Succes ermee en tot straks weer... geen cassieres lastig vallen hequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ga ik ff naar de AH om wat voedsel in te slaan
vast niet... ze gaan Talpa echt niet aan promotie helpenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef cuall het volgende:
Ik hoop dat RTL4 Boulevard iets uitzend over dat akkefietje met Steef, die van Bart niet mocht blijven slapen, omdat hij hem niet sympathiek genoeg vond![]()
![]()
Die beginnen altijd al een praatje met mij te makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Succes ermee en tot straks weer... geen cassieres lastig vallen he![]()
Haaiquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook hallo
[HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006
Met mij ook hoor... of ik een klantenkaart hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die beginnen altijd al een praatje met mij te maken![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Nou, dat was weer een werkdag, hoi allemaal
Wat is er eigenlijk aan de hand met die schoonmakers, waaróm mogen ze niet meer komen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef melke het volgende:
Heeft de kapper Bonnie overgeslagen?
Zeggen die van jou ook houdoe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met mij ook hoor... of ik een klantenkaart heb
Hahahaha nee, ik woon niet in Brabantquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeggen die van jou ook houdoe?
Als die vol is wel jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef Athalon het volgende:
Mhmmmm, moet ik weer een topic verkassen
Geen idee waarom ze niet meer welkom zijn.....quote:
Bonnie wilde het zelf niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef melke het volgende:
Heeft de kapper Bonnie overgeslagen?
Dat hele programma wordt steeds wazigerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze niet meer welkom zijn.....
Ik hoop het althans... straks is het net een soort Tanja... iedere keer hopen dat ze oprot en steeds met 40% van de stemmen erin blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef teamlead het volgende:
Fiool rekent erop dat ze vrij snel weg is als er gesmst gaat worden..
Ziet ze goed... alleen heeft ze nog niet door dat dat is omdat het een vreselijk mens is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop het althans... straks is het net een soort Tanja... iedere keer hopen dat ze oprot en steeds met 40% van de stemmen erin blijven
Wil jij haar gaan knippen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bied 100 euro voor het knippen van Bonnies haren!![]()
Nee Viola moet blijven, anders word het te saai. We moeten ons toch aan iemand kunnen irriterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop het althans... straks is het net een soort Tanja... iedere keer hopen dat ze oprot en steeds met 40% van de stemmen erin blijven
Wel de tondeuze die Ingrid gebruikte vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil jij haar gaan knippen?Doe snel een mailtje naar de bewoners
![]()
Kom jij dan mee? Ik knip, jij verftquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil jij haar gaan knippen?Doe snel een mailtje naar de bewoners
![]()
komt vast wel iemand anders die ons irriteertquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Viola moet blijven, anders word het te saai. We moeten ons toch aan iemand kunnen irriteren![]()
Prima idee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel de tondeuze die Ingrid gebruikte vragen![]()
Het rotte is dat als klootviool er niet uit gaat... een ander eruit moet. En daarvan vind ik ze allemaal leuk... behalve Frank in mindere mate. Dus die mag er dan wel uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Viola moet blijven, anders word het te saai. We moeten ons toch aan iemand kunnen irriteren![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Kom jij dan mee? Ik knip, jij verft![]()
Haha vind ik ook, maar dat is juist wel weer leuk. Stel je voor hoe saai het is zonder Vioolquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
komt vast wel iemand anders die ons irriteertFiool is echt te erg gewoon.... Tanja, chantal en rob samen waren nog niet eens zo irritant als fiool..
Hummie vindt het bezoek van alle ex bewoners geen goed plan;quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef cuall het volgende:
Viola vertelt nu over de schoonmakers, ik maak eruit op dat Hummie het niet goed vond dat er een schoonmaakploeg in huis is.
ergernis is okquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef melke het volgende:
[..]
Haha vind ik ook, maar dat is juist wel weer leuk. Stel je voor hoe saai het is zonder Viool
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Kom jij dan mee? Ik knip, jij verft![]()
Ik vind Hummie geen goed plan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Hummie vindt het bezoek van alle ex bewoners geen goed plan;
Hummie vindt een schoonmaakploeg geen goed plan;
Hummie vindt het niet leuk als er met de camera's gespeeld wordt;
Wat volgt...
Is die Frank trouwens homo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het rotte is dat als klootviool er niet uit gaat... een ander eruit moet. En daarvan vind ik ze allemaal leuk... behalve Frank in mindere mate. Dus die mag er dan wel uit.
quote:
Bonnie moeten we natuurlijk wel mooier maken dan ze al is he. Ze moet niet zoals Bassie van Adriaan worden. Daar lijkt ze al genoeg opquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dan wel een apart kleurtje hoor
Top, doe jij het mailtje eruit, ik leg er dan ook ¤100.00 bovenop
![]()
![]()
Je Viola bankquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef cuall het volgende:
Ik ga eventjes lekker lui op de bank buizen, zie jullie straks weer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |