abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34446862
KZ was niet pre-rendered! Was hardstikke echt man!
Nu ga ik even boodschappen doen op de maan, tot zo. .
-
pi_34446900
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
sorry, maar MS en beloftes nakomen?
Het gaat hier over Sony en de beloftes die niet waar zijn gemaakt met de ps2.
Dat het dan ook niet zo gek is dat het nu met de ps3 weer zo is.
Waarom je nu MS er opeens bij betrekt is me een raadsel.
-
pi_34446928
quote:

Ik meen me een verschrikkelijk mooi filmpje te herinneren waarin een gigantische robot met een meisje stond te dansen, en dat alles "vanaf de Xbox". Vreemd genoeg nooit die kwaliteit terug gezien in welk spel dan ook............
MS komt net zo goed zelden beloftes na, al dat uitstel met Vista, en al die onderdelen daarbinnen ook. En met de 360 doet de marketing(bullshit)afdeling er nog een schepje bovenop lijkt het wel. Maar goed, bij marketingvolk weet je gewoon dat je ze moet negeren, net zoals analisten . Ik geloof iig zelden iets van wat Kutaragi, Allard, Moore, Reggie en Iwata uitkramen .
quote:
En dat je je verwarming niet aan kan zetten met je PS2, dat heeft meer met de leveranciers van verwarming te maken
Right . Net zoals de rest zeker?
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:41:08 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447024
quote:

Ik meen me een verschrikkelijk mooi filmpje te herinneren waarin een gigantische robot met een meisje stond te dansen, en dat alles "vanaf de Xbox". Vreemd genoeg nooit die kwaliteit terug gezien in welk spel dan ook............
dat zou kunnen, ik heb de launch van de Xbox niet zo gevolgd.

Maar bij de Xbox 360 hebben ze weinig beloofd wat ze niet zijn nagekomen, zeker qua game-filmpjes. Ok qua aantallen consoles niet helemaal Maar daar hebben we het nu niet over
The line is a dot to you!
pi_34447156
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het gaat hier over Sony en de beloftes die niet waar zijn gemaakt met de ps2.
Dat het dan ook niet zo gek is dat het nu met de ps3 weer zo is.
Waarom je nu MS er opeens bij betrekt is me een raadsel.
allow me to solve this mystery my dear Watson:
quote:
En je zit MS nu echt onterecht af te kraken hoor. Alle filmpjes die je van MS hebt gezien hebben ze waar kunnen maken en zijn ze zelfs overheen gegaan.
We can sleep well tonight!
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Right . Net zoals de rest zeker?

Allemaal de schuld van iemand anders. Ga maar na, welke mogelijkheden zijn er om je verwarming UBERHAUPT ergens op aan te sluiten, behalve de CV?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34447172
Zucht, heb ik nou weer PC fanboys aan mijn schoen hangen.

Wacht maar gewoon nog een paar weken tot maximaal begin maart, dan is het prerendered-gezeik eindelijk afgelopen. Wat ongeinformeerd ge-eikel hier steeds.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:47:14 #257
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447242
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

We can sleep well tonight!
[..]
ik bedoel van de Xbox 360

ik kan me filmpjes van games op dev-kits herinneren tijdens de E3
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:48:20 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447283
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:

Wacht maar gewoon nog een paar weken tot maximaal begin maart, dan is het prerendered-gezeik eindelijk afgelopen. Wat ongeinformeerd ge-eikel hier steeds.
zolang jij nog niet op de PS3 hebt gegamed ben je even goed geinformeerd als ons hoor
alleen met je roze Sonybril zie je de informatie misschien iets anders
pi_34447311
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zucht, heb ik nou weer PC fanboys aan mijn schoen hangen.

Blinde kutfanboy. .
-
pi_34447377
Ach, de PC is mijn favoriete platform, maar in tegenstelling tot jou ben ik in ieder geval wel realistisch over de prestaties en mogelijkheden ervan . Ik verwacht echt geen Pixar-niveau graphics binnenkort op de PC, zoals Sony ons nu al 2 generaties belooft. En ik verwacht ze net zo min op de PS3. Ik verwacht gewoon dat het in het begin weer gelijk ligt en hooguit de PS3 ietsje voor en dat na een jaartje oid de PC alweer ruim voorligt. Het gebeurt elke keer weer, en ik zie echt niet in waarom het dit keer anders zou zijn.

Maar goed, mocht de PS3 toch Pixar-niveau graphics halen, geef ik hier direct m'n ongelijk toe . Doe jij dan hetzelfde mocht dat niet zo zijn?
pi_34447457
Toppie. Over een paar weken eindelijk 360-PC-fangirls met hun inferieure fag-hardware uitlachen.
pi_34447459
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:
Ach, de PC is mijn favoriete platform, maar in tegenstelling tot jou ben ik in ieder geval wel realistisch over de prestaties en mogelijkheden ervan . Ik verwacht echt geen Pixar-niveau graphics binnenkort op de PC, zoals Sony ons nu al 2 generaties belooft. En ik verwacht ze net zo min op de PS3. Ik verwacht gewoon dat het in het begin weer gelijk ligt en hooguit de PS3 ietsje voor en dat na een jaartje oid de PC alweer ruim voorligt. Het gebeurt elke keer weer, en ik zie echt niet in waarom het dit keer anders zou zijn.

Maar goed, mocht de PS3 toch Pixar-niveau graphics halen, geef ik hier direct m'n ongelijk toe . Doe jij dan hetzelfde mocht dat niet zo zijn?
deze post komt in m'n bookmarks
pi_34447488
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toppie. Over een paar weken eindelijk 360-PC-fangirls met hun inferieure fag-hardware uitlachen.
Welk een kneuzerigheid .
-
pi_34447511
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Welk een kneuzerigheid .
Terwijl je tot 2007 op de Europese launch wacht is het misschien ook een idee om wat aan je Nederlands te doen.
Het is erg moeilijk iemand serieus te nemen die constant van die basisschoolfouten maakt. .
-
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:56:18 #265
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447538
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:

doe dat nu maar alvast, want de eerste films van Pixar is makkelijk haalbaar
pi_34447540
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

deze post komt in m'n bookmarks
By all means hoor
Des te mooier als er CG-niveau graphics worden gehaald .

En Ededinges, doe eens normaal man.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef kepler het volgende:

[..]

doe dat nu maar alvast, want de eerste films van Pixar is makkelijk haalbaar
Tuurlijk bedoel ik Finding Nemo ed., duh
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:57:10 #267
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447568
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:57:43 #268
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447589
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:

dat moet je er wel bij zeggen dan
pi_34447602
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef kepler het volgende:

[..]

dat moet je er wel bij zeggen dan
Bij deze dan
pi_34447630
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:

[..]

By all means hoor
Des te mooier als er CG-niveau graphics worden gehaald .

En Ededinges, doe eens normaal man.
[..]

terugkrabbelen?

Wees blij dat je geen Disney-film had gezegd, had ik je om je oren kunnen slaan met Tron
pi_34447648
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

terugkrabbelen?

Wees blij dat je geen Disney-film had gezegd, had ik je om je oren kunnen slaan met Tron
Flauw, erg flauw
pi_34447789
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Terwijl je tot 2007 op de Europese launch wacht is het misschien ook een idee om wat aan je Nederlands te doen.
Het is erg moeilijk iemand serieus te nemen die constant van die basisschoolfouten maakt. .
Deze schizo praat weer tegen jezelf. Schei eens uit met die kneuzen-fanboy-kermis hier. Over een paar weken schaam je je kapot over al dit domme gelul.
pi_34447887
Hier alleen maar fanboys inderdaad, gelukkig zijn er nog mensen die met een objectieve blik alles bekijken zoals jij Edenoniphobic .
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:08:42 #274
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34447936
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Deze schizo praat weer tegen jezelf. Schei eens uit met die kneuzen-fanboy-kermis hier. Over een paar weken schaam je je kapot over al dit domme gelul.
zeggen we ergens dat de graphics van de PS3 extreem slecht zullen zijn? Zeggen we ergens dat de PS3 een kutconsole gaat worden? In tegendeel juist, de zogenaamde fanboys (volgens jou dan) zijn juist enthousiast over de PS3, maar wel realistisch genoeg om te zien dat de Killzone-graphics van de E3 nog niet haalbaar zullen zijn bij de launch. Dat jij nu een beetje MS zit af te kraken en heilig gelooft in de marketingpraat van Sony en andere PS3 developpers; dat noem ik pas fanboy gedrag.
pi_34448040
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of jij je dan nog durft te laten zien .
-
pi_34448145
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of jij je dan nog durft te laten zien .
Oh vast wel, want hij denkt serieus dat wij de PS3 een kutconsole vinden. Terwijl we het gewoon een tof ding vinden dat ongetwijfeld erg mooie graphics neer gaat zetten. Wij zijn er itt hem wel van overtuigt dat de PS3 niet 5 jaar op z'n tijd vooruit gaat zijn en we realiseren ons ook dat developers tijd nodig hebben om alles uit bepaalde hardware te halen. Tegen die tijd komt hij terug en gaat hij doen alsof wij vroeger zeiden dat de PS3 kutgraphics zou hebben en gaat hij shots laten zien die weliswaar erg netjes zijn maar niet jaren vooruit zijn op PC en 360.
pi_34448354
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef kepler het volgende:

[..]

zeggen we ergens dat de graphics van de PS3 extreem slecht zullen zijn? Zeggen we ergens dat de PS3 een kutconsole gaat worden? In tegendeel juist, de zogenaamde fanboys (volgens jou dan) zijn juist enthousiast over de PS3, maar wel realistisch genoeg om te zien dat de Killzone-graphics van de E3 nog niet haalbaar zullen zijn bij de launch. Dat jij nu een beetje MS zit af te kraken en heilig gelooft in de marketingpraat van Sony en andere PS3 developpers; dat noem ik pas fanboy gedrag.
Ja zeg, moet je hen nou zien, alweer terugkrabbelende posts. Niet haalbaar bij launch is het nu, net was het nog belachelijk. Terwijl launchtitels totaal niet de discussie en de issue is. De claim van mijn kant was dat momenteel al bij een handjevol aan devvers die E3-kwaliteit realtime/ingame draait op hun bureau, en dat we dat binnenkort te zien krijgen in demovorm.

Ga dan ook niet hier sarcastisch wijs doen als je het daarmee feitelijk eens bent (of dat wel gelooft), want of die titels allemaal bij de launch uit zullen komen is een totaal andere discussie. Wat wel waarschijnlijk is volgens verscheidene bronnen, is dat de PS3 launch titels een stuk beter niveau zijn dan 360 launchtitels. In hoeverre meteen al CG taferelen bij de launch zichtbaar zijn, is afwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Edenoniphobic op 25-01-2006 15:26:16 ]
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:20:55 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34448356
Zijn de fanboys hier nou nog steeds aan het zeiken over graphics? De afgelopen 4 jaar deden graphics er totaal niet toe, maar nu gaan ze ineens lopen bitchen ermee, terwijl we nog geen game van Sony gezien hebben. Typisch...
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:37:47 #279
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34449007
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ja zeg, moet je hen nou zien, alweer terugkrabbelende posts. Niet haalbaar bij launch is het nu, net was het nog belachelijk. Terwijl launchtitels totaal niet de discussie en de issue is. De claim van mijn kant was dat momenteel al bij een handjevol aan devvers die E3-kwaliteit realtime/ingame draait op hun bureau, en dat we dat binnenkort te zien krijgen in demovorm.

Ga dan ook niet hier sarcastisch wijs doen als je het daarmee feitelijk eens bent (of dat wel gelooft), want of die titels allemaal bij de launch uit zullen komen is een totaal andere discussie. Wat wel waarschijnlijk is volgens verscheidene bronnen, is dat de PS3 launch titels een stuk beter niveau zijn dan 360 launchtitels. In hoeverre meteen al CG taferelen bij de launch zichtbaar zijn, is afwachten.
ik krabbel helemaal niet terug Ik denk dat die graphics misschien wel mogelijk zijn, maar in tegenstelling tot jou ben ik hier niet zeker van... Ik hoop het natuurlijk wel

het ging mij er meer om dat je andere consoles zit af te kraken, terwijl je PS3 de hemel in prijst om de verhalen die je hoort/leest en tech-demo's die je hebt gezien. En dan noem je ons fanboys
pi_34449747
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef kepler het volgende:

[..]

ik krabbel helemaal niet terug Ik denk dat die graphics misschien wel mogelijk zijn, maar in tegenstelling tot jou ben ik hier niet zeker van... Ik hoop het natuurlijk wel

het ging mij er meer om dat je andere consoles zit af te kraken, terwijl je PS3 de hemel in prijst om de verhalen die je hoort/leest en tech-demo's die je hebt gezien. En dan noem je ons fanboys
Techdemo's die CG kwaliteit benaderen is ook al een hele prestatie. Immers, volgens sommige hier zijn we nog 5 jaar verwijdert van dat niveau.
pi_34449807
We zijn inderdaad imho nog 5 jaar verwijderd van het niveau van KZ PS3. No way dat games er zo goed uit zien over 2 jaar.
pi_34450614
Staat genoteerd.
pi_34450729
even buiten het hele kutfanboy-OMGX360-r0XXorZ-da-s0XX0rz-PS3-oWnz-prietpraat;
de Doom3-engine deed dingen waarvan de halve wereld dacht dat ze nog lang niet mogelijk waren. Valve deed de andere helft verstommen met de Source-engine.

Sinds id met Quake 1 op de proppen kwam, durf ik niet meer te zeggen "dat kan niet". Ik heb Direct3D filmpjes van 96 KB gezien waarin complete fractals (voor die tijd) prachtig gerenderd werden op een P2-systeempje.
Toen ik dacht dat Tekken 5 alles uit m'n PS2 had getrokken, kwam God of War nog even laten zien dat de PS2 nog best meekan met de grote jongens.

Ik bedoel maar te zeggen, er is maar één manier om met zekerheid te zeggen of we straks Finding Nemo (Kabouter z'n favo film) met een zelf te besturen camera kunnen bekijken, en dat is afwachten tot de betreffende doos met inhoud onder een TV gezet wordt.

Tot dan is het roepen van "dat kan wel/niet" fokking pointless en een waste of time.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:32:21 #284
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34450978
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:

Tot dan is het roepen van "dat kan wel/niet" fokking pointless en een waste of time.
dan kan dit topic dicht

tot die presentaties
pi_34451651
Wat de hel is hier gebeurd?! Wat doet die achterlijke platform-oorlog nou weer ineens in de PS3-topic?

In ieder geval. De Ps3. Weet je, van Sony vind ik het niet eens knap dat ze zo lang hun mond kunnen houden. Dat doen ze altijd, maar ik vind het vooral indrukwekkend dat al die developers zich nog steeds aan de NDA weten te houden.
pi_34451841
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef kepler het volgende:

[..]

dan kan dit topic dicht

tot die presentaties
neh, laten we het voorlopig gewoon houden bij het delen van nieuws, en je mening hierop geven. Ik wordt doodmoe van dat ongefundeerde gegil.

En dan te bedenken dat het hele riedeltje over een jaar of 5 weer van voor af aan gaat beginnen...........
pi_34451850
quote:
de Doom3-engine deed dingen waarvan de halve wereld dacht dat ze nog lang niet mogelijk waren. Valve deed de andere helft verstommen met de Source-engine.
Jammer dat de desbetreffende games bij die engines zo vertraagd werden dat qua graphics Far Cry er eigenlijk volledig met de eer vandoor ging.
pi_34451868
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef P-Style het volgende:
In ieder geval. De Ps3. Weet je, van Sony vind ik het niet eens knap dat ze zo lang hun mond kunnen houden. Dat doen ze altijd, maar ik vind het vooral indrukwekkend dat al die developers zich nog steeds aan de NDA weten te houden.
Behalve dan die ene dude die ontslagen is
pi_34451894
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wordt doodmoe van dat ongefundeerde gegil.
pi_34451949
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Xrenity het volgende:
Behalve dan die ene dude die ontslagen is
Die ene dude die in ieder geval bewéérde dat 'ie voor SOE werkte en onslagen is. Dat was sowieso een niet al te snuggere kerel. In ieder geval wel iemand die aandacht wilde.
pi_34452095
Ach wie weet wat er achter zit, wellicht zat de man al in een ontslagprocedure en wilde hij enkel Sony in diskrediet brengen uit woede over z'n ontslag. Ik let iig niet teveel op de uitspraken van die idiot.
pi_34452125
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jammer dat de desbetreffende games bij die engines zo vertraagd werden dat qua graphics Far Cry er eigenlijk volledig met de eer vandoor ging.
Ik had het eigenlijk alleen over de capaciteiten van de engine, ten opzichte van het idee van de consument van wat er mogelijk is.
Als je 2 jaar geleden iemand beelden van Doom3 had laten zien, durf ik te wedden dattie had gezegd dat het pre-rendered was.
pi_34452199
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef Retuobak het volgende:
Ik let iig niet teveel op de uitspraken van die idiot.
...of de uitspraken van andere idioten, wat dat betreft!
pi_34452299
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk alleen over de capaciteiten van de engine, ten opzichte van het idee van de consument van wat er mogelijk is.
Als je 2 jaar geleden iemand beelden van Doom3 had laten zien, durf ik te wedden dattie had gezegd dat het pre-rendered was.
Maar 2 jaar geleden was Doom 3 al bijna uit?
Toen had men allang de alpha gespeeld ook
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

...of de uitspraken van andere idioten, wat dat betreft!
pi_34452774
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Maar 2 jaar geleden was Doom 3 al bijna uit?
Toen had men allang de alpha gespeeld ook
Is dat al weer 2 jaar geleden? Time flies man.......

Maar na die alpha waren er ook verschillende sites te vinden waarop de engine volledig afgekraakt werd, omdat je een MEGA-PC nodig zou hebben om hem op minimal settings te kunnen spelen, en nog minimaal 5 jaar zou moeten wachten voor er PCs zouden komen die hem op maxkonden spelen, en dat zouden dan ultra-high-end-PCs zijn, waar slechts 2% van de game-community geld voor zou hebben.

En dat terwijl de final build nog vlot draait op medium settings in 800x600 op m'n AMD Athlon XP 2600+je.
pi_34453316
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Is dat al weer 2 jaar geleden? Time flies man.......

Maar na die alpha waren er ook verschillende sites te vinden waarop de engine volledig afgekraakt werd, omdat je een MEGA-PC nodig zou hebben om hem op minimal settings te kunnen spelen, en nog minimaal 5 jaar zou moeten wachten voor er PCs zouden komen die hem op maxkonden spelen, en dat zouden dan ultra-high-end-PCs zijn, waar slechts 2% van de game-community geld voor zou hebben.

En dat terwijl de final build nog vlot draait op medium settings in 800x600 op m'n AMD Athlon XP 2600+je.
Nou op minimal settings kon ik de Alpha al makkelijk spelen, de final daarentegen is behoorlijk zwaar geworden . Dat lukt pas op m'n huidige PC met een goede snelheid, en de engine is wel degelijk mega zwaar geworden. De concurrerende 2 engines zijn veel veelzijdiger en zetten veelal nog betere beelden neer ook.

Maar goed, time flies idd . Zeker wanneer je nagaat dat Far Cry nog weer ruim ouder is dan D3, vrij indrukwekkende game voor z'n tijd . Ben benieuwd wat wij binnen een paar jaar spelen qua graphics (qua gameplay gewoon lekker hetzelfde met toevoegingen, zoals het hoort )
pi_34453611
Jammer dat die PC-topics niet zo populair zijn hè...
pi_34453692
Hoezo PC-topics?
pi_34453763
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo PC-topics?
Als jij al je pc-enthausiasme nou eens in die ene PC-topic stopt, dan wordt het vanzelf meervoud!
pi_34453801
Ja, ik heb niks om op te reageren daar . Als jij er nou eens ging reageren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')