Wat dacht je van die "Todd is gay" episode danquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:28 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad, verkapte flikker is het.
http://scrubs.mopnt.com/music/?s=1quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef kletskop het volgende:
Weet iemand een site waar per aflevering de muziek wordt gegeven? Dus bijvoorbeeld bij aflevering 23 welk nummer is dat en van wie? Vind het vaak mooie muziek namelijk!
ik had al eens gehoord dat die torax foto verkeerd om hing, geinig dat ze dat ff recht gezet hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik vond de intro van 23 echt heel gaaf, dat Kim eindelijk dat ding omdraait.
Had ik de laatste tijd ook maar vooral de laatste vond ik heel sterk vanaf het begin, veel humoristische stukken. Deed me denken aan afleveringen uit de eerste paar seizoenen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nu al een aflevering of 5 de hele tijd het gevoel dat het niet zulke goede afleveringen zijn tot de laatste 2 minuten. Sterke eindscenes steeds.
lol, ik kom er dus net ook achter dat ik ze verkeerd om heb gezien (heb op iPod video gekeken en de nummers stonden er niet bij)quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, ik heb dus eerst 24 zitten kijken, terwijl ik 23 nog moet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt een van de leukste comedies ooit gemaakt, misschien wel dé leukste. Kan er altijd zo om gieren. Teveel briljante momenten, scènes en quotes om op te noemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef funrider het volgende:
ben pas eerste seizoen aan het kijken maar vind het een prachtige serie
jammer dat zo weinig deze serie kennen. Als ik laat zien vind iedereen t te gek!
bestellen bij Cd-Wow veel goedkoperquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:02 schreef Reinigung het volgende:
Voor de mensen zonder CC bij bol.com is Season 3 te koop voor 44.99 euroBeetje jammer dat de prijs vrij hoog is.
Deze maand season 1 en 2 weer gekeken blijft een leuke serie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |