Ja echt, een LPquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een LP
LP van Langspeel Plaat?
Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
LP's zijn groter. Dus je hebt meer waar voor je geld
Die had ik besteld:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke DVD had je besteld en welke LP heb je gekregen?
En ik kreeg een LP van een andere platenmaatschappij en uit een ander jaar.quote:
Portishead - Pnyc
PAL
Portishead - Pnyc Portishead
Adviesprijs: ¤ 20,99
bol.com prijs: ¤ 19,99
U bespaart: 5 %
3-6 werkdagen
93 Min. | Polydor
Regio: 0 (geschikt voor alle landen)
Releasedatum: 20.10.2004
Maar wel van PNYC?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die had ik besteld:
[..]
En ik kreeg een LP van een andere platenmaatschappij en uit een ander jaar.
Double layer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar dan een dubbel LP uit 1998
Zullen we allemaal een LP naar Bol sturen?quote:
als je op de site zoekt kan je helemaal geen LP van portishead vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Evertjan het volgende:
lol je zal het wel fout besteld hebben
Bij mij stuurden ze een factuur zonder de prijs erop te vermelden. Ok, ik had al betaald, maar wilde toch graag de prijs erbij hebben. Vooral omdat ik het nog even wilde declareren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Maraca het volgende:
Als ik bij Bol.com iets bestel dan sturen ze niet alleen het product maar ook een factuur![]()
Ja, hier hetzelfde. Op de factuur staat trouwens ook niet of het om een LP of DVD gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij mij stuurden ze een factuur zonder de prijs erop te vermelden. Ok, ik had al betaald, maar wilde toch graag de prijs erbij hebben.
Ik zou even met ze mailen. Ze zijn de beroerdste niet en zullen ook niet moeilijk doen over retourneren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Op de factuur staat trouwens ook niet of het om een LP of DVD gaat.
Ik heb gemaild en die plaat ook meteen retour gestuurd, ik wil mijn dvd, verdoriequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou even met ze mailen. Ze zijn de beroerdste niet en zullen ook niet moeilijk doen over retourneren.
Retour sturen naar een antwoordnummer? Of vergoeden ze de kosten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg net een mail van ze, ik mag de LP retour zenden en de DVD nogmaals bestellen
Done![]()
Antwoordnummerquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Retour sturen naar een antwoordnummer? Of vergoeden ze de kosten?
Shit!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:03 schreef Jonathon het volgende:
geen verzendkosten (tot 15 feb.) BOL-01CS49DG
Ik weet niets wat ik nog wil hebben op het moment.. veel plezier ermee
Dat is inderdaad erg vervelendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef caveboy het volgende:
Verhaal
nog 2 en je kunt kwartettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
Nou mooi hoor, zojuist is er weer dezelfde LP bezorgd![]()
Stelletje prutsers
Heb je nu een conflict met ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
Nou mooi hoor, zojuist is er weer dezelfde LP bezorgd![]()
Stelletje prutsers
Heb zelf nu ook zoiets op dit moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vervelendHeb zelf 1x gehad dat ze een boek spontaan niet meer op voorraad hadden .. maar voor de rest.. super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |