Het staat een paar posts boven je...quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:23 schreef jeann het volgende:
[..]
bestellen bij Cd-Wow veel goedkoper
Ik vond de laatste 2 afleveringen niet echt super. Ben (nog geen) fan van Kim.
Ben wel benieuwd of ze nu echt zwanger is en van wie!!!
Seizoen 3.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef shredder het volgende:
Dus ik zit zo Veronica te kijken en daar is Scrubs en ik zit echt te gillen![]()
En het is die aflevering met die 2 munten riddle.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Nope, alleen van maandag tot donderdag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:00 schreef Dylanesque het volgende:
is t vandaag niet?
Omdat..?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zach Braff was afgelopen weekend in Nederland..
Schijnbaar een fotoshoot voor GQ..quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar een fotoshoot voor GQ..
Beetje jammer... nu krijg je Fresh Prince.. alsof je dat nog nooit hebt gezien?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef dane86 het volgende:
Dinsdag 25 juli om 18.00 uur (voorlopig laatste aflevering)
staat op de veronica site, netalsof ze al super lang aan het uitzenden zijn. Ze heben net eens heel seizoen 3 uitgezonden, alleen het tweede deel van seizoen 3.
Schrale hazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, bij de meeste comedy series moet ik alleen maar glimlachen, maar bij scrubs heb ik al menig keer schaterend en proestend op m'n stoel gezetenEcht heerlijke humor.
*BURP*
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef H4ze het volgende:
Doe es niet zo moeilijk enHier hetzelfde, word alleen raar aangekeken als ik niet heel hard lach om friends.. soms lach ik... maar niet zo veel als bij scrubs... Begin al te glimlachen als de serie startSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, bij de meeste comedy series moet ik alleen maar glimlachen, maar bij scrubs heb ik al menig keer schaterend en proestend op m'n stoel gezetenEcht heerlijke humor.
![]()
Haha preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, word alleen raar aangekeken als ik niet heel hard lach om friends.. soms lach ik... maar niet zo veel als bij scrubs... Begin al te glimlachen als de serie start
bij veronica?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:55 schreef seto het volgende:
Scrubs begint weer 23 augustus.
2007...crap...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
In amerika begint seizoen zes pas begin 2007, exacte begindatum is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |