Nieuwe battle engine? Het is zo'n beetje in zijn geheel overgenomen uit FFXIquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt als een MMORPG spelen eerlijk gezegd..... gewoon een FF met een nieuwe battle engine.... zet hem op wait mode en je hebt eigenlijk hetzelfde. Het enige verschil is dat je kan lopen nu wat best cool is !!
Dat gaat bij de PS3 wel beter zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Hé zeg! We hebben niet allemaal een import/aangepaste PS2!
Want? Krijgt de PS3 regiovrije games?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat gaat bij de PS3 wel beter zijn(voor de games dan)
Of semi real-time als Tales of...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Zodra FF niet meer turnbased is hoef ik het niet meer. Waarom wil iedereen toch altijd naar real-time toe?! Ik vind strategische turn-based gevechten veel leuker bij een RPG. Als ik real-time wil ga ik wel God of War spelen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of semi real-time als Tales of...
Tales of..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Turnbased zal altijd wel blijven.... permanent genre... check DQVIII bv.... wereldwijd top ontvangenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Zodra FF niet meer turnbased is hoef ik het niet meer. Waarom wil iedereen toch altijd naar real-time toe?! Ik vind strategische turn-based gevechten veel leuker bij een RPG. Als ik real-time wil ga ik wel God of War spelen.
Hier sluit ik me bij aan, er komen genoeg real-time games uit, Final Fantasy moet Final Fantasy blijven. Voor real-time heb ik Kingdom Hearts.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Deel 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, er komen genoeg real-time games uit, Final Fantasy moet Final Fantasy blijven. Voor real-time heb ik Kingdom Hearts.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef peristilius het volgende:
Mag ik vragen waar je die datum vandaan hebt?
This product will be in stock on Wednesday 01 February, 2006.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef peristilius het volgende:
Mag ik vragen waar je die datum vandaan hebt?
Mijn bronnen zeggen nog TBAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
This product will be in stock on Wednesday 01 February, 2006.
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=9556
Maar dat zal wel niet kloppenDvdboxoffice zeg 1 maart en EBgames zegt 30 maart
Ik weet het niet iig !
Genoeg te doen iig.... heb mijn handen nog vol aan DQVIII en SotC ! Vanavond weer eens een Colossi opzoeken !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
Ik kijk altijd op www.tothegame.com, die kloppen meestal wel, en KH2 staat nog steeds op TBA.
SotC is een heerlijk tussendoor-spel. Één of twee colossi per avond en dan even laten bezinken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg te doen iig.... heb mijn handen nog vol aan DQVIII en SotC ! Vanavond weer eens een Colossi opzoeken !
Hopen!quote:Ryu Ga Gotoku Coming, Maybe?[ps2]
Sega put a great deal of fanfare behind Amusement Vision's yakuza epic Ryu ga Gotoku (PS2) by producer Toshihiro Nagoshi after keeping it conspicuously hush-hush under the codename Project-J. Indeed, when the game was released in Japan, it was met with critical acclaim. The sales figures didn't reflect that, however, and to my dismay Sega has kept quiet on the possible of a Western release of the game.
Fortunately, I have just received word from a trustworthy source that European localizations of the game are in the works, and though a North American release isn't a certain it seems likely. Sega has not yet responded to requests for confirmation. Fingers crossed!
Megaman legends ook niet gespeeld dan?quote:
Ik dacht van wel ja, net als bij de PSPquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Want? Krijgt de PS3 regiovrije games?
Megaman als RPG is niet mijn idee van een mooi en episch RPGquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Megaman legends ook niet gespeeld dan?
wat ben je voor een rpg'ert?![]()
Dat zou je van Mario ook zeggen. En toch was het een leuke game.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Megaman als RPG is niet mijn idee van een mooi en episch RPG
Niet om teveel offtopic te gaan maar Paper Mario was briljant.... maar nee,... geen mooi episch verhaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zou je van Mario ook zeggen. En toch was het een leuke game.
Ik geloof... dat ze niet zó denderend zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft trouwens iemand ooit die .hack games gespeeld? Ik zit er al een tijdje dingen over te lezen enzo, je hebt er toch meerdere van? .hack 1 t/m 4 en . hack infection ofzo? Iemand die hier iets meer over weet en kan vertellen of het wat is?
Heb jij ze zelf nooit gespeeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof... dat ze niet zó denderend zijn.
Nee dat niet, maar de serie krijgt altijd van die "net-niet-reviews".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Heb jij ze zelf nooit gespeeld?
Had hem al besteld. Hopelijk is ie snel binnen en kan ik zelf testen of het nou wel echt zo moddervet is als dat ze in de pers allemaal zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
Vraag de gratis demo van Black aan![]()
Hmm, want op ign en zo staan er toch wel aardige cijfers.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar de serie krijgt altijd van die "net-niet-reviews".
IGN zit meestal boven het gemiddeldequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, want op ign en zo staan er toch wel aardige cijfers.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
IGN zou verplicht 2 maanden na de release nog een review moeten schrijven, stel hypehoeren dat ze zijn.
Ik heb laatst deel 1 voor een zacht prijsje gekocht bij de MediaMarkt en ik kan me er eigenlijk totaal niet mee vermaken. Langer dan een uurtje of 2 heb ik het ook niet gespeeld, er zijn zoveel betere RPG's te vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft trouwens iemand ooit die .hack games gespeeld? Ik zit er al een tijdje dingen over te lezen enzo, je hebt er toch meerdere van? .hack 1 t/m 4 en . hack infection ofzo? Iemand die hier iets meer over weet en kan vertellen of het wat is?
Het mooie van Eurogamer is juist dat ze Brits zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja, gamespot reviews vind ik over het algemeen beter. Eurogamer heeft de laatste tijd een vervelende British only kapsones accent in reviews![]()
Eurogamer is de Top Gear van de videogames reviewsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer heeft de laatste tijd een vervelende British only kapsones accent in reviews![]()
Prachtige vergelijkingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eurogamer is de Top Gear van de videogames reviews
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8742quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef -Dries- het volgende:
Iemand zegt dat je bij E-plaza de demo van black kunt vragen... Weet iemand dit?
Ook besteldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
Vraag de gratis demo van Black aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |