Wat lopen er toch een vreselijke paupers in de wereld rond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
jij.. koopt(!) dvd's?Ja dan vraag je erom
![]()
niet echt boeiend voor dit topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik ook nooit geen problemen met Bol.com !
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:19 schreef star_gazer het volgende:
Ook leuk als je het groot Javaans kookboek krijgt terwijl je dus 'Object oriented software engineering in JAVA' bestelt
quote:Beste Hugo ******,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 17 februari 2006.
Als gevolg van een fout in ons voorraadsysteem is er een verkeerd artikel naar u verstuurd. Wij horen namelijk helemaal geen LP's in ons assortiment te hebben. Blijkbaar stuurt onze leverancier een verkeerd artikel.
Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. U kunt het verkeerd geleverde artikel in originele staat en indien mogelijk ongeopende seal (portovrij) binnen 15 dagen retour sturen naar het volgende adres:
bol.com retouren
Antwoordnummer 13505
4130 ZX Vianen
Volgt u alstublieft de instructies op de achterkant van de bijgeleverde factuur voor een snelle en correcte administratieve verwerking.
Wij zullen per e-mail contact met u opnemen op het moment dat het probleem is opgelost, en u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Michiel Hermsen
bol.com Klantenservice
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:19 schreef star_gazer het volgende:
Ook leuk als je het groot Javaans kookboek krijgt terwijl je dus 'Object oriented software engineering in JAVA' bestelt
Van de andere kant wil ik je ook wel van een Portishead LP afhelpen hoor.quote:
Ja dat heb ik net gedaan, ik blijf net zo lang bezig tot ik hier die dvd heb liggen, voor de prijs van mijn eerste bestelling.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gewoon mailen dat je 'm voor de oude prijs wilt. Het is immers hun schuld dat je 'm niet voor die prijs hebt gekregen bij de eerste bestelling.
Dan ga ik nu voor de vierde keer bestellen!quote:Beste Hugo *****,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 februari 2006.
In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U kunt de dvd tegen de prijs van EUR 19,99 bestellen. Wij kunnen alleen de prijs achteraf pas aanpassen. Zodra het artikel geleverd is kunt u dit kenbaar maken middels een reply op dit bericht. Wij zullen dan onze financiele afdeling verzoeken EUR 5,00 in mindering te brengen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Frank Tiesma
bol.com Klantenservice
Ik heb op 16 januari mijn bestelling geplaatst, hopen dat de dvd er snel is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:10 schreef Dromer het volgende:
Jeujj.. mijn reisgidsje was er gisteren al
Netjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan ga ik nu voor de vierde keer bestellen!
Ik ben benieuwd!
bewoonde-wereld.nlquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef caveboy het volgende:
Heb inmiddels 2x wat besteld bij BOL en alletwee de keren kwam het veels telaat aan.![]()
Laatste keer is nog vrij vers. Er stond bij verzenden 2 dagen. Nu wist ik niet dat BOL een andere dagtelling heeft. Bij hun zijn 3,5 week 2 dagen.
De keer ervoor was nog erger ik had een boek besteld en na 6,5 week ontvangen terwijl de status stond op 2 werkdagen. Ze hadden me 2x vergeten te versturen ofzo maar om het een beetje te compenseren deden ze een bon erbij van ja ja ¤2,50. En dat bij een boek van ¤99,00.... Met hun excuses en dat het niet meer zou gebeuren (je kent het wel) Naja zoals je hiervoven las later had ik weer leveringsproblemen...![]()
okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook nooit geen problemen met Bol.com !!
Op zijn minst duurt het een week voor ik wat thuis krijgt gestuurd.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Idd.. laatste keer dat ik in de FRS een dvd kocht zei de gast achter de kassa ook al tegen me whaha sukkel je kunt 'm toch ook downloaden
die heb je toch ook in pdf formaat?..quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er net weer wat besteld:
[afbeelding]
Maar je kan wel de cd/dvd in ongeopende verpakking terugsturen naar hun antwoordnummer, hoef je niets te betalen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:37 schreef Syytön het volgende:
KutBol![]()
Heb een aantal keer besteld, en slechts 1 keer ontving ik het product binnen de beloofde tijd. Als er 2-3 weken bijstaat kun je er donder op zeggen dat ze het moeten bestellen bij de leverancier en het langer gaat duren. Daarnaast zijn ze ook niet speciaal goedkoop.
De laatste keer dat ik wat heb besteld, was Oral Fixation Vol. 2, ik had 'm voorbesteld en ik zou ook kans maken dan op kaartjes voor Jensen (met Shakira in de uitzending). Voor 21,95.
Een week nadat de CD uitkwam had ik nog niets ontvangen, heb de CD toen bij Van Leest gekocht voor 15,95 (oid). Probeerde ik die Bol bestelling te annuleren maar dat kon niet meer!Een mailtje naar Bol hielp ook niet, ik kon dat kreng niet meer annuleren.
![]()
En natuurlijk ook niet die kaartjes voor Jensen gewonnen![]()
Had ik ook, maar er stond bij mij in de eerste instantie 2-3 werkdagen. Kreeg wel vannacht bericht dat hij verstuurd was, dus ik denk dat ik hem vandaag al wel kan verwachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:38 schreef The6thgate het volgende:
nu is mn bestelling ineens niet op voorraadgvd levertijd 5-10 dagen stond er een maand geleden bij
Kon niet volgens hun, omdat het een speciale actie betrofquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar je kan wel de cd/dvd in ongeopende verpakking terugsturen naar hun antwoordnummer, hoef je niets te betalen.
Hij lult..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een LP
LP van Langspeel Plaat?
Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
Waar waar waar? te koop?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
LP CD's, dus ik zou maar eens kijken of die LP in je cd-speler past.![]()
Bestel je volgende keer een LPquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Conflict het volgende:
Ik bestel een DVD en krijg een LP
Kutzooi![]()
Bij mij deed de key het echt niet , maar als je een extra key wilt kan je wel handig zo een key veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, lekker netjes. Asociale hufter. Zij gaan er vanuit dat je ook écht genaaid bent met die key, daarom sturen ze je een nieuwe. Ik mag lijen dat ze jou nergens mee helpen.
Ik had precies hetzelfde. Het was al bekend bij bestelling dat ze het niet op voorraad hadden en dat het 5-7 werkdagen zou duren voordat het boek bij mij in huis zou zijn. Na 7 werkdagen krijg ik een mailtje dat ze het boek bij de leverancier moesten bestellen, aangezien het niet op voorraad was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Honky het volgende:
Ik kreeg gister een mail waarin stond dat mijn bestelling weer bij de leveranciers besteld moest worden en dat dit heel lang duurt. Vandaag krijg ik te horen dat het op de post is?
Wordt Bol.com dan toch echt door hawaibloesjes-dragende chimpansees gerund?
Goed dat je het even meld.. heb nog wat besteld via bol.com en ik moet nog betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Sonja27 het volgende:
Meer mensen hier die de laatste tijd wat besteld hebben bij bol, betaald hebben en dan een herinnering krijgen omdat ze maar de helft betaald zouden hebben..... Dan ga ik het uitzoeken en blijk ik gewoon keurig alles betaald te hebben. Foutje van bol........ beetje jammer alleen dat ik nu weer 2 betalingsherinneringen krijg met hetzelfde verhaal. Heb ze betaald, maar volgens bol maar de helft. Ze schijnen een nieuw betaalsysteem te hebben......... tis te merken!![]()
Nee, dan neuk je je vriendinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef anisubs het volgende:
LP kan je mooi gebruiken als schietschijf.
Het perfecte wapen als je vriendin lastig doet.
Tot het verwerkt is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Roolio het volgende:
Hoe lang blijft iets bij bol.com op 'wordt verwerkt' staan?
Betekent dat ze de spullen aan het bij elkaar rapen zijn of dat ze nog niet eens nar de order gekeken hebben?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |