Ja echt, een LPquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een LP
LP van Langspeel Plaat?
Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
LP's zijn groter. Dus je hebt meer waar voor je geld
Die had ik besteld:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke DVD had je besteld en welke LP heb je gekregen?
En ik kreeg een LP van een andere platenmaatschappij en uit een ander jaar.quote:
Portishead - Pnyc
PAL
Portishead - Pnyc Portishead
Adviesprijs: ¤ 20,99
bol.com prijs: ¤ 19,99
U bespaart: 5 %
3-6 werkdagen
93 Min. | Polydor
Regio: 0 (geschikt voor alle landen)
Releasedatum: 20.10.2004
Maar wel van PNYC?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die had ik besteld:
[..]
En ik kreeg een LP van een andere platenmaatschappij en uit een ander jaar.
Double layer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar dan een dubbel LP uit 1998
Zullen we allemaal een LP naar Bol sturen?quote:
als je op de site zoekt kan je helemaal geen LP van portishead vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Evertjan het volgende:
lol je zal het wel fout besteld hebben
Bij mij stuurden ze een factuur zonder de prijs erop te vermelden. Ok, ik had al betaald, maar wilde toch graag de prijs erbij hebben. Vooral omdat ik het nog even wilde declareren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Maraca het volgende:
Als ik bij Bol.com iets bestel dan sturen ze niet alleen het product maar ook een factuur![]()
Ja, hier hetzelfde. Op de factuur staat trouwens ook niet of het om een LP of DVD gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij mij stuurden ze een factuur zonder de prijs erop te vermelden. Ok, ik had al betaald, maar wilde toch graag de prijs erbij hebben.
Ik zou even met ze mailen. Ze zijn de beroerdste niet en zullen ook niet moeilijk doen over retourneren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Op de factuur staat trouwens ook niet of het om een LP of DVD gaat.
Ik heb gemaild en die plaat ook meteen retour gestuurd, ik wil mijn dvd, verdoriequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou even met ze mailen. Ze zijn de beroerdste niet en zullen ook niet moeilijk doen over retourneren.
Retour sturen naar een antwoordnummer? Of vergoeden ze de kosten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg net een mail van ze, ik mag de LP retour zenden en de DVD nogmaals bestellen
Done![]()
Antwoordnummerquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Retour sturen naar een antwoordnummer? Of vergoeden ze de kosten?
Shit!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:03 schreef Jonathon het volgende:
geen verzendkosten (tot 15 feb.) BOL-01CS49DG
Ik weet niets wat ik nog wil hebben op het moment.. veel plezier ermee
Dat is inderdaad erg vervelendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef caveboy het volgende:
Verhaal
nog 2 en je kunt kwartettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
Nou mooi hoor, zojuist is er weer dezelfde LP bezorgd![]()
Stelletje prutsers
Heb je nu een conflict met ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
Nou mooi hoor, zojuist is er weer dezelfde LP bezorgd![]()
Stelletje prutsers
Heb zelf nu ook zoiets op dit moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vervelendHeb zelf 1x gehad dat ze een boek spontaan niet meer op voorraad hadden .. maar voor de rest.. super!
Er was een fout in het magazijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:52 schreef Viking84 het volgende:
*zanik*. Bol.com werkt bij ISBN nummers, dus je zult zelf wel het verkeerde product hebben besteld. Geldt ook voor de rest hier
sinds wanneer hebben dvd's isbn nummers??quote:Op zondag 29 januari 2006 09:52 schreef Viking84 het volgende:
*zanik*. Bol.com werkt bij ISBN nummers, dus je zult zelf wel het verkeerde product hebben besteld. Geldt ook voor de rest hier
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef damster het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben dvd's isbn nummers??
isbn nummers zijn alleen voor boeken.
Beter als zo'n randmongool van een postbode die hem maar tegen je voordeur aanzet omdat ie niet in de brievenbus past (dat had ik dus)quote:Op zondag 29 januari 2006 09:48 schreef AngrodTiwele het volgende:
Hmm gisteren had ik weer een leuk dvdtje binnengekregen van Bol.com alleen die kolere postbode had hem in de brievenbus gedaan, maar niet doorgeduwd.
Dat betekend dus in het kort dat de halve enveloppe met dvd dus uittsteekt.....
Geen klacht op Bol.com maar meer op de postbode.....
Had de luxe versie dan minder inhoud dan de normale versie?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef HuHu het volgende:
Maar helaas, volgens de docent voldeed de deLuxe editie niet.
Nee... de volgorde van het boek was anders. Extra paragrafen in hoofdstukken enzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef m021 het volgende:
[..]
Had de luxe versie dan minder inhoud dan de normale versie?
Was die docent niet gewoon jaloers op jouw mooie boek?![]()
Balen. Heb je eens iets moois, is het weer niet goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... de volgorde van het boek was anders. Extra paragrafen in hoofdstukken enzo.
Als het nu een paar extra hoofdstukken waren, dan was er niets aan de hand. Maar ook de inhoud van hoofdstukken was veranderd.
Dus hij raadde mij aan het boek terug te sturen.
Leveren ze die dan ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Conflict het volgende:
Ik bestel een DVD en krijg een LP
Kutzooi![]()
In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt, worden LP's ook nog gewoon gemaakt.quote:
Natuurlijk bestaan die nog, ik heb zelfs een LP van Rammstein!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een LP
LP van Langspeel Plaat?
Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
Ik weet wel dat ze nog gemaakt worden maar ik wist niet dat je er ook via bol aan kunt komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef m021 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt, worden LP's ook nog gewoon gemaakt.
Albums van de meeste grote platenmaatschappijen (bv. Universal) worden op vinyl uitgebracht.
Doe niet zo achterlijk joh, ik heb tot twee keer toe het verkeerde product gekregen en dat was de schuld van het voorraadsysteem van Bol.com.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Jaja.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Hem 'm gekregenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zal vandaag een dvd binnenkrijgen, ben benieuwd![]()
Waarom annuleer je hem dan niet en haal je hem ergens anders? die prijzen zijn toch bijna overal gelijk...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Laniboekje het volgende:
Ook een beetje jammer.. Op 4 januari een spel besteld bij bol.com, dit spel was toen nog voorradig en zou 2-3 weken levertijd hebben.
Aantal dagen geleden werd de bestelstatus echter: 'niet voorradig'. En dat vind ik erg jammer, aangezien ik toch al zo'n 3 weken geleden die bestelling heb gedaan en het spel toen nog wel op voorraad was. Kan natuurlijk wel zijn dat iemand me net voor was, maar dit duurt me nu wel erg lang.
Portishead is kickquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die had ik besteld:
[..]
En ik kreeg een LP van een andere platenmaatschappij en uit een ander jaar.
Thanx!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bol.com - www.bol.com
¤4,50 korting (geldig t/m 31-07-2006) - NEVOBO-92834
ja en?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Urquhart het volgende:
Bestel regelmatig wat bij Bol.com, maar nooit problemen gehad
Ik ook nooit, bestel ook altijd bij Bol.com. !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Urquhart het volgende:
Bestel regelmatig wat bij Bol.com, maar nooit problemen gehad
Het geluid van een LP is anders beter dan van een CD...al helemaal bij bands als Portisheadquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef DrDentz het volgende:
Haha, dat meen je niet, hoe kunnen ze nou een LP op sturenstraks sturen ze nog een rol papyrus op als je een boek bestelt
Dus lukt het jou niet bij Bol iets te bestellen ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Conflict het volgende:
Net is voor de derde keer de LP bezorgd
Ik probeer volgende week nog wel een keer, ik blijf gewoon bestellen tot ik de DVD heb![]()
Het lukt Bol.com voor de derde achtereenvolgende keer niet om het juiste produkt te bezorgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus lukt het jou niet bij Bol iets te bestellen ?!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus lukt het jou niet bij Bol iets te bestellen ?!
Deze dvd hebben we tot nu toe verder nergens kunnen vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef The6thgate het volgende:
al mn 5 bestellingen zijn tot nu toe goed gegaan met erg snelle levering
dvd's haal k voortaan wel gewoon in de stad omdat t net wat euro's scheelt
Ik koop nooit DVD'squote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
jij.. koopt(!) dvd's?Ja dan vraag je erom
![]()
Idd.. laatste keer dat ik in de FRS een dvd kocht zei de gast achter de kassa ook al tegen me whaha sukkel je kunt 'm toch ook downloadenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
ik koop ook dvd's(alleen als ze goed zijn natuurlijk). omdat ik het leuk vind om een collectie aan originele op mn rekje te hebben. films die k toch maar 1x kijk komen op de pc terechtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
ik ook nooit geen problemen met Bol.com !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:16 schreef __droogkloot__ het volgende:
Vaak genoeg iets gekocht bij BOL, nooit problemen mee gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |