Kwis het niet zeker nee... Heb hem nog geen sex zien hebben met Bart of Gert ofzo...quote:
1 woord: MacDonaldsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om te koken of iets anders klaar te maken
Mannetje heeft het beter bekeken, die is lekker uit eten
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizzaquote:
Mooie televisie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zagen de voorraadkamer op de tv![]()
[afbeelding]
Aaahhhhhhhh en dat zonder jou? Hopelijk niet met zijn secetaressequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om te koken of iets anders klaar te maken
Mannetje heeft het beter bekeken, die is lekker uit eten
Tosti?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizza![]()
Geen pizza/shoarma boer die met pinautomaat op stap gaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook geen zin om de deur uit te gaan én heb ook niet genoeg geld in huis voor pizza![]()
Daar zat ik idd al aan te denken, maar dan moet ik weer opstaan enzo....quote:
Nee helaas niet, zouden ze van mij meteen mogen doen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Geen pizza/shoarma boer die met pinautomaat op stap gaat?
Pannekoeken!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zat ik idd al aan te denken, maar dan moet ik weer opstaan enzo....
Ben zo leip als wat, heb de hele middag als toehoorder in een rechtzaal gezeten, die droge kost is écht vermoeiend... Zelfs een uitstapje naar de Lushwinkel kon die vermoeidheid niet verminderen
Die bakken zich toch ook nog niet vanzelfquote:
nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die bakken zich toch ook nog niet vanzelf![]()
Ja maar is wel heel simpel en snel klaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hai Bartoliquote:
Weet je wat lekker is? Even 2 sneetjes witbrood bakken in olijfolie en af en toe omkeren en dan een plakje kaas erover en licht laten smelten (niet helemaal!) dan heb je echt een meesterlijke tostiquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zat ik idd al aan te denken, maar dan moet ik weer opstaan enzo....
Ik denk dat er een opname was voor een ander tv programmaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai BartoliJa hoor met mij prima, we hebben eindelijk weer beeld zie ik, dus nu nog beter
![]()
Met jou ook alles goed?
Is er eigenlijk al duidelijk wat er zo belangrijk was dat de streams terug op slot moesten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai BartoliJa hoor met mij prima
J ehebt ze anders ook kant-en-klaar, niet dat die te eten zijn. Maar ze zijn er welquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe ik me nu weer te kort (patent enzo) maar zou geweldig zijn zelfbakkende pannekoeken in 3 smaken...quote:
genoeg stroop erover en ze zijn best te doen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
J ehebt ze anders ook kant-en-klaar, niet dat die te eten zijn. Maar ze zijn er wel![]()
je kan het natuurlijk ook gewoon op friet, frikandel houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
J ehebt ze anders ook kant-en-klaar, niet dat die te eten zijn. Maar ze zijn er wel![]()
Nee, dat was de eerste keertoen ie op slot ging wel zo. Toen die lelijke heks van NSE binnen was. De streams gingen terug aan, hebben even beeld gehad. Tot aan de choonmakers die afscheid kwamen nemen. Weer alles weg en toen bleef 't wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat er een opname was voor een ander tv programma
Lush is een winkel waar ze allerhande spulletjes verkopen voor in bad enzo... Ik ga straks dan ook heerlijk languit in bad liggen. Maar ik moet nog ff blijven zitten, ze zouden vanavond nog iets komen bezorgen... (ja óók van Lushquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef melke het volgende:
[..]
Pannekoeken!!!!
Wat is trouwens een Lushwinkel?
bel ze ff dat ze wat te eten meenemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lush is een winkel waar ze allerhande spulletjes verkopen voor in bad enzo... Ik ga straks dan ook heerlijk languit in bad liggen. Maar ik moet nog ff blijven zitten, ze zouden vanavond nog iets komen bezorgen... (ja óók van Lush)
Tomaatje er nog op en wat salami. Dan wel de kaas helemaal laten smeltenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Even 2 sneetjes witbrood bakken in olijfolie en af en toe omkeren en dan een plakje kaas erover en licht laten smelten (niet helemaal!) dan heb je echt een meesterlijke tosti![]()
Oja, BEW aan iedereen![]()
Lijlkt me lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Even 2 sneetjes witbrood bakken in olijfolie en af en toe omkeren en dan een plakje kaas erover en licht laten smelten (niet helemaal!) dan heb je echt een meesterlijke tosti![]()
Oja, BEW aan iedereen![]()
Dat willen ze nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
bel ze ff dat ze wat te eten meenemen
Flugel.... dat taalgebruik... als jij het over tiefen hebt, hoef ik geen kaas meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lijlkt me lekkerMaar ook een beetje te vet... Heb net maar zelf wat kaas op brood getieft en dat staat nu in de oven...
Is ook lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lijlkt me lekkerMaar ook een beetje te vet... Heb net maar zelf wat kaas op brood getieft en dat staat nu in de oven...
quote:
Tanjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Flugel.... dat taalgebruik... als jij het over tiefen hebt, hoef ik geen kaas meer
Ik lust geen stroopquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
genoeg stroop erover en ze zijn best te doen hoor
Heb het wel eens met een pakje shag uitgeprobeerd. Werd ik uitgelachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat had je dus al eens geprobeerd
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb het wel eens met een pakje shag uitgeprobeerd. Werd ik uitgelachen
Maar zeg nou zelf, je zit zónder rookwerk en toch kun je niet weg omdat ze iets komen brengen. Zul je altijd zien dat ze komen nét als jij naar de winkel bent... Argument vonden ze niet goed genoeg(ze gaven me echter wel een tijd door zodat ik éérst ff naar de winkel kon
)
dan zijn ze niet te eten neequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb het wel eens met een pakje shag uitgeprobeerd. Werd ik uitgelachen
Maar zeg nou zelf, je zit zónder rookwerk en toch kun je niet weg omdat ze iets komen brengen. Zul je altijd zien dat ze komen nét als jij naar de winkel bent... Argument vonden ze niet goed genoeg(ze gaven me echter wel een tijd door zodat ik éérst ff naar de winkel kon
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |