abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:32:47 #51
17928 averty
Retroactief ziener
pi_34278661
Op zich zijn de opponenten van het westen in het midden-Oosten uit op 1 belangrijk ding: De grote pan-arabische staat op streng islamitische grondslag.

Ik denk dat wat er vooral in Irak gebeurt is, dit die groepen meer in de kaart heeft gespeeld dan dat Bush er aan gewonnen heeft, of het westen voor wat betreft veiligheid. De kans dat Irak een shiietische moslimstaat wordt is niet denkbeeldig, daarnaast hebben we dan Iran dat en die Baath partij in Syrie staat ook niet meer zo sterk in schoenen, als onder Assad senior. Stel, ik zeg stel, dat die zich samenvoegen. Dat is een staat met veel olie (en dus geld), met het potentieel en de wil om kernwapens te ontwikkelen.

Leuk; een rijke streng islamitische kernmacht, zo maar gratis.
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
pi_34279684
Nou ik word ook niet echt vrolijk van een streng "verdeel en heers" westerse kernmacht...

Lees dit bijvoorbeeld:
http://www.nu.nl/news/659(...)_met_kernwapens.html
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_34283598
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja daaag. Dus heb jij ook niets tegen indoctrinatie. Want als iemand een racist wordt verandert er niets. Want "een mens is een mens enz.".
Als iemand racistische daden uit zijn die daden fout, dan is dat individu fout dus, niet iedereen die ook maar een beetje op dat indivudu lijkt, niet iedereen die dezelfde levensvisie aanhangt zonder daar dat racistische trekje uit te halen...

Ik beoordeel ieder mens individueel, zo simpel is het....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34283859
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bin Laden ergert zich aan het feit dat de bevolking van S.A. "verwesterlijkt". Heeft dus niets met het pro-VS regime te maken.
[..]

Je zegt dus dat Bin Laden gelijk heeft dat Saoedi Arabië niet mag verwesterlijken. Ook als een individu dat daar persoonlijk zou willen. En als die mensen dat toch zouden willen moeten er meer gekaapte vliegtuigen voor aanslagen tegen burgerdoelen komen.
Dat heeft ALLES met het pro amerika beleid te maken...

Saoudie arabie is een hoop meer mee mis dan het feit dat er westerd hoor, dat is gewoon een verkrachte vorm van islam waar de rijken alles aan hun laars lappen en anderen laten lijden.

Je vergeet even voor het gemak dat bin laden een saoudische prins is die echt heel erg goed weet wat daar gebeurt.
De samenwerking tussen amerika en saoudie arabie irriteerd hem nogal omdat die samenwerking over de rug van duizenden en duizenden mensen in het midden oosten gaat, een syteem wat geld bij de rijken houdt en de armen steeds armer maakt, komt dat systeem je bekend voor, daar kan je het echt volop in praktijk zien.

En ja van mij mag dat land islamitisch blijven, echt islamitisch, want de echte islam kent geen dwang weet je nog, dus een individu kan en mag anders, dan wel binnen bepaalde grensen, dingen als prostitutie enzo zullen daar nooit legaal worden, maar moet dat dan zo nodig???

Het gaat niet om die persoonlijke vrijheid namelijk, er wordt niet geknokt om iedereen in boerka te jagen, er wordt geknokt om de westerse bemoeienis weg te krijgen, het saoudische koningshuis omver te werpen die gewoon ranzig decadent zijn en ondertussen het volk wel vanalles aan geboden en verboden oplegt...

Het gevecht van bin laden zit een paar tandjes hoger dan dit, jij maakt er een of andere domme reli mafkees van, dat is hij niet, hij is alles behalve dom en heeft verdomde goede redenen uiteengezet waarom hij dit doet en daartussen dat hij van plan is een dictoriaal bewind aan te gaan waarin mensen alla taliban behandeld worden, hij is dan ook tegen de ideologie van de taliban.

Zijn methode's zijn net zo als die van het westen pop, waarom vindt je dat wel ok en die van hem niet, het is presies hetzelfde.

Ik smacht naar een ghandi, jij bent het eens met de grove methoden van het wesgten, daarom snap ik jouw aversie tegen de methoden van de andere kant niet zo, wat is het verschil, vertel me dat eens?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:44:08 #55
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_34292534
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef onemangang het volgende:

[Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
En welk gekloot, man noem je nu SA, die 2 handen op 1 buik is met amerika????
Ik noem de kolonisatie, het gevecht tussen het westen en het communisme, de zieke dingen die zijn gedaan om geld in het laatje te krijgen via olie e.d., bombardementen die jarenlang aanhouden, oorlogen die jaren en jaren en jaren slepen, gesponserd en aangejaagd door het westen, ik noem iran waar vele zijn gestorven door irak met behulp van het westen bv, ik noem afghanistan, het speelveld van het westen om het communisme en later een oliepijpleiding, ik noem een bombardement op wat later gewoon een medicijnfabriek bleek te zijn wat duizenden doden tot gevolg heeft gehad door het ontbreken van betaaldbare medicijnen en zo kan ik door en door gaan tot ik een fokking boekwerk vol heb....]

Idd, goed gezegd. Er zijn twee zijdes aan de medaille. Dat wil men wel eens vergeten.
Je keurt de moord op 2800 mensen goed ? (Nog afgezien van het feit dat het Bin Laden ook om de "verwesterlijking" van S.A. gaat).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_34292789
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je keurt de moord op 2800 mensen goed ? (Nog afgezien van het feit dat het Bin Laden ook om de "verwesterlijking" van S.A. gaat).
Nee ik keur het af, net zoals ik de bommenmatten op irak afkkeurde, net zoals ik al dat soort geweld afkeur....

Maar ik zie het wezenlijke verschil gewoon niet tussen die dingen, er is gewoon geen enkel verschil, het zijn dezelfde soort methoden, om eigenlijk dezelfde redenen, het denken dat de ander zo fout zit dat er geen andere mogelijkheid is dan dit doen.

Ik denk dat dit voor velen geld die niet zo alleen voor hetw esten kiezen...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:55:53 #57
60090 Akkersloot
pi_34292890
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Saoudie arabie is een hoop meer mee mis dan het feit dat er westerd hoor, dat is gewoon een verkrachte vorm van islam waar de rijken alles aan hun laars lappen en anderen laten lijden.
Een verkrachte vorm van een ideologie gesticht door een struikrover, verkrachter en slavenhandelaar
quote:
Het gevecht van bin laden zit een paar tandjes hoger dan dit, jij maakt er een of andere domme reli mafkees van, dat is hij niet, hij is alles behalve dom en heeft verdomde goede redenen uiteengezet waarom hij dit doet en daartussen dat hij van plan is een dictoriaal bewind aan te gaan waarin mensen alla taliban behandeld worden, hij is dan ook tegen de ideologie van de taliban.
Ik licht dit er even uit voor diegenen die het lezen willen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_34293028
Heb je weleens wat gelezen van bin laden akkersloot, wat hij geeft als redenen hiervoor ipv alleen onze media te volgen????

Want hij heeft het serieus diepgaand uiteengezet waarom hij dit zo doet en daar zit eigenlijk niet bij dat hij het westen zo haat ofzo, in het geheel niet eigenlijk....
pi_34303576
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bin Laden ergert zich aan het feit dat de bevolking van S.A. "verwesterlijkt". Heeft dus niets met het pro-VS regime te maken.
[..]

Je zegt dus dat Bin Laden gelijk heeft dat Saoedi Arabië niet mag verwesterlijken. Ook als een individu dat daar persoonlijk zou willen. En als die mensen dat toch zouden willen moeten er meer gekaapte vliegtuigen voor aanslagen tegen burgerdoelen komen.
Mag ik je vragen of jij Bin laden kent ofzo ?

Ik geloof niet eens dat die man leeft. De hele wereld zit achter die mafketel aan (die ook idioot lang is vergeleken met de meeste arabieren, opvallender dus) en nog steeds is ie niet gepakt. Ik denk dat de VS hem maar laat lopen zodat Bush nog steeds een reden heeft voor zijn daden, iets met war on terrorism enzo.

Erg frappant dat een supermacht zoals de VS een idioot niet eens kan vangen. Met de aller aller nieuwste techniek op het gebied van wapens, radar etc.

Geloof er geen FUCK van.

Het is neit eens bewezen dat onze grote vriend Bin Laden een vliegtuig heeft gestuurd in de twin-towers.

Vreemder ook dat een van de best beveiligde steden qua radar opeens toevallig wel een vliegtuig door liet gaan naar de twin towers Normaal komen er een paar F16's achter je reet zodra je binnen zo een zone komt... En geen enkele F16, what so ever was gekomen voor die vliegtuigjes. Gewoon met rust gelaten... Erg toevallig vind ik zelf.

Een beetje mens die niet is verblind door woede ziet zo dat niet alles zo logisch is als het lijkt (boze islam gasten, boos op westen, vliegtuig op twin towers, wraak genomen).
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:36:32 #60
60090 Akkersloot
pi_34319684
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef erodome het volgende:
Heb je weleens wat gelezen van bin laden akkersloot, wat hij geeft als redenen hiervoor ipv alleen onze media te volgen????

Want hij heeft het serieus diepgaand uiteengezet waarom hij dit zo doet en daar zit eigenlijk niet bij dat hij het westen zo haat ofzo, in het geheel niet eigenlijk....
quote:
jij maakt er een of andere domme reli mafkees van, dat is hij niet, hij is alles behalve dom en heeft verdomde goede redenen uiteengezet waarom hij dit doet
Bin Laden als vrijheidstrijder? Donder toch op. Waarom is Bin Laden dan zo gekant tegen een democratisch Irak ? Waar haal jij vandaan dat Bin Laden de Taliban slecht vindt ? Nee Bin Laden wil niet elke vrouw in een chador. Onder een hoofddoek is dan geen probleem dan. Heeft Bin Laden zich al uitgesproken voor een opheffing van het verbod voor vrouwen om auto te rijden ? Waarom heeft Bin Laden zich uitgesproken tegen speciaal vrouwelijke Amerikaanse soldaten in S.A. ?

Ach ja "persoonlijke vrijheden zijn niet zo belangrijk".

Maar natuurlijk "islam is vrede" want het staat er "voor mij mijns godsdienst, voor jouw mijn godsdienst " (Lukt mij ook om te zeggen zonder haatboek waar tigkeer wordt opgeroepen te strijden tegen de "ongelovigen". ) En terwijl de ene islamofiel probeert voor te houden dat Osama Bin Laden geen moslim is, bijt jij je maar vast dat die gast een toffe peer moet zijn, in de trend van : want hij is moslim
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:40:16 #61
60090 Akkersloot
pi_34319844
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef yup het volgende:
Vreemder ook dat een van de best beveiligde steden qua radar opeens toevallig wel een vliegtuig door liet gaan naar de twin towers
Het betreft gekaapte passagiers vliegtuigen ezel. Als of iedereen er rekening mee hield dat zelfmoord kapers vlieglessen zouden nemen.

Ja het ligt aan Bush. We weten het al
pi_34320023
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]
....

De toename van het aantal moslims is voornamelijk te wijten aan het feit dat de islam nu gewoon wereldwijd bekend is, ga eens 50 jaar terug, wie had toen in de westerse wereld weleens een moslim gezien, dat was een zeldzaamheid, niemand wist wat dat geloof inhield, nu wordt je ermee doodgegooit.
Alsjeblieft zeg. Het is niet bepaald het ''Jedi-geloof.'' Hoe kom je erbij dat de Islam vroeger niet ''wereldwijd bekend'' was?
pi_34320270
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het betreft gekaapte passagiers vliegtuigen ezel. Als of iedereen er rekening mee hield dat zelfmoord kapers vlieglessen zouden nemen.

Ja het ligt aan Bush. We weten het al
Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september en elk weldenkende persoon kan aan zijn water voelen dat er geen ene ruk klopt van 9/11. En over passagiersvliegtuigen, is ook twijfel over. Verder zou het de eerste met staal versterkte constructie zijn die na impact door een vliegtuig instort. Verder is het gat in het Pentagon te klein voor een 767 en was het tot voor kort bijna onmogelijk (een kans van 0.01%) om vanuit een vliegtuig te bellen. Van vlucht 93 zijn 'toevallig' 30 telefoontjes doorgekomen..

Tis gewoon een feit, Akkersloot, dat het hele verhaal niet klopt. Niets is wat het lijkt hier in de wereld.

Het enige resultaat van de aanslagen is, dat de westerse burgers een groot deel van hun burgerrechten zijn kwijtgeraakt en als we niet oppassen zal dit zich voortzetten.. En jij bent zeker ook voorstander van biometrische paspoorten en medische dossiers?

De Islam is geen vijand van het Westen; het westen is de vijand van het westen.. denk daar maar eens over na!
pi_34320450
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

[..]

Bin Laden als vrijheidstrijder? Donder toch op. Waarom is Bin Laden dan zo gekant tegen een democratisch Irak ? Waar haal jij vandaan dat Bin Laden de Taliban slecht vindt ? Nee Bin Laden wil niet elke vrouw in een chador. Onder een hoofddoek is dan geen probleem dan. Heeft Bin Laden zich al uitgesproken voor een opheffing van het verbod voor vrouwen om auto te rijden ? Waarom heeft Bin Laden zich uitgesproken tegen speciaal vrouwelijke Amerikaanse soldaten in S.A. ?

Ach ja "persoonlijke vrijheden zijn niet zo belangrijk".

Maar natuurlijk "islam is vrede" want het staat er "voor mij mijns godsdienst, voor jouw mijn godsdienst " (Lukt mij ook om te zeggen zonder haatboek waar tigkeer wordt opgeroepen te strijden tegen de "ongelovigen". ) En terwijl de ene islamofiel probeert voor te houden dat Osama Bin Laden geen moslim is, bijt jij je maar vast dat die gast een toffe peer moet zijn, in de trend van : want hij is moslim
Een toffe peer heb ik hem nooit genoemd, hij past namelijk perfect in het rijtje van bush en co, zelfde laken, zelfde pak...
En dat is hij niet omdat hij moslim is, je snapt het nogsteeds niet he, ik zie de wereld niet in hokjes, ik bekijk van mens tot mens....

Ik zie gewoon het verschil niet, snap niet hoe iemand die de methoden van het westen zo verheerlijkt dan ineens zo fel gekant is tegen bin ladens methoden, ze zijn namelijk eender...

Bin laden is trouwens niet fel gekant tegen een democratisch irak, hij is fel gekant tegenover de amerikaanse aanwezigheid tijdens die verkiezingen waar amerika een dikke vinger bij in de pap heeft.
Tuurlijk ziet hij het liefste dat het kalifaat in ere wordt hersteld, maar echt tegen een democratie is hij niet.

Waar ik vandaan haal dat bin laden niet ok is met de ideologie van de taliban, van schrijfsels van bin laden misschien?
Je kan veel te weten komen over hoe bin laden denkt, nou ja openbaar dan wel natuurlijk
Ok hij is getrouwd met de dochter van omar, maar er zijn best veel schrijfsel mdie schrijven over de toch wel felle discussie die daar geweest zijn en schrijfsels over de afkeuring van bin laden voor dat regime dat geen islam is volgens hem...

Of bin laden zich heeft uitgesproken tegen het autorij verbod weet ik niet, niet dat ene presies igg, wel dat hij zich in het totaal heeft uitgesproken tegen het beleid dat daar geld...
En ja hij is voor een best wel strenge islam, maar nou en, ook ons systeem is verre van perfect, denk daar maar eens over na, zolang er aan een aantal voorwaarden wordt voldaan zoals het respecteren van de mensenrechten maakt het allemaal niets uit...

En waarom hij zich uitgesproken heeft tegen vrouwelijke soldaten, vrouwen horen niet in oorlog volgens de islam...
Is dat nu zo'n afschuwelijke regel, de oneerlijkheid zeg, verschrikkelijk....
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:56:32 #65
60090 Akkersloot
pi_34320526
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef Boswachtertje het volgende:
Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september
Ach er staat zoveel op het internet. Ook dat 11 september uitgevoerd is door joden.

Waarom zou jij daar ook niet in geloven
pi_34320637
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef yup het volgende:

[..]

Mag ik je vragen of jij Bin laden kent ofzo ?

Ik geloof niet eens dat die man leeft. De hele wereld zit achter die mafketel aan (die ook idioot lang is vergeleken met de meeste arabieren, opvallender dus) en nog steeds is ie niet gepakt.
Als je het zo stelt, bestaan alle voortvluchtigen niet. Onzin.
quote:
Erg frappant dat een supermacht zoals de VS een idioot niet eens kan vangen. Met de aller aller nieuwste techniek op het gebied van wapens, radar etc.

Geloof er geen FUCK van.
Zie boven. Je zult toch echt een betere reden moeten verzinnen, zeker als je de omstandigheden waarin hij zich schuilhoudt in ogenschouw neemt.
quote:
Vreemder ook dat een van de best beveiligde steden qua radar opeens toevallig wel een vliegtuig door liet gaan naar de twin towers Normaal komen er een paar F16's achter je reet zodra je binnen zo een zone komt... En geen enkele F16, what so ever was gekomen voor die vliegtuigjes. Gewoon met rust gelaten... Erg toevallig vind ik zelf.
Hoe is het toch mogelijk dat dit soort onzin blijft voortbestaan?

http://www.cbsnews.com/stories/2004/06/17/terror/main624550.shtml
quote:
Een beetje mens die niet is verblind door woede ziet zo dat niet alles zo logisch is als het lijkt (boze islam gasten, boos op westen, vliegtuig op twin towers, wraak genomen).
Ach ja, trommel jezelf nog eens op de borst zonder iets wezenlijks te zeggen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:00:54 #67
60090 Akkersloot
pi_34320670
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef erodome het volgende:
Een toffe peer heb ik hem nooit genoemd, hij past namelijk perfect in het rijtje van bush en co, zelfde laken, zelfde pak...
En je hemelde Bin Laden zo op wegens het "doordacht" omver willen werpen van het regime in Saoedi Arabie. En nu is tie ineens het zelfde laken van een pak met Bush.

Je ophemeling in dat andere pak van dat laken, Bush, heb ik dan toch gemist

Misschien kan je beter even nadenken ofdat je niet onderhevig bent aan een behoorlijk staaltje "hoe scheit ik mijn eigen cultuur onder".
pi_34320698
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef Akkersloot het volgende:
Ach er staat zoveel op het internet. Ook dat 11 september uitgevoerd is door joden.

Waarom zou jij daar ook niet in geloven
Hitler is schijnbaar ook in het zadel gebracht door zionistische joden, dus zo erg veel moeite heb ik er niet mee Akker en Hitler schijnt de kleinzoon te zijn van 1 van de Joodse Rotschild's.. zijn grootmoeder had schijnbaar als schoonmaakster een affaire met die Rotschild-pipo

Het gaat mij er meer om, dat welke theorie dan ook waar is, de echte redenen achter 11 september gehuld zijn in mist. En dat er op geopolitiek niveau te veel gebeurt tegen de wil van de bevolking in. Er wordt te veel naar 1 nieuwe wereldmacht gedirigeerd en ik heb daar alle redenen voor om de mensheid er voor te behoeden dat dit gebeuren kan. Corporate Slavery Inc.. we gaan er naar op weg, zonder dat we het doorhebben..

Dat 11 september volgens jou de Islam heeft doen groeien.. prima. Maar ik zoek de onderliggende redenen, omdat ik niet kan begrijpen dat 11 september een aanslag is tegen Amerika. Het kwam namelijk net iets te goed uit voor de regering Bush. Pearl Harbor was ook zo'n prachtige 'verrassingsaanval'.. Politiek stinkt, de media stinkt.. er stinkt te veel... Het wordt tijd dit voor eens en voor altijd schoon te spuiten.. Op naar werkelijke vrede en vrijheid!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:07:21 #69
60090 Akkersloot
pi_34320906
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:01 schreef Boswachtertje het volgende:
omdat ik niet kan begrijpen dat 11 september een aanslag is tegen Amerika. Het kwam namelijk net iets te goed uit voor de regering Bush. Pearl Harbor was ook zo'n prachtige 'verrassingsaanval'..
Dus omdat Pearl Harbor Teddy Roosevelt goed uitkwam moet 11 september door Amerika zelf zijn opgezet.

Toch erg dat het overgrote deel van de 1,2 miljard moslims daar dan zijn ingetrapt

pi_34320908
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september en elk weldenkende persoon kan aan zijn water voelen dat er geen ene ruk klopt van 9/11.
Bewijslast is volgens jou een anachronisme, he? Zoek naar ''twijfels'' (door wie geuit? waarmee gestaafd?) en je kunt ''aanvoelen'' dat er niets van klopt. Als je tenminste een ''weldenkend persoon'' bent.
quote:
Verder is het gat in het Pentagon te klein voor een 767
O RLY?

http://www.snopes.com/rumors/pentagon.htm
quote:
en was het tot voor kort bijna onmogelijk (een kans van 0.01%) om vanuit een vliegtuig te bellen. Van vlucht 93 zijn 'toevallig' 30 telefoontjes doorgekomen..
Bron?
quote:
Tis gewoon een feit, Akkersloot, dat het hele verhaal niet klopt.
En met welk gezag beweer jij dit? Je houdt stupide geruchten levendig, maar da's dan ook het enige.
quote:
Niets is wat het lijkt hier in de wereld.
Dus ook jouw verklaring gaat mank, volgens deze oudewijven-wijsheid.
quote:
Het enige resultaat van de aanslagen is, dat de westerse burgers een groot deel van hun burgerrechten zijn kwijtgeraakt
Negeer de enorme financiele en mentale schade
quote:
en als we niet oppassen zal dit zich voortzetten.. En jij bent zeker ook voorstander van biometrische paspoorten en medische dossiers?
En druk de tegenstander in een hoek.
quote:
De Islam is geen vijand van het Westen; het westen is de vijand van het westen.. denk daar maar eens over na!
Schei eens gauw uit met je dooddoeners en ga zelf eens logisch leren nadenken. En gooi de volgende knoeierij ook maar op de vuilnisbelt van de geschiedenis';
quote:
Hitler is schijnbaar ook in het zadel gebracht door zionistische joden, dus zo erg veel moeite heb ik er niet mee Akker en Hitler schijnt de kleinzoon te zijn van 1 van de Joodse Rotschild's.. zijn grootmoeder had schijnbaar als schoonmaakster een affaire met die Rotschild-pipo
pi_34320931
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:07 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus omdat Pearl Harbor Teddy Roosevelt goed uitkwam moet 11 september door Amerika zelf zijn opgezet.

Toch erg dat het overgrote deel van de 1,2 miljard moslims daar dan zijn ingetrapt

Psst...FDR, niet TR. Maar verder hulde voor het pareren van deze versleten drogreden.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:15:43 #72
60090 Akkersloot
pi_34321234
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Psst...FDR, niet TR. Maar verder hulde voor het pareren van deze versleten drogreden.
Ach als de wil er is kan men ook geloven dat dat 11 september is opgezet door Joden. In een moskee in London verspreiden ze, met succes, dat idee middels video's

Begrijp die FDR en TR niet
pi_34321327
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:15 schreef Akkersloot het volgende:
Begrijp die FDR en TR niet
FDR = Franklin Delano Roosevelt, president van de VS ten tijde van de Japanse aanval.
TR = Teddy Roosevelt, diens oom en enige decennia voor Pearl Harbor president.
pi_34321421
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Is dat zo dat het echt 100% religueus gedreven was, of was het een reactie van mensen die wanhopig waren door de omgang met diezelfde mensen?

En welk gekloot, man noem je nu SA, die 2 handen op 1 buik is met amerika????
Ik noem de kolonisatie, het gevecht tussen het westen en het communisme, de zieke dingen die zijn gedaan om geld in het laatje te krijgen via olie e.d., bombardementen die jarenlang aanhouden, oorlogen die jaren en jaren en jaren slepen, gesponserd en aangejaagd door het westen, ik noem iran waar vele zijn gestorven door irak met behulp van het westen bv, ik noem afghanistan, het speelveld van het westen om het communisme en later een oliepijpleiding,
Ik noem Vietnam.
quote:
ik noem een bombardement op wat later gewoon een medicijnfabriek bleek te zijn wat duizenden doden tot gevolg heeft gehad door het ontbreken van betaaldbare medicijnen en zo kan ik door en door gaan tot ik een fokking boekwerk vol heb....
In reactie op de verwoesting van twee ambassades, was het niet?
pi_34321969
Voor alle vrijdenkers; niet alleen is ''media'' de meervoudsvorm van medium en dient het woord dus niet als enkelvoud behandeld te worden, de voorstelling dat ''de media'' een eenvormige massa is die louter kwaad spreekt van de Islam en haar aanhangers, is minstens zo verwerpelijk als de gedachte dat alle Moslims enthousiaste moordenaars zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')