Ja, lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
bier
tiaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
Pascalheister heeft een tia gehad?
ik sport elke woensdag lieverdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Klein hersendingetje - zo'n dikkerdje dat de woensdag ineens tot sportdag verklaart.
Oh ja, je gooit pluimpjes in de luchtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik sport elke woensdag lieverd![]()
en je tomtom elke dag weer instellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef golfer het volgende:
Ik sport elke dag. Met name polsoefeningen bij het drinken.
Doen we,quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar de SCHportSCHool!
Vangen jullie me op rond 21 uur met roosvicee?
In het mooie hoge noordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tia
clau waar staat die sportschool? kom ik even gluren![]()
Liefdesbrief voor Clau?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef JaWi het volgende:
Zo, een brief gepost voor het verre Groningen.
Misschien een vieze foto voor Noca?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Of fanmail aan Rasmus Lindgren.
Finlandquote:
Een ingepakte oel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien een vieze foto voor Noca?
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb mijn kamer maar weer eens grondig verbouwd en opgeruimd. Mocht wel weer een keer ;') Het is nu nog gaver, relaxter en schoner .. Al was dat laatste niet zo heul moeilijk
Uhm. Ik volg het even niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geloof jij nog in piramidespelletjes?
Allemaal van die groepen, die piramidespelletjes doen.quote:
Dit jaar nog niet geweest helaasquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef dndiek het volgende:
Werkze Sandman
Hoe is het bij de koekfabriek, Bos?
quote:
Heb je ander werk gevonden of ben je op zoek?quote:
Ja, diequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Wat voor koekjes Bos? Van Rinus?
Nee, Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je ander werk gevonden of ben je op zoek?
Ik kom er morgen niet, helaasquote:
Sorryquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft mijn oomzeggertje je erg gemist?![]()
Aaah, gaat het goed met hem?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik hem nog meer waarschijnlijk![]()
Nee helaas voor het werk, maar heb me 's avonds wel vermaakt in Helsinkiquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat je een pokertoernooitje in Finland had, PyTh.
Nog stadiums bezocht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee helaas voor het werk, maar heb me 's avonds wel vermaakt in Helsinki![]()
Enige Fins dat hij spreekt is Väyrynenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaah, gaat het goed met hem?
kan hij al Tarvajarvi zeggen?
Ben toevallig bij (dus niet in want dag ging helaas niet) het Olympisch stadion gaan kijken in de hoop het ook van binnen te kunnen zien maar helaas pindakaas.quote:
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Enige Fins dat hij spreekt is Väyrynen![]()
Was dan ook een inkoppertje SCHurkquote:
Dat betekent toch Boeren?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Enige Fins dat hij spreekt is Väyrynen![]()
Niemand kent hem echt, maar het was een genie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Wie is dat eigenlijk in mijn awardplaatje
Rembrandt, of ....
Dat zegt me nog niks, maar jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niemand kent hem echt, maar het was een genie.
Mij ook niet. Maar dan is 'ie waarschijnlijk juist wel ondergewaardeerd.quote:
Is het overwegen waard, is maar 100 meter vanaf hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef Suijk het volgende:
Neem een duik in het Gooimeer. Zo koud is het niet.
Diegene moet zeker een 16+ zusje hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
Bij wie kan ik komen douchen?
De CV heeft het waarschijnlijk begeven.
16 mag ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Diegene moet zeker een 16+ zusje hebben?
Als je maar niks er over verklapt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste 4 eps van 24 season 5 waren echt zo gruwelijk vet
Die wil ik ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
Ik kan backstagekaarten krijgen voor de Rolling Stones![]()
![]()
.
Lekker lopen zweten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Zo, korte metten. Vanaf nu iedere weekCollegaatje ook
![]()
* clauwheee zich SCHtoer voelt![]()
Je bent ook stoer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Zo, korte metten. Vanaf nu iedere weekCollegaatje ook
![]()
* clauwheee zich SCHtoer voelt![]()
Dankquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent ook stoer!
* -Vaduz- loopt sinds kort ook weer twee keer per week zo'n 45 minuten hard.
Slim.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- loopt sinds kort ook weer twee keer per week zo'n 45 minuten hard.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar de SCHportSCHool!
Vangen jullie me op rond 21 uur met roosvicee?
quote:
Das mooi Eilandquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
Herstel van vriendin gaat zeer voorspoedig! Als ze de nacht goed doorkomt, dan mag ze morgen al naar huis!!!
heeeeee sportieveling van mequote:
oei...en ik was al zo stoerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haaai
Je bent nog SCHtoerder nu![]()
via Coentunnel ??? dat staat normaal redelijk vast 's morgens ! trek er maar minimaal een half uur extra voor uit !quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef Suijk het volgende:
Moet morgen om 9.00 uur in Hoofddorp zijn. Normaal is dat ongeveer 3 kwartiertjes rijden, maar hoe lang duurt het om in de spits over de ring te gaan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
Hee nieuws-post Eiland....goed te horen dat je chicka aan de beterende hand is !
binnen nu en een weekje of 2 denk ik !quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kunnen we de eerste column verwachten?
* Eilanden is benieuwd!
quote:
nu ben ik bijna net zo stoer als jij !quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ooooooops, Bjoro is er nu ook een van ons .......
Jaaaaaa,Bjorooooooooooooooooo
is nu veeeeeeel stoerder
Ziet er heftig uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
Avond lui.
Gigantische kettingbotsing in Drenthe zoals het ernaar uitziet:
Iets gaande bij Assen? Chaos op de A 28.
Die zonnebril staat jou ook wel stoer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu ben ik bijna net zo stoer als jij !![]()
Sinds wanneer worden er normale users in Hools toegelaten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
Al die kut-crewleden tegenwoordig in Hools.![]()
WTF...de trauma ging hier net ook al over, zal die kant ook wel opgaan...bah..het is hier ook heel erg mistig én glad...ging net op de fiets ook al bijna onderuit. Assen is toch maar een kwartiertje/20 minuten hiervandaan dus het zal daar niet anders zijn..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
Avond lui.
Gigantische kettingbotsing in Drenthe zoals het ernaar uitziet:
Iets gaande bij Assen? Chaos op de A28.
combinatie mist met gladheid is inderdaad heel naar, zal mij niets verbazen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
WTF...de trauma ging hier net ook al over, zal die kant ook wel opgaan...bah..het is hier ook heel erg mistig én glad...ging net op de fiets ook al bijna onderuit. Assen is toch maar een kwartiertje/20 minuten hiervandaan dus het zal daar niet anders zijn..
Stoerrrr waif heppie ailantquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
Herstel van vriendin gaat zeer voorspoedig! Als ze de nacht goed doorkomt, dan mag ze morgen al naar huis!!!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuuluk, maor dat wis ik al jaoren!![]()
![]()
Goed nieuws, mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
MM houdt niet van mequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef methodmich het volgende:
Twee tweede plaatsen, niet gek. Op 0,5 punt één keer, tjonge.
Met name Vaduz en Bos81 van harte met de overwinningen!!
Jennifer hoffmanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Wat een dom blond wicht is die ene Jennifer bij De Slimste.
Alle vooroordelen over blondjes worden door haar weer eens bevestigd.
quote:
was dat maar zoquote:
volgens mij zei hij juist van niet. Hij had er er toch voer dat zn relatie nog niet te lijden had onder deze rolquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zei Daan zelf gister bij "de wereld draait door"
dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zei hij juist van niet. Hij had er er toch voer dat zn relatie nog niet te lijden had onder deze rol
ik zal dr eens even bellen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer![]()
Trustequote:
inderdaad NEC speelde goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een foutenfestival bij Sparta zeg.
En die opgepompte overijverige beveiligingskneus
Trusteh Sportbabe!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat slapen...Hoolies!
Ze deden het aardig. Maar de goals kwamen nou niet echt voort uit goed voetbal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad NEC speelde goedNiedzielan
ze hadden er sowieso 2 meer moeten maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze deden het aardig. Maar de goals kwamen nou niet echt voort uit goed voetbal.
Gelukkig geen doden gevallen.quote:
Dat is dan het geluk bij dit ongeluk....quote:
Mwoah, ze waren veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je maar niks er over verklapt.
Erg he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Viola Holt: "Ik kan echt niet meer, ik ben helemaal opgezwollen"
wat een vertoning zegquote:
Als ik die streamverslagen zo lees, wordt het allemaal nog erger genanter.quote:
zag net een voorstukje voor morgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik die streamverslagen zo lees, wordt het allemaal nog erger genanter.
Award dus maar weer inleveren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef rubbereend het volgende:
aangezien de award nu binnen is kan ik rustig op dit tijdstip gaan slapen
heeft 'ie ook brood?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:03 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en moregenBakker Beezemer heeft weer werk
Studeer jij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef JaWi het volgende:
Hoi. Even leren en vanavond tentamen
.
Dat is wel weer de bedoeling vanaf 1 februari.quote:
Hey, da's leuk om de tijd te dodenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Bjoro het volgende:
net ff de BNN IQ test gedaan....128 kan slechter zeg ik !
oh ja goedemorgen natuurlijk !
da's altijd de 2e dag lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Is het al vrijdagavond?
Ik heb iets verkeerd gedaan. Geen spierpijn
Ow ok, weet ik ook veelquote:
mocht je nog meer vragen hebben over sport...brand maar los, ik weet alles en als ik het niet weet, vraag ik het aan mijn nieuwe vrienden van de sport !quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok, weet ik ook veelJij kunt het weten als sport-crewwer
![]()
124 had ik zojuist. Die vet hard onzin moest ik allemaal gokken omdat ik hier geen geluid heb. En spiegelbeelden alles verneuktquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Bjoro het volgende:
net ff de BNN IQ test gedaan....128 kan slechter zeg ik !
oh ja goedemorgen natuurlijk !
ik ook ...ook geen geluid hier en ik heb die film nooit gezien !quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
124 had ik zojuist.
Die vet hard onzin moest ik allemaal gokken omdat ik hier geen geluid heb.
ze laten een aantal foto's zien en een aantal geluidsfragmenten en vragen dan, wat voor shirt iemand aan heeft, hoeveel mensen er zijn, ogenschijnlijk onbelangrijke dingen als wat voor belttontje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef VoreG het volgende:
Mooi altijd dat iedereen bij zo'n test altijd de universiteit makkelijk moet doorlopen of hoogbegaafd is. Ook vragen over een of andere nederlandse film dragen bij aan het IQ. Geweldig
Dat doe ik dan ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef VoreG het volgende:
Mooi altijd dat iedereen bij zo'n test altijd de universiteit makkelijk moet doorlopen of hoogbegaafd is.
Dat is dan wel goed, ik dacht dat het echt over de film gingquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze laten een aantal foto's zien en een aantal geluidsfragmenten en vragen dan, wat voor shirt iemand aan heeft, hoeveel mensen er zijn, ogenschijnlijk onbelangrijke dingen als wat voor belttontje.
Kun je toch best gebruiken als onderdeel van een IQ test ?
nee man...kan toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef VoreG het volgende:
Dat is dan wel goed, ik dacht dat het echt over de film ging
mijn DE apparaat levert gewoon complete potten koffiequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef VoreG het volgende:
Die koffieapparaten van DE leveren kapotte bekertjes. Gevolg allemaal bruine vlekken op mijn witte shirt.
Ik vind het behoorlijk kut, want ik zie er zo nogal bevlekt uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn DE apparaat levert gewoon complete potten koffie![]()
60 maar !quote:
leuke woordenkeuzequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk kut, want ik zie er zo nogal bevlekt uit
en dan tegen een klant zeggen: "Sorry, maar ik kan u niet onbevlekt ontvangen!"quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk kut, want ik zie er zo nogal bevlekt uit
Ik zit alleen maar achter de telefoon dus dat valt mee. Om problemen met PC's te noteren, niet dat andere telefoonwerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan tegen een klant zeggen: "Sorry, maar ik kan u niet onbevlekt ontvangen!"![]()
De 101e?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar achter de telefoon dus dat valt mee. Om problemen met PC's te noteren, niet dat andere telefoonwerk. Maar ik moet zo nog naar de kantine en ik lijk verdomme een dalmatier
is een baantje bij de brandweer niets voor je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar achter de telefoon dus dat valt mee. Om problemen met PC's te noteren, niet dat andere telefoonwerk. Maar ik moet zo nog naar de kantine en ik lijk verdomme een dalmatier
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
is een baantje bij de brandweer niets voor je?
geen 'woef'?quote:
word je nu nog mooier ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Blumchen het volgende:
zo.. de haartjes krijgen weer een nieuw kleurtjeEven een half uurtje wachten.. en dan uitwassen
jij ziet heel scherpquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
Net de test gedaan. Ik heb 135 en ben oogbegaafd
aha, een lotgenootquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Lionheaad het volgende:
Had ik al gedaan voor jou reactie
Maar zo scherp zie ik niet. Links -6.5 rechts -6.75
krijg je daar ook een hond bij ??? en een witte stok met van die rode strepen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Lionheaad het volgende:
Had ik al gedaan voor jou reactie
Maar zo scherp zie ik niet. Links -6.5 rechts -6.75
heee dan ben ik slimmer als jouquote:
Nee, gewoon een bril met normaal gesproken jampotglazen, maar die kun je tegenwoordig netjes dun laten slijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
krijg je daar ook een hond bij ??? en een witte stok met van die rode strepen ?
maar het gaat om de inhoud, niet om de verpakking (van je hersenen) !quote:
Mijn man is slim en knapquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het gaat om de inhoud, niet om de verpakking (van je hersenen) !
misschien gaat het eigenlijk ook wel een beetje om wat je er mee doet![]()
The Brains and the Looks !quote:
Hij zit aan een riempje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
The Brains and the Looks !
inlijsten, vastleggen en nooit meer weg doen, zou ik zo zeggen
ik snapte ook al nooit die rare puntjes op de bierkaart !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Shit man, blijkt dit gewoon een blinden-en slechtzienden bar te zijn
ik heb helemaal gee kaart nodig. ken hem helemaal uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik snapte ook al nooit die rare puntjes op de bierkaart !
en ook nog eens blinder....jij bent echt goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik heb helemaal gee kaart nodig. ken hem helemaal uit m'n hoofd.
ik ben dan ook slimmer dan jij![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ook nog eens blinder....jij bent echt goed![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Even snel een kusje
* Bluezz heeft het te druk voor jullie
tis wel vroeg, maar als het voor een goed doel is doe ik er wel 1 meequote:
Vandaag verdediging van m'n scriptie gehad, eindelijk afgestudeerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis wel vroeg, maar als het voor een goed doel is doe ik er wel 1 mee
weet het niet uit mijn hoofd, iets van -6 links en -7 rechts. en dan nog flinke cilinders erin.quote:
Van harte!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef D1 het volgende:
[..]
Vandaag verdediging van m'n scriptie gehad, eindelijk afgestudeerd
dit schreeuwt om bier!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef D1 het volgende:
[..]
* D1 mooie blonde doorschuift naar Bjoro
ik zeg...een prachtig doel om een biertje op te nemen, of een mooie blonde natuurlijk !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef D1 het volgende:
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef D1 het volgende:
[..]
moest je darten ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:45 schreef snellejelle het volgende:
zo, hier ben ik al een tijdje niet meer geweest....
quote:
90.000 euri cashen ???? zou ik geen probleem mee hebben voor een paar pijltjes gooienquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
nou gelukkig niet
het is ineens druk geworden op het werk dus kan niet meer fokken op het werk.... helaas helaas....
ik zou me moeten inhouden om niet op Co te mikkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
90.000 euri cashen ???? zou ik geen probleem mee hebben voor een paar pijltjes gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |