241090
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef trebbors het volgende:
uuh Hardcore is niet boem boem boem maar met veel ritme en boem boem tralalala. Terror is boem boem boem en 1000x sneller/harder, beetje speedcore some one?
Terror is ook niet alleen boemboem, zit vaak stukken complexer in elkaar qua structuur dan mainstream 'rietietie-handjies in de lucht'-hardcore.
Maar ja, vechten tegen de bierkaai dit.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_34241103
Opzich wordt Jazz gespeeld vanuit een bepaalde basis, vanuit daar kan het steeds verder uitgebouwd worden... Dat kan ook het geval zijn bij gabber. Ik vind dat er best wel wat 'inteligente hardcore' is.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_34241882
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Sommige jazz is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos getrompetter en getik..

Maarja, gabber..
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Gabber is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos gebonk en geboem..

Maarja, jazz..
Snap je hem?
pi_34241983
Zie ik hier weer genuanceer? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34242050
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

[..]

Snap je hem?
Probeer je mij nu muziekles te geven teknomist?
pi_34242170
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef DubzOne het volgende:
Opzich wordt Jazz gespeeld vanuit een bepaalde basis, vanuit daar kan het steeds verder uitgebouwd worden... Dat kan ook het geval zijn bij gabber. Ik vind dat er best wel wat 'inteligente hardcore' is.
Dat ook, maar de mainstream hardcore klikt ook steeds meer op hardstyle/hardtrance geef mij maar nosferatu, of toxic nah andere zijn ook supppppper
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_34242250
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, ik maak je alleen attent op dezelfde redenering die mensen maken die van gabber houden.
pi_34242259
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vond het anders een duidelijke muziekles...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_34243102
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef teknomist het volgende:

Beetje de boel nuanceren. Jazz is eentoniger dan gabber als het gaat om het feit dat er minder verschillende soorten klankkleuren worden gebruikt. Een jazzplaat met alleen een trompet-improvisatie-solo IS eentoniger dan een gabberplaat met allerlei synths, samples, etc.
Er zijn genoeg jazz stukken waar het louter gaat om de verschillende klankkleuren door toevoeging van verschillende instrumenten. Je hebt natuurlijk nog de dixieland, bebop, cool jazz, new orleans, free jazz, hard bop etc.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_34243192
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, ik maak je alleen attent op dezelfde redenering die mensen maken die van gabber houden.
Ik had dus net gereageerd tegen iemand die deed alsof je jazz niet eentonig kán vinden! In weze leg je me dus iets uit wat ik net al aan iemand anders probeerde duidelijk te maken...

Ik vind het allemaal best hoor verder
pi_34243406
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef ssebass het volgende:

[..]

Er zijn genoeg jazz stukken waar het louter gaat om de verschillende klankkleuren door toevoeging van verschillende instrumenten. Je hebt natuurlijk nog de dixieland, bebop, cool jazz, new orleans, free jazz, hard bop etc.
Je hebt natuurlijk ook nog terror, frenchcore, breakcore, speedcore, extratone, darkcore, industrial hardcore, gewone mainstream hardcore, early hardcore en doomcore.
Allemaal variaties op simpel 'boemboemboem', ZOMG!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')