Kwis het niet zeker nee... Heb hem nog geen sex zien hebben met Bart of Gert ofzo...quote:
1 woord: MacDonaldsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om te koken of iets anders klaar te maken
Mannetje heeft het beter bekeken, die is lekker uit eten
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizzaquote:
Mooie televisie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zagen de voorraadkamer op de tv![]()
[afbeelding]
Aaahhhhhhhh en dat zonder jou? Hopelijk niet met zijn secetaressequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om te koken of iets anders klaar te maken
Mannetje heeft het beter bekeken, die is lekker uit eten
Tosti?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizza![]()
Geen pizza/shoarma boer die met pinautomaat op stap gaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizza![]()
Daar zat ik idd al aan te denken, maar dan moet ik weer opstaan enzo....quote:
Nee helaas niet, zouden ze van mij meteen mogen doen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Geen pizza/shoarma boer die met pinautomaat op stap gaat?
Pannekoeken!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zat ik idd al aan te denken, maar dan moet ik weer opstaan enzo....
Ben zo leip als wat, heb de hele middag als toehoorder in een rechtzaal gezeten, die droge kost is écht vermoeiend... Zelfs een uitstapje naar de Lushwinkel kon die vermoeidheid niet verminderen
Die bakken zich toch ook nog niet vanzelfquote:
nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die bakken zich toch ook nog niet vanzelf![]()
Ja maar is wel heel simpel en snel klaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die bakken zich toch ook nog niet vanzelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |