" That's o.k. I am pro choice" zegt de pastoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:01 schreef Un4 het volgende:
Leuke aflevering wel, hopelijk weten ze dat vast te houden.
Abort the baby!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef Daemon19 het volgende:
Weer een goede aflevering!
*JD en Turk in omhelzing*
JD: "We're pregnant!"
"See those red highlights? Could I pull those off or am I so kidding myself."quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef Daemon19 het volgende:
Weer een goede aflevering!
*JD en Turk in omhelzing*
JD: "We're pregnant!"
The Contest is open only to legal residents of the continental United States and the District of Columbiaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef Undergod het volgende:
weet niet, ik geef ze nog wel even.
btw wil jij invloed hebben op scrubs?
hier kan het
Dat was dan wel weer erg cool!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Optimus prime vs. Megatron!
Is dat de Nederlandse versie? En leuke extra's?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Gisteren trouwens season 3 op dvd binnen gekregen. Nu is het wachten op nummertje 4!
Regio 2 en 4 dus op onze dvd spelers af te spelen. Nederlandse ondertiteling ontbreekt alleen maar die gebruik ik toch niet aangezien deze niet echt goed zijn imho. De extra's heb ik nog niet bekeken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:57 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Is dat de Nederlandse versie? En leuke extra's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:38 schreef jozef444 het volgende:
Mooie aflevering weerZou doodzonde zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder erg sterke aflevering.
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:38 schreef jozef444 het volgende:
Mooie aflevering weerAls ze dat doen ga ik die serie niet meer kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man draagt wat mij betreft zo ongeveer het complete humor gehalte van de serie.Jupiler is goed
agree dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 26 april 2006 16:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als ze dat doen ga ik die serie niet meer kijken
Die man draagt wat mij betreft zo ongeveer het complete humor gehalte van de serie.
Indd.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:35 schreef Geqxon het volgende:
520 vond ik erg emotioneel, en overall erg goed.
dank jequote:Op woensdag 26 april 2006 18:24 schreef djv het volgende:
Als cox nou maar niet weg gaat, hij is 60% van de grappen.
Is geen spoiler, we volgen hier de US afleveringen dus als die eenmaal uitgezonden zijn mag er buiten spoilertags over worden gesproken.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:34 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dank je. er staan niet voor niks van die spoiler tags omheen boven.
![]()
Niet gewend? 1x in de zoveel tijd (paar per seizoen) gooien ze er een aangrijpende aflevering in waar dan 1 of 2 afleveringen op word doorgebouwd (zucht ja.. ik weet het.. ik kijk teveel scrubsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:20 schreef caradoc het volgende:
Geweldige serie inderdaad, altijd grappig tot het laatste moment. Vandaag 520 gezien en wat al eerder is gezegt dacht ik ook: "wow, deze aflevering is best wel emotioneel". Dat ben ik niet gewent van scrubs, maar was gewoon een hele mooie aflevering.
My Screw Up uit seizoen 3.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:26 schreef caradoc het volgende:
Ik volg de serie pas sinds dit seizoen. Welke andere aflevering zou je bijvoorbeeld "emotioneel" noemen? Als die vaste ziekenhuis patient doodgaat bijvoorbeeld?
Er zijn tal van afleveringen. Persoonlijk vond ik de afleveringen met de broer van Jordan het meest emotioneel. Zeker de eerste keer dat ik hem zag had ik er niks van door tot op het einde.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:26 schreef caradoc het volgende:
Ik volg de serie pas sinds dit seizoen. Welke andere aflevering zou je bijvoorbeeld "emotioneel" noemen? Als die vaste ziekenhuis patient doodgaat bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |