Ik nam de moeite niet eens meer, kom op zeg, iemand die zegt dat jazz eentonig is, is toch niet helemaal 100% bij z'n hoofdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Quarks het volgende:
Haha, heb je hem ook gevraagd of hij de hele tijd *boemboemboem* niet eentonig vind
Wéééér iemand die daar geen reet van af weet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Quarks het volgende:
Haha, heb je hem ook gevraagd of hij de hele tijd *boemboemboem* niet eentonig vind
Hij snapt 't anders goed, want meer dan Boem boem boem is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Slager het volgende:
[..]
Wéééér iemand die daar geen reet van af weet...
okequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef DLTF het volgende:
[..]
Hij snapt 't anders goed, want meer dan Boem boem boem is het niet![]()
Er zit wel enigzins een opvolging in van "instrumenten", maar inderdaad, voor de leek (quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef DLTF het volgende:
[..]
Hij snapt 't anders goed, want meer dan Boem boem boem is het niet![]()
quote:
Gaat het toch niet om, hij noemt JAZZ EENTONIGquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Agiath het volgende:
Ach, als hij het nou niet mooi vind...
Ja maar gabbers zijn soweiso niet echt mensen dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om, hij noemt JAZZ EENTONIGAls hij inderdaad nou had gezegd dat ie er geen hol aan vind omdat hij niet van dat soort muziek houd is tot daar aantoe, maar eentonig...
![]()
Je moet ook geen verstand van muziek willen hebben, je moet luisteren wat jij mooi vind klinken. En je hebt dan gelijk, dat zo'n oldschool cd misschien technisch en lyrisch veel beter in elkaar zit .. maar als je het niet mooi vind kun je idd maar beter weer naar 50 Cent luisteren als je dat leuk vindquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef jehovaguerilla het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo stom..
ik heb ook zo'n maat met 'verstand' van muziek.. hij heeft een soort filter voor zijn oren hangen waar alleen r&b doorheen kan penetreren.. geeneens soul (tenzij iemand die zwarter is dan hij zegt dat het goed is ,dan is het dus goed)
check ,hij is bijna 30 en vindt 50cent de beste rapper sinds tupac (rap weet ie dus ook al nix van) 'k gaf 'm laatst een cd van a tribe called quest 'low end theory' en toen ik zei dat die cd uit 1991 kwam viel ie zowat uit z'n stoel.
Lekker verstand van muziek heb je dan
zoo! .. nee bij jouw wel zeker met je vooroordelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar gabbers zijn soweiso niet echt mensen dus...
Je had het net zo goed aan de muur kunnen laten horen.
Net zo toerekeningsvatbaar
Nee, want ik kan me daar eenigzins nog in vinden als hij dat zou hebben gezegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef googoodoll het volgende:
Jazz is ook echt kènker irritant.
Maar als ie dat tegen je gezegd had was je waarschijnlijk helemaal gaan flippen
Jazz eentonig noemen = ontoerekeningsvatbaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef Slager het volgende:
[..]
zoo! .. nee bij jouw wel zeker met je vooroordelen![]()
Die kerel lijkt best trouwensquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Nu * met jazzy invloeden *
Die stikker rechtsonder maakt het helemaal af: afgeschreven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Nu * met jazzy invloeden *
het serieus nemen met eenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jazz eentonig noemen = ontoerekeningsvatbaar
Net zoveel vingers als je kan tellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Schorpioen het volgende:
Jazz is twaalftonig!
Verschilt nogal..maar zo'n antwoord had ik dan nog gerespecteerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef W1ZZ het volgende:
Jazz is idd niet eentonig maar erg fijn om naar te luisteren ook niet. Het is zo kleurrijk dat het zo chaotisch als de pest is, niks an
Ik vind beiden muziek leuk, dus ik ga niks bashen hier. Behalve lelijke gabbers + gabberinnen.quote:
Denk je nou écht dat die kerel er precies zo over denkt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef teknomist het volgende:
Beetje de boel nuanceren. Jazz is eentoniger dan gabber als het gaat om het feit dat er minder verschillende soorten klankkleuren worden gebruikt. Een jazzplaat met alleen een trompet-improvisatie-solo IS eentoniger dan een gabberplaat met allerlei synths, samples, etc. Van de andere kant is jazz minder eentonig in de zin dat het complexer is en meer subtiele veranderingen kent. Sowieso kun je een heel genre niet over 1 kam scheren. Jazz is nogal een breed begrip en ook binnen de gabber bestaan verschillende stromingen van de oppervlakkige trance-achtige shit tot de wat diepere, complexere industriële variant. Maar als ik moet kiezen heb ik toch liever jazz..
Dat is de lelijkste gabber-chick die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Chique biertje voor een chique vrouwtje.
Sommige jazz is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos getrompetter en getik..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik nam de moeite niet eens meer, kom op zeg, iemand die zegt dat jazz eentonig is, is toch niet helemaal 100% bij z'n hoofd![]()
Terror is ook niet alleen boemboem, zit vaak stukken complexer in elkaar qua structuur dan mainstream 'rietietie-handjies in de lucht'-hardcore.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef trebbors het volgende:
uuh Hardcore is niet boem boem boem maar met veel ritme en boem boem tralalala. Terror is boem boem boem en 1000x sneller/harder, beetje speedcore some one?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sommige jazz is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos getrompetter en getik..
Maarja, gabber..
Snap je hem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gabber is echt wel repetitief trouwens, als je de muziek niet kan waarderen of er weinig vanaf weet klinkt het inderdaad allemaal als oeverloos gebonk en geboem..
Maarja, jazz..
Probeer je mij nu muziekles te geven teknomist?quote:
Dat ook, maar de mainstream hardcore klikt ook steeds meer op hardstyle/hardtrancequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef DubzOne het volgende:
Opzich wordt Jazz gespeeld vanuit een bepaalde basis, vanuit daar kan het steeds verder uitgebouwd worden... Dat kan ook het geval zijn bij gabber. Ik vind dat er best wel wat 'inteligente hardcore' is.
Nee, ik maak je alleen attent op dezelfde redenering die mensen maken die van gabber houden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Probeer je mij nu muziekles te geven teknomist?
Ik vond het anders een duidelijke muziekles...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Probeer je mij nu muziekles te geven teknomist?
Er zijn genoeg jazz stukken waar het louter gaat om de verschillende klankkleuren door toevoeging van verschillende instrumenten. Je hebt natuurlijk nog de dixieland, bebop, cool jazz, new orleans, free jazz, hard bop etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef teknomist het volgende:
Beetje de boel nuanceren. Jazz is eentoniger dan gabber als het gaat om het feit dat er minder verschillende soorten klankkleuren worden gebruikt. Een jazzplaat met alleen een trompet-improvisatie-solo IS eentoniger dan een gabberplaat met allerlei synths, samples, etc.
Ik had dus net gereageerd tegen iemand die deed alsof je jazz niet eentonig kán vinden! In weze leg je me dus iets uit wat ik net al aan iemand anders probeerde duidelijk te maken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, ik maak je alleen attent op dezelfde redenering die mensen maken die van gabber houden.
Je hebt natuurlijk ook nog terror, frenchcore, breakcore, speedcore, extratone, darkcore, industrial hardcore, gewone mainstream hardcore, early hardcore en doomcore.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er zijn genoeg jazz stukken waar het louter gaat om de verschillende klankkleuren door toevoeging van verschillende instrumenten. Je hebt natuurlijk nog de dixieland, bebop, cool jazz, new orleans, free jazz, hard bop etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |