<-- Imunequote:
en die sites liggen eruit verdommequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:14 schreef djv het volgende:
nieuwe afleveringen zijn beschikbaar bij de gebruikelijke download sites...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gave afleveringen weer
11 vond ik net wat leuker dan 12.
Geniaal inderdaad. Ik vind vooral die grappen van Dr Cox geweldig. Respect voor de makers dat ze elke keer weer nieuwe weten te verzinnen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Einde was wel ijzersterk jaPerfect mooi nummer bij dat einde.
En die grap van dr. Cox met die vrouw: I got these pants with 40% off. Okay then, shall we look if we can get it 100% off?
Ja, mn broertje kwam mn kamer op omdat ik zo hard aan het lachen wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
OMG, die A-Team bus van Janitor![]()
en ik vond de scene met die kerel die ging fainten als hij gaapte toch ook wel bijzonder goed.
Cox: "quick JD, tell him something"
JD: "Well...
baf, kerel gefaint voorover in zijn eten
JD (turns to Cox): "Huh,....
Cox valt steil achterover
JD: "I hope that to hurt"
Cox: "Totally worth it"
Staat er al op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef djv het volgende:
wanneer komt se5 ep 13 op internet?
Idd.. zit al te wachten tot er iets met m gebeurd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef Aurelium het volgende:
Die cox ziet er trouwens uit alsof ie al 10 jaar geen slaap meer heeft gehad zeg. Misschien dat ze zn make-up expres zo doen, maar gezond ziet het er niet uit.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blijft echt een geniale serie. Aflevering vandaag was niet overdreven grappig of mooi, maar wel weer gewoon goed. Een van de weinige series die ik echt kan en wil kijken zonder afgeleid te worden.
Scrubs
Idd... vond em ook vrij slecht eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Deze ep was wel iets minder vond ik persoonlijk =(
Ik zat nog echt te denken van: Wie is Jan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het enige leuke vond ik de stukjes met Jan Itor
" That's o.k. I am pro choice" zegt de pastoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:01 schreef Un4 het volgende:
Leuke aflevering wel, hopelijk weten ze dat vast te houden.
Abort the baby!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef Daemon19 het volgende:
Weer een goede aflevering!
*JD en Turk in omhelzing*
JD: "We're pregnant!"
"See those red highlights? Could I pull those off or am I so kidding myself."quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef Daemon19 het volgende:
Weer een goede aflevering!
*JD en Turk in omhelzing*
JD: "We're pregnant!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |