Nu ik hem zo lees snap ik hetquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Batman2k het volgende:
Elliott: I started an "I hate Cox" chat room. It didn't work out the way I planned. It's just me, two interns and 14,000 lesbians.
![]()
scrubs, lost, prisonbreak, familyguy en southpark soms?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Een dubbele episode, cool
Het gaat inderdaad richting het einde van het seizoen overal, een stuk of 5 van de series die ik volg lopen volgende week af
-Malcolm in the Middlequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:12 schreef kletskop het volgende:
[..]
scrubs, lost, prisonbreak, familyguy en southpark soms?
- 24quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
-Malcolm in the Middle
-Family Guy over 2 episodes (dacht ik)
-How I met your Mother
-Prison Break
-Scrubs
-Everybody Hates Chris
-My name is Earl
24 loopt pas over twee weken af!quote:
zo dikke mazzel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was vanmiddag in de 2ehandszaak, en daarz ag ik seizoen 1 en 2 van scrubs, in nieuwstaat [import] , geheel compleet in mooie boxjes, voor maar 7 euro het stuk
![]()
ik ga dus binnenkort veel scrubs kijken
70 euro?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:32 schreef Nkjez het volgende:
[..]
zo dikke mazzel.
Ik zag laatst de import box van seizoen 2 voor 70 euro in amsterdam
Ik zie het, het duurde gewoon wat langer voordat episode 24 "uit" wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er zijn vandaag 2 eps.
en die zijn erg goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Geqxon op 17-05-2006 10:31:57 ]
was geniaalquote:Elliot Reid
The Moment Killer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |