Bij mij deed de key het echt niet , maar als je een extra key wilt kan je wel handig zo een key veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, lekker netjes. Asociale hufter. Zij gaan er vanuit dat je ook écht genaaid bent met die key, daarom sturen ze je een nieuwe. Ik mag lijen dat ze jou nergens mee helpen.
Ik had precies hetzelfde. Het was al bekend bij bestelling dat ze het niet op voorraad hadden en dat het 5-7 werkdagen zou duren voordat het boek bij mij in huis zou zijn. Na 7 werkdagen krijg ik een mailtje dat ze het boek bij de leverancier moesten bestellen, aangezien het niet op voorraad was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Honky het volgende:
Ik kreeg gister een mail waarin stond dat mijn bestelling weer bij de leveranciers besteld moest worden en dat dit heel lang duurt. Vandaag krijg ik te horen dat het op de post is?
Wordt Bol.com dan toch echt door hawaibloesjes-dragende chimpansees gerund?
Goed dat je het even meld.. heb nog wat besteld via bol.com en ik moet nog betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Sonja27 het volgende:
Meer mensen hier die de laatste tijd wat besteld hebben bij bol, betaald hebben en dan een herinnering krijgen omdat ze maar de helft betaald zouden hebben..... Dan ga ik het uitzoeken en blijk ik gewoon keurig alles betaald te hebben. Foutje van bol........ beetje jammer alleen dat ik nu weer 2 betalingsherinneringen krijg met hetzelfde verhaal. Heb ze betaald, maar volgens bol maar de helft. Ze schijnen een nieuw betaalsysteem te hebben......... tis te merken!![]()
Nee, dan neuk je je vriendinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef anisubs het volgende:
LP kan je mooi gebruiken als schietschijf.
Het perfecte wapen als je vriendin lastig doet.
Tot het verwerkt is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Roolio het volgende:
Hoe lang blijft iets bij bol.com op 'wordt verwerkt' staan?
Betekent dat ze de spullen aan het bij elkaar rapen zijn of dat ze nog niet eens nar de order gekeken hebben?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |