Dat geeft dus geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8742
Je kan m daar toch gewoon aanvragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat geeft dus geen antwoord op mijn vraag
Begrijp me niet verkeerd ik vind turn based ook passen bij FF, alleen wat ze erbij FFXII hebben ingepropt vind ik gewoon zielig, doe het echt turn based of echt realtime maar geen vaag gedoe ertussenin met dat rondlopen in de battle enzo. En dat hele devil may cry gebeuren lijkt me erg mooi, maar n iet onder de final fantasy naam. Gewoon een nieuwe franchise die FF systemen en verhaal heeft en DMC gameplay. Maar dat gaat toch niet gebeuren... totdat ik in m'n bed ligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Zodra FF niet meer turnbased is hoef ik het niet meer. Waarom wil iedereen toch altijd naar real-time toe?! Ik vind strategische turn-based gevechten veel leuker bij een RPG. Als ik real-time wil ga ik wel God of War spelen.
en? en? en?quote:
Dat kan idd, maar ik wou weten of hij ook bij de E-plaza verkrijgbaar is.. Dan heb ik em sneller weetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan m daar toch gewoon aanvragen?
Welke?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Markster het volgende:
Ik zit met een paar spellen die ik niet meer speel. Iemand ruilen ?
Op insidegamer.nl --> http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9298 --> en ctrl + f --> en tik in eplazaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat kan niet. Weetje.
Waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op insidegamer.nl --> http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9298 --> en ctrl + f --> en tik in eplaza
ff kijkenquote:
3e colossus gedaan.......... geweldig weer. Was even uitzoeken hoe of wat maar hij ging neer... spel wordt beter en beter manquote:
Welke was de derde ook alweer? Die waar je ondergronds moest? Vond ik persoonlijk de minste van allemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:59 schreef Chocobo het volgende:
3e colossus gedaan.......... geweldig weer. Was even uitzoeken hoe of wat maar hij ging neer... spel wordt beter en beter man
Nee,... een reus die een zwaard in de grond slaat...... op een groot zwevend plateau ergens !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke was de derde ook alweer? Die waar je ondergronds moest? Vond ik persoonlijk de minste van allemaal.
Ow ja...die is machtig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... een reus die een zwaard in de grond slaat...... op een groot zwevend plateau ergens !!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja...die is machtig!Dan is de 4e degene die ik bedoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
De trailer is fantastisch, het ziet er supermooi uit, maar het is al zo drukquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben de enige die er op wacht geloof ik14 februari
[afbeelding]
Diverse hands-on beloven een top RPG,... MOET in mijn collectie.... Zodra DQ uit is,..... !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De trailer is fantastisch, het ziet er supermooi uit, maar het is al zo druk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben de enige die er op wacht geloof ik14 februari
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wacht ook! Ben benieuwd, ziet er zo tof uit.
Ik heb nooit de kans gehad om Grandia II te spelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Grandia's II battlesysteem was echt UBER,.. en deel 3 trekt hem verder !!
Was op de machtige Dreamcast te spelen ! http://dreamcast.ign.com/articles/161/161012p1.htmlquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om Grandia II te spelen![]()
Ja, ik had geen Dreamcast .. een deel van mijn jeugd eraan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was op de machtige Dreamcast te spelen ! http://dreamcast.ign.com/articles/161/161012p1.html
Ik heb er binnenkort wel eenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik had geen Dreamcast .. een deel van mijn jeugd eraan.
Mooi, kan ik je manipuleren en hem jattenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er binnenkort wel een
Ja,... je bent waarschijnlijk op een bepaald punt vaak dood gegaan. Het spel vraagt dan of je makkelijker wilt gamen.... die melding heb je waarschijnlijk niet gezien omdat het lijkt op een continue scherm na sterven en je hebt easy mode bevestigd. Je hebt Je bent op easy verder gegaan vanaf een bepaald punt !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Vraagje over God of War... Ik begon met spelen op de Hero (Normal) setting, maar nu keek ik ff terug tijdens het opslaan, en zijn mn laatste 2 saves Easy, de 1e twee nog wel gewoon Normal... weet iemand hoe dit kan?
Ja,..... je normal save 2 levels terug weer laden en vanaf daar weer verder gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ohh shit... enig idee hoe ik dat weer op normal kan zetten?![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Haha, das mooi kut, want die normal saves waren helemaal int begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |