Dat is My Screw Up jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Er zijn tal van afleveringen. Persoonlijk vond ik de afleveringen met de broer van Jordan het meest emotioneel. Zeker de eerste keer dat ik hem zag had ik er niks van door tot op het einde.
Verder regelmatig afleveringen met terugkomende patienten die overlijden.
Ik ken de titels niet. Maar prachtige dubbel-aflevering in ieder geval!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond seizoenen 3 en 4 idd de toppers, 5 is toch wat minder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef kletskop het volgende:
spoilers hoeft niet hoor, we kijken tenslotte allemaal in Amerika en hij is gisteren uitgezonden.
Ik heb volgens mij geen 1 keer moet lachen.. alleen dat stukje met de janitor en dat ding van hem.
Meer mensen die er niet zo veel meer aan vinden?
Kga even voor je kijken of ze wel op mijn boxsetje staan..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:32 schreef Headlong het volgende:
Ik heb onlangs de boxset van seizoen 3 gekocht hier in Frankrijk, maar het valt me op dat hier, in tegenstelling tot seizoen 1&2, geen cast commentaries opstaan voor de verschillende afleveringen. Weet iemand of dit alleen voor Frankrijk zo is, of is het mondiaal?
quote:"DAY TWO"
Cut to: hospital interior, where J.D. is patiently standing behind the janitor, who is on a ladder, working on an elevator door.
The janitor glances over his shoulder at J.D.
J.D.: I'm--I'm waiting for someone.
Janitor: The door is broke. Maybe the fifth time or so. It don't open.
J.D.: Maybe there's a penny stuck in there?
Janitor: Why a penny?
J.D.: I dunno.
Janitor: Did you stick a penny in there?
J.D.: No. I was--I was just making small talk.
Janitor: If I find a penny in there, [he puts the end of one of his tools against J.D.'s chest] I'm taking you down!
De beste opmerking van de afleveringquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Batman2k het volgende:
Elliott: I started an "I hate Cox" chat room. It didn't work out the way I planned. It's just me, two interns and 14,000 lesbians.
![]()
Ik snapte het eerst nog ff niet, maar 10 sec later lag ik op de grond te rollen met mijn buik open..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Batman2k het volgende:
Elliott: I started an "I hate Cox" chat room. It didn't work out the way I planned. It's just me, two interns and 14,000 lesbians.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |