Als iemand racistische daden uit zijn die daden fout, dan is dat individu fout dus, niet iedereen die ook maar een beetje op dat indivudu lijkt, niet iedereen die dezelfde levensvisie aanhangt zonder daar dat racistische trekje uit te halen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja daaag. Dus heb jij ook niets tegen indoctrinatie. Want als iemand een racist wordt verandert er niets. Want "een mens is een mens enz.".
Dat heeft ALLES met het pro amerika beleid te maken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bin Laden ergert zich aan het feit dat de bevolking van S.A. "verwesterlijkt". Heeft dus niets met het pro-VS regime te maken.
[..]
Je zegt dus dat Bin Laden gelijk heeft dat Saoedi Arabië niet mag verwesterlijken. Ook als een individu dat daar persoonlijk zou willen. En als die mensen dat toch zouden willen moeten er meer gekaapte vliegtuigen voor aanslagen tegen burgerdoelen komen.
Je keurt de moord op 2800 mensen goed ? (Nog afgezien van het feit dat het Bin Laden ook om de "verwesterlijking" van S.A. gaat).quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef onemangang het volgende:
[Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
En welk gekloot, man noem je nu SA, die 2 handen op 1 buik is met amerika????
Ik noem de kolonisatie, het gevecht tussen het westen en het communisme, de zieke dingen die zijn gedaan om geld in het laatje te krijgen via olie e.d., bombardementen die jarenlang aanhouden, oorlogen die jaren en jaren en jaren slepen, gesponserd en aangejaagd door het westen, ik noem iran waar vele zijn gestorven door irak met behulp van het westen bv, ik noem afghanistan, het speelveld van het westen om het communisme en later een oliepijpleiding, ik noem een bombardement op wat later gewoon een medicijnfabriek bleek te zijn wat duizenden doden tot gevolg heeft gehad door het ontbreken van betaaldbare medicijnen en zo kan ik door en door gaan tot ik een fokking boekwerk vol heb....]
Idd, goed gezegd. Er zijn twee zijdes aan de medaille. Dat wil men wel eens vergeten.
Nee ik keur het af, net zoals ik de bommenmatten op irak afkkeurde, net zoals ik al dat soort geweld afkeur....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je keurt de moord op 2800 mensen goed ? (Nog afgezien van het feit dat het Bin Laden ook om de "verwesterlijking" van S.A. gaat).
Een verkrachte vorm van een ideologie gesticht door een struikrover, verkrachter en slavenhandelaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Saoudie arabie is een hoop meer mee mis dan het feit dat er westerd hoor, dat is gewoon een verkrachte vorm van islam waar de rijken alles aan hun laars lappen en anderen laten lijden.
Ik licht dit er even uit voor diegenen die het lezen willen.quote:Het gevecht van bin laden zit een paar tandjes hoger dan dit, jij maakt er een of andere domme reli mafkees van, dat is hij niet, hij is alles behalve dom en heeft verdomde goede redenen uiteengezet waarom hij dit doet en daartussen dat hij van plan is een dictoriaal bewind aan te gaan waarin mensen alla taliban behandeld worden, hij is dan ook tegen de ideologie van de taliban.
Mag ik je vragen of jij Bin laden kent ofzo ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bin Laden ergert zich aan het feit dat de bevolking van S.A. "verwesterlijkt". Heeft dus niets met het pro-VS regime te maken.
[..]
Je zegt dus dat Bin Laden gelijk heeft dat Saoedi Arabië niet mag verwesterlijken. Ook als een individu dat daar persoonlijk zou willen. En als die mensen dat toch zouden willen moeten er meer gekaapte vliegtuigen voor aanslagen tegen burgerdoelen komen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef erodome het volgende:
Heb je weleens wat gelezen van bin laden akkersloot, wat hij geeft als redenen hiervoor ipv alleen onze media te volgen????
Want hij heeft het serieus diepgaand uiteengezet waarom hij dit zo doet en daar zit eigenlijk niet bij dat hij het westen zo haat ofzo, in het geheel niet eigenlijk....
Bin Laden als vrijheidstrijder? Donder toch op. Waarom is Bin Laden dan zo gekant tegen een democratisch Irak ? Waar haal jij vandaan dat Bin Laden de Taliban slecht vindt ? Nee Bin Laden wil niet elke vrouw in een chador. Onder een hoofddoek is dan geen probleem dan. Heeft Bin Laden zich al uitgesproken voor een opheffing van het verbod voor vrouwen om auto te rijden ? Waarom heeft Bin Laden zich uitgesproken tegen speciaal vrouwelijke Amerikaanse soldaten in S.A. ?quote:jij maakt er een of andere domme reli mafkees van, dat is hij niet, hij is alles behalve dom en heeft verdomde goede redenen uiteengezet waarom hij dit doet
Het betreft gekaapte passagiers vliegtuigen ezel. Als of iedereen er rekening mee hield dat zelfmoord kapers vlieglessen zouden nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef yup het volgende:
Vreemder ook dat een van de best beveiligde steden qua radar opeens toevallig wel een vliegtuig door liet gaan naar de twin towers![]()
Alsjeblieft zeg. Het is niet bepaald het ''Jedi-geloof.'' Hoe kom je erbij dat de Islam vroeger niet ''wereldwijd bekend'' was?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
....
De toename van het aantal moslims is voornamelijk te wijten aan het feit dat de islam nu gewoon wereldwijd bekend is, ga eens 50 jaar terug, wie had toen in de westerse wereld weleens een moslim gezien, dat was een zeldzaamheid, niemand wist wat dat geloof inhield, nu wordt je ermee doodgegooit.
Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september en elk weldenkende persoon kan aan zijn water voelen dat er geen ene ruk klopt van 9/11. En over passagiersvliegtuigen, is ook twijfel over. Verder zou het de eerste met staal versterkte constructie zijn die na impact door een vliegtuig instort. Verder is het gat in het Pentagon te klein voor een 767 en was het tot voor kort bijna onmogelijk (een kans van 0.01%) om vanuit een vliegtuig te bellen. Van vlucht 93 zijn 'toevallig' 30 telefoontjes doorgekomen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het betreft gekaapte passagiers vliegtuigen ezel. Als of iedereen er rekening mee hield dat zelfmoord kapers vlieglessen zouden nemen.
Ja het ligt aan Bush. We weten het al![]()
Een toffe peer heb ik hem nooit genoemd, hij past namelijk perfect in het rijtje van bush en co, zelfde laken, zelfde pak...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
Bin Laden als vrijheidstrijder? Donder toch op. Waarom is Bin Laden dan zo gekant tegen een democratisch Irak ? Waar haal jij vandaan dat Bin Laden de Taliban slecht vindt ? Nee Bin Laden wil niet elke vrouw in een chador. Onder een hoofddoek is dan geen probleem dan. Heeft Bin Laden zich al uitgesproken voor een opheffing van het verbod voor vrouwen om auto te rijden ? Waarom heeft Bin Laden zich uitgesproken tegen speciaal vrouwelijke Amerikaanse soldaten in S.A. ?
Ach ja "persoonlijke vrijheden zijn niet zo belangrijk".
Maar natuurlijk "islam is vrede" want het staat er "voor mij mijns godsdienst, voor jouw mijn godsdienst " (Lukt mij ook om te zeggen zonder haatboek waar tigkeer wordt opgeroepen te strijden tegen de "ongelovigen". ) En terwijl de ene islamofiel probeert voor te houden dat Osama Bin Laden geen moslim is, bijt jij je maar vast dat die gast een toffe peer moet zijn, in de trend van : want hij is moslim![]()
Ach er staat zoveel op het internet. Ook dat 11 september uitgevoerd is door joden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef Boswachtertje het volgende:
Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september
Als je het zo stelt, bestaan alle voortvluchtigen niet. Onzin.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef yup het volgende:
[..]
Mag ik je vragen of jij Bin laden kent ofzo ?
Ik geloof niet eens dat die man leeft. De hele wereld zit achter die mafketel aan (die ook idioot lang is vergeleken met de meeste arabieren, opvallender dus) en nog steeds is ie niet gepakt.
Zie boven. Je zult toch echt een betere reden moeten verzinnen, zeker als je de omstandigheden waarin hij zich schuilhoudt in ogenschouw neemt.quote:Erg frappant dat een supermacht zoals de VS een idioot niet eens kan vangen. Met de aller aller nieuwste techniek op het gebied van wapens, radar etc.
Geloof er geen FUCK van.
Hoe is het toch mogelijk dat dit soort onzin blijft voortbestaan?quote:Vreemder ook dat een van de best beveiligde steden qua radar opeens toevallig wel een vliegtuig door liet gaan naar de twin towersNormaal komen er een paar F16's achter je reet zodra je binnen zo een zone komt... En geen enkele F16, what so ever was gekomen voor die vliegtuigjes. Gewoon met rust gelaten... Erg toevallig vind ik zelf.
Ach ja, trommel jezelf nog eens op de borst zonder iets wezenlijks te zeggen.quote:Een beetje mens die niet is verblind door woede ziet zo dat niet alles zo logisch is als het lijkt (boze islam gasten, boos op westen, vliegtuig op twin towers, wraak genomen).
En je hemelde Bin Laden zo op wegens het "doordacht" omver willen werpen van het regime in Saoedi Arabie. En nu is tie ineens het zelfde laken van een pak met Bush.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef erodome het volgende:
Een toffe peer heb ik hem nooit genoemd, hij past namelijk perfect in het rijtje van bush en co, zelfde laken, zelfde pak...
Hitler is schijnbaar ook in het zadel gebracht door zionistische joden, dus zo erg veel moeite heb ik er niet mee Akkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef Akkersloot het volgende:
Ach er staat zoveel op het internet. Ook dat 11 september uitgevoerd is door joden.
Waarom zou jij daar ook niet in geloven![]()
Dus omdat Pearl Harbor Teddy Roosevelt goed uitkwam moet 11 september door Amerika zelf zijn opgezet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:01 schreef Boswachtertje het volgende:
omdat ik niet kan begrijpen dat 11 september een aanslag is tegen Amerika. Het kwam namelijk net iets te goed uit voor de regering Bush. Pearl Harbor was ook zo'n prachtige 'verrassingsaanval'..
Bewijslast is volgens jou een anachronisme, he? Zoek naar ''twijfels'' (door wie geuit? waarmee gestaafd?) en je kunt ''aanvoelen'' dat er niets van klopt. Als je tenminste een ''weldenkend persoon'' bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Kijk de beelden na, zoek op internet maar naar de vele twijfels omtrent 11 september en elk weldenkende persoon kan aan zijn water voelen dat er geen ene ruk klopt van 9/11.
O RLY?quote:Verder is het gat in het Pentagon te klein voor een 767
Bron?quote:en was het tot voor kort bijna onmogelijk (een kans van 0.01%) om vanuit een vliegtuig te bellen. Van vlucht 93 zijn 'toevallig' 30 telefoontjes doorgekomen..
En met welk gezag beweer jij dit? Je houdt stupide geruchten levendig, maar da's dan ook het enige.quote:Tis gewoon een feit, Akkersloot, dat het hele verhaal niet klopt.
Dus ook jouw verklaring gaat mank, volgens deze oudewijven-wijsheid.quote:Niets is wat het lijkt hier in de wereld.
Negeer de enorme financiele en mentale schadequote:Het enige resultaat van de aanslagen is, dat de westerse burgers een groot deel van hun burgerrechten zijn kwijtgeraakt
En druk de tegenstander in een hoek.quote:en als we niet oppassen zal dit zich voortzetten.. En jij bent zeker ook voorstander van biometrische paspoorten en medische dossiers?
Schei eens gauw uit met je dooddoeners en ga zelf eens logisch leren nadenken. En gooi de volgende knoeierij ook maar op de vuilnisbelt van de geschiedenis';quote:De Islam is geen vijand van het Westen; het westen is de vijand van het westen.. denk daar maar eens over na!
quote:Hitler is schijnbaar ook in het zadel gebracht door zionistische joden, dus zo erg veel moeite heb ik er niet mee Akker en Hitler schijnt de kleinzoon te zijn van 1 van de Joodse Rotschild's.. zijn grootmoeder had schijnbaar als schoonmaakster een affaire met die Rotschild-pipo
Psst...FDR, niet TR. Maar verder hulde voor het pareren van deze versleten drogreden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus omdat Pearl Harbor Teddy Roosevelt goed uitkwam moet 11 september door Amerika zelf zijn opgezet.![]()
Toch erg dat het overgrote deel van de 1,2 miljard moslims daar dan zijn ingetrapt![]()
Ach als de wil er is kan men ook geloven dat dat 11 september is opgezet door Joden. In een moskee in London verspreiden ze, met succes, dat idee middels video'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Psst...FDR, niet TR. Maar verder hulde voor het pareren van deze versleten drogreden.
FDR = Franklin Delano Roosevelt, president van de VS ten tijde van de Japanse aanval.quote:
Ik noem Vietnam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat zo dat het echt 100% religueus gedreven was, of was het een reactie van mensen die wanhopig waren door de omgang met diezelfde mensen?
En welk gekloot, man noem je nu SA, die 2 handen op 1 buik is met amerika????
Ik noem de kolonisatie, het gevecht tussen het westen en het communisme, de zieke dingen die zijn gedaan om geld in het laatje te krijgen via olie e.d., bombardementen die jarenlang aanhouden, oorlogen die jaren en jaren en jaren slepen, gesponserd en aangejaagd door het westen, ik noem iran waar vele zijn gestorven door irak met behulp van het westen bv, ik noem afghanistan, het speelveld van het westen om het communisme en later een oliepijpleiding,
In reactie op de verwoesting van twee ambassades, was het niet?quote:ik noem een bombardement op wat later gewoon een medicijnfabriek bleek te zijn wat duizenden doden tot gevolg heeft gehad door het ontbreken van betaaldbare medicijnen en zo kan ik door en door gaan tot ik een fokking boekwerk vol heb....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |