abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34443760
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Chocobo het volgende:
24 Series =briljant maar een spel ??
Lijkt me een geval van reviews afwachten. Ik verwacht geen 9 of 10. Maar met een solide 7 ga ik ervoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:18:14 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34444354
Wie van jullie hebben FFX-2 nou echt gespeeld..... ben er ooit aan begonnen maar trok het hele dans festival niet...... heb het spel verkocht.... dom geweest?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:19:36 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34444403
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Chocobo het volgende:
Wie van jullie hebben FFX-2 nou echt gespeeld..... ben er ooit aan begonnen maar trok het hele dans festival niet...... heb het spel verkocht.... dom geweest?
Eeuwige backlog game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34444493
quote:
Nee. Final Fantasy X-2 heeft goede reviews maar toch wist dit spel me niet te boeien en het stelde me zelfs teleur. Ik kon best leven met het hele "girl power" concept en ook het feit dat het allemaal iets luchtiger was dan Final Fantasy X schrok me niet af. Wat het spel voor mij verpestte was het chaotische real-time vechtsysteem. Weg was het tactische vechten van FFX, en na pakweg 10 uur spelen was het zelfs mogelijk om een combinatie van skills te gebruiken waardoor de dames zelfstandig doorvochten en je ondertussen een kopje koffie kon drinken. Verder is het bezoeken van oude locaties natuurlijk leuk, minder leuk is als het spel opgebouwd is uit hoofdstukken en je tijdens elk hoofdstuk alle locaties moet bezoeken! FF X-2 was echt mijn grootste tegenvaller van 2004, zeker na FFX, een van de beste games die ik ooit heb gespeeld!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:31:10 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34444794
Ja ik heb ook wat jullie hebben/hadden. Twijfelde even of ik er goed aan gedaan had het spel weg te doen..... !
pi_34444835
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik heb ook wat jullie hebben/hadden. Twijfelde even of ik er goed aan gedaan had het spel weg te doen..... !
Weer gerustgesteld?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:32:50 #257
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34444856
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Weer gerustgesteld?
Ja ken je dat? Lichte paniek Sommige games moet je een 2e kans geven.
pi_34444896
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja ken je dat? Lichte paniek Sommige games moet je een 2e kans geven.
God of War
pi_34446205
Jezus, wat is Black vet. De demo kun je idd gewoon vragen bij de E-plaza, wat ik dus heb gedaan.
pi_34447110
quote:
Ik heb hem nog steeds en telkens wil ik hem nog een keer uitspelen. Komt er niet van.

Ik zou wel graag willen weten of ze Tidus nog terugvinden
pi_34447616
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Nee, ik heb gehoord dat het iemand is die op hem lijkt.

Tidus was een droom van een verloren beschaving.
pi_34447752
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Strolie75 het volgende:

[..]
Dat was de conclusie van FFX, inderdaad. Prachtig einde, trouwens
pi_34447853
pi_34450218
quote:
Ja. Ik ben geloof ik de enige hier die het wèl een leuk spel vond. Het verhaal is inderdaad minder dan FFX, maar daar was ik sowieso al vanuit gegaan. Het is tenslotte een vervolg. Verder vond ik het zéker wel een leuk spel en ik heb 'm dan ook 2x achter elkaar rondgespeeld en ben zelfs al aan een derder keer begonnen, iedere keer met "new game plus". Ik zit nu op 80% Geloof ik. Iedere keer als je'm speelt kun je de dingen doen die je de vorige keer gemist hebt en al je items die hou je gewoon.

Ik heb het spel zelf niet. Ik heb 'm ooit geleend van m'n zus. Dié heeft 'm dus op 100% uitgespeeld. Daarvoor heeft ze'm geloof ik 5x rondgespeeld en het heeft haar tegen de 300 uur gekost, maar ze heeft dus echt àlles gedaan en gezien in het spel! Als je op 100% uitspeelt krijg je het èchte eindfilmpje te zien (er zijn er meerdere).
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem nog steeds en telkens wil ik hem nog een keer uitspelen. Komt er niet van.

quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, ik heb gehoord dat het iemand is die op hem lijkt.

Daarvoor moet je heb dus op 100% uitspelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34451116
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef P-Style het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het spel ook gespeeld, altijd netjes alles gecheckt om zeker te weten dat ik alle procenten had. Aan het eind van het spel waarschijnlijk toch een misstap gemaakt waarop ik maar op 99% kwam toen ik het spel uitspeelde.
Dus niet het echte einde kunnen zien, ik was toen ook zwaar gefrustreerd. Het was wel een oke spel hoor, maar dat ik 1 iets niet gedaan heb en dan meteen niet het echte einde heb gezien.. dat maakt een game wel stukken slechter voor mij.

Ik was echt boos en gefrustreerd toen
pi_34451353
quote:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_34451851
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb het spel ook gespeeld, altijd netjes alles gecheckt om zeker te weten dat ik alle procenten had. Aan het eind van het spel waarschijnlijk toch een misstap gemaakt waarop ik maar op 99% kwam toen ik het spel uitspeelde.
Dus niet het echte einde kunnen zien, ik was toen ook zwaar gefrustreerd. Het was wel een oke spel hoor, maar dat ik 1 iets niet gedaan heb en dan meteen niet het echte einde heb gezien.. dat maakt een game wel stukken slechter voor mij.

Ik was echt boos en gefrustreerd toen
Hèhè! O, sorry. Dat had m'n zus dus na de 4e keer rondspelen. Toen zat ze ook op 99%, daarna heeft ze'm dus nog voor een 5e keer gespeeld voor die éne procent. Het leuke is dat je dan ook 5 exemplaren hebt van bepaalde unieke items in het spel.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
SPOILER
Speel 'm uit op 100% zou ik zeggen!
SPOILER
Maareh... is dit niet eigenlijk meer materiaal voor de FF-topic?
pi_34452543

Hoe krijg ik deze border weg bij mijn Playstation? Er zit namenlijk een flinke rand om het scherm heen.
Ich bin der Führer.
pi_34452855
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef Xenwolfie het volgende:
[[url=http://img88.imageshack.us/img88/6396/photo00771uk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img87.imageshack.us/img87/2244/photo00808la.th.jpg]afbeelding][/URL]

Hoe krijg ik deze border weg bij mijn Playstation? Er zit namenlijk een flinke rand om het scherm heen.
Er zit een flinke rand om die gele kikker zal je bedoelen!

Heb even op de plaatjes geklikt. Ik zal een uitleggen hoe het komt. Kijk, de PAL resolutie is 720x576 pixels. De meeste Playstation games draaien op 640x480 en sommige PAL-games draaien op 640x512, maar deze 2 laatstgenoemde resoluties vallen dus wel binnen het veld van 720x576. Omdat er maar 640x480 van de 720x576 pixels gebruikt worden, vormen de overige pixels dus deze zwarte rand. DVD's gebruiken wel de volledige resolutie van 720x576 en als je een dvd in je PS2 stopt dan zul je deze zwarte rand dus niet zien.

Waarom zie je deze rand niet op alle tv's? Dat fenomeen noemt men "overscan". Tv fabrikanten stelden hun crt tv's altijd zó in dat een deel van het beeldmateriaal buiten het beeld valt. Op de meeste PAL-tv's zullen dus lang niet alle pixels van de 720x576 resolutie zichtbaar zijn. Wat eigenlijk zonde is. Ouwe tv's kun je meestal wel "calibreren" door naar het service menu te gaan (vaak doormiddel van een geheime toestencombinatie op de afstandsbediening). Daar kun je vanalles instellen wat je in standaard tv-menuutjes niet kunt, dus ook de overscan.

Ik heb m'n eigen tv ook gecalibreerd, zodat alle pixels van dvd's zichtbaar zijn (na zo'n calibratie valt ook op dat logo'tjes van tv-zenders eigenlijk helemaal niet in de hoek zitten, maar vrij ver van de bovenhoek af staan ) en ik heb dus ook zo'n zwarte rand rond m'n PS2 games. Maar daar stoor ik me niet zo aan.

Het komt er dus op neer dat jouw tv zo ingesteld staat dat 'ie alle pixels van PAL-signalen laat zien, misschien dat je instellingen kunt veranderen via een service menu, maar ik zou 'm gewoon laten staan zoals 'ie staat als ik jou was.

[ Bericht 55% gewijzigd door P-Style op 25-01-2006 17:51:24 ]
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:39:52 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34453159
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef Xenwolfie het volgende:
[[url=http://img88.imageshack.us/img88/6396/photo00771uk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img87.imageshack.us/img87/2244/photo00808la.th.jpg]afbeelding][/URL]

Is dat alleen bij PS2 games, het lijkt op een scherminstelling zoals ook op een PC Monitor zit. Ik heb bijv ook een zwarte rand om mn venster omdat ik dat mooier vind.

Als dat niet het geval is weet ik het ook niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_34453440
PC niet (HDMI), Gamecube en N64 wel (Composite, PS2 is over component).
Ich bin der Führer.
pi_34453553
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef Xenwolfie het volgende:
PC niet (HDMI), Gamecube en N64 wel (Composite, PS2 is over component).
Zie edit hierboven.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:58:12 #273
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34453771
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

Er zit een flinke rand om die gele kikker zal je bedoelen!

Heb even op de plaatjes geklikt. Ik zal een uitleggen hoe het komt. Kijk, de PAL resolutie is 720x576 pixels. De meeste Playstation games draaien op 640x480 en sommige PAL-games draaien op 640x512, maar deze 2 laatstgenoemde resoluties vallen dus wel binnen het veld van 720x576. Omdat er maar 640x480 van de 720x576 pixels gebruikt worden, vormen de overige pixels dus deze zwarte rand. DVD's gebruiken wel de volledige resolutie van 720x576 en als je een dvd in je PS2 stopt dan zul je deze zwarte rand dus niet zien.

Waarom zie je deze rand niet op alle tv's? Dat fenomeen noemt men "overscan". Tv fabrikanten stelden hun crt tv's altijd zó in dat een deel van het beeldmateriaal buiten het beeld valt. Op de meeste PAL-tv's zullen dus lang niet alle pixels van de 720x576 resolutie zichtbaar zijn. Wat eigenlijk zonde is. Ouwe tv's kun je meestal wel "calibreren" door naar het service menu te gaan (vaak doormiddel van een geheime toestencombinatie op de afstandsbediening). Daar kun je vanalles instellen wat je in standaard tv-menuutjes niet kunt, dus ook de overscan.

Ik heb m'n eigen tv ook gecalibreerd, zodat alle pixels van dvd's zichtbaar zijn (na zo'n calibratie valt ook op dat logo'tjes van tv-zenders eigenlijk helemaal niet in de hoek zitten, maar vrij ver van de bovenhoek af staan ) en ik heb dus ook zo'n zwarte rand rond m'n PS2 games. Maar daar stoor ik me niet zo aan.

Het komt er dus op neer dat jouw tv zo ingesteld staat dat 'ie alle pixels van PAL-signalen laat zien, misschien dat je instellingen kunt veranderen via een service menu, maar ik zou 'm gewoon laten staan zoals 'ie staat als ik jou was.
Post en hulpvaardigheid +9
pi_34453883
Ik heb God of War gekocht, met mooi hoesje.

Maar waarom moeten ze er nou zo'n hoeren tyfus sticker op doen die er bijna niet af te halen valt en als hij er eindelijk van af is het hoesje vies lelijk en plakkerig maakt.

Dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34454031
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef peristilius het volgende:
Ik heb God of War gekocht, met mooi hoesje.

Maar waarom moeten ze er nou zo'n hoeren tyfus sticker op doen die er bijna niet af te halen valt en als hij er eindelijk van af is het hoesje vies lelijk en plakkerig maakt.

Dus.
Die sticker is lelijk hè? Maar daar is een heel simpel tructje voor. Neem een stuk plakband en rol die om je vinger met de plakkende kant naar buiten. Dan dep je met dat plakband om je vinger een paar keer op die plakkerige zooi en alle sticker lijm is weg!
pi_34454123
quote:
Ik heb het spel zelf niet. Ik heb 'm ooit geleend van m'n zus. Dié heeft 'm dus op 100% uitgespeeld.
Gewoon een wijvenspel, dus.
pi_34454610
P-style

Ja, ik ga niet zitten klooien in het service menu. Ik heb daar de zap tijd sneller gezet, maar voor de rest heb ik ff rondgekeken en ik was alleen maar bang dat het fout liep. Dus ik ging maar weer snel weg. Maar bedankt voor de uitleg.
Ich bin der Führer.
pi_34455224
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die sticker is lelijk hè? Maar daar is een heel simpel tructje voor. Neem een stuk plakband en rol die om je vinger met de plakkende kant naar buiten. Dan dep je met dat plakband om je vinger een paar keer op die plakkerige zooi en alle sticker lijm is weg!
Bedankt voor de tip, je weet ook altijd wel iets he.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34455290
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef peristilius het volgende:
Bedankt voor de tip, je weet ook altijd wel iets he.
't Is weer eens iets anders dan de tandpasta-polijst-tip voor beschadigde cd's/dvd's hè.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:17:08 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34456273
P-Style voor de Theme Hospital award 2006
pi_34456369
Ga die black demo halen bieetcheez
pi_34456392
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style voor de Theme Hospital award 2006
'handyman, repair Xray pleaaase'
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:28:09 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34456692
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb m op de EA site besteld, kijken offie een beetje snel komt
pi_34458346
Ik mag die demo niet meer bestellen!
Ich bin der Führer.
pi_34458381
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik mag die demo niet meer bestellen!
Dan moet je em vragen bij de E-plaza!
pi_34460934
Moet ik helemaal naar Rotterdam. Is 15 kilometer.

Hier is mijn bakbeest. Nog een echte 3000!
Ich bin der Führer.
pi_34461370
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Hier is mijn bakbeest. Nog een echte 30004!
Pssst... je moet het logo'tje nog draaien.
pi_34461598
hoe lang is God of War ongeveer? en is het een frustrerend spel?
pi_34461777
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang is God of War ongeveer?
Ligt een beetje aan de moeilijkheidsgraad waarop je'm speelt.

Maar het gemiddelde ligt rond een uurtje of 10 tot 15 geloof ik.
quote:
...en is het een frustrerend spel?
Ligt een beetje aan de moeilijkheidsgraad waarop je'm speelt.

Maar er zijn bepaalde stukken (op-tijd-springen-timing-elementen ) die op alle moeilijkheidsgraden frustrerend zijn! Gelukkig komen die niet zo veel voor in 't spel.

Best grappig, die GoW-revival hiero!
pi_34461858
ja ik speel nu net Spartan Total Warrior op de xbox en dat is een erg grappig spel, God of War lijkt me ook zoiets maar dan beter maar ik haat het als je niet verder komt in een spel.
pi_34461947
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef jimjim1983 het volgende:
...maar ik haat het als je niet verder komt in een spel.
Daar zul je geen last van hebben bij GoW. Zelfs op de àllerhoogste moeilijkheidsgraad (die je unlockt na 1x rondspelen) is het nog best te doen, behalve de eindbaas die ik niet verslagen krijg.
pi_34462114
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef -Dries- het volgende:
huh? waar? heb je n link?
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:47:27 #294
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34462148
Al die prachtige gouden kikkers in dit topic Welk spel is dat?
pi_34462739
Dat is het imageshack.us spel . En hier is het bewijs dat die 30004 van mij is:

Mijn D500tje is nogal slecht in het maken van donkere foto's, vandaar die ruis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xenwolfie op 25-01-2006 22:02:58 (Wat ben ik ook een mongool. :P) ]
Ich bin der Führer.
pi_34462789
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Xenwolfie het volgende:
die 3004
Eerst vergeet je een 4 en nu vergeet je een 0.
pi_34463119
Ik heb net een klein uurtje GoW gespeeld, ben maar begonnen op spartan, normal schijnt nogal makkelijk te zijn. Begin nu net in Athene, tot nu toe is het lekker, goede graphics, heerlijke hack 'n slash en mooi overweldigend geluid. Toppertje.
pi_34463552
En ik speel verdorie ongewild op Mortal
pi_34464887
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

huh? waar? heb je n link?
Gewoon vragen bij E-plaza
pi_34465265
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Chocobo het volgende:
Al die prachtige gouden kikkers in dit topic Welk spel is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')