Het gaat hier over Sony en de beloftes die niet waar zijn gemaakt met de ps2.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
sorry, maar MS en beloftes nakomen?
MS komt net zo goed zelden beloftes na, al dat uitstel met Vista, en al die onderdelen daarbinnen ook. En met de 360 doet de marketing(bullshit)afdeling er nog een schepje bovenop lijkt het wel. Maar goed, bij marketingvolk weet je gewoon dat je ze moet negeren, net zoals analistenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik meen me een verschrikkelijk mooi filmpje te herinneren waarin een gigantische robot met een meisje stond te dansen, en dat alles "vanaf de Xbox". Vreemd genoeg nooit die kwaliteit terug gezien in welk spel dan ook............
Rightquote:En dat je je verwarming niet aan kan zetten met je PS2, dat heeft meer met de leveranciers van verwarming te maken
dat zou kunnen, ik heb de launch van de Xbox niet zo gevolgd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik meen me een verschrikkelijk mooi filmpje te herinneren waarin een gigantische robot met een meisje stond te dansen, en dat alles "vanaf de Xbox". Vreemd genoeg nooit die kwaliteit terug gezien in welk spel dan ook............
allow me to solve this mystery my dear Watson:quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gaat hier over Sony en de beloftes die niet waar zijn gemaakt met de ps2.
Dat het dan ook niet zo gek is dat het nu met de ps3 weer zo is.
Waarom je nu MS er opeens bij betrekt is me een raadsel.
We can sleep well tonight!quote:En je zit MS nu echt onterecht af te kraken hoor. Alle filmpjes die je van MS hebt gezien hebben ze waar kunnen maken en zijn ze zelfs overheen gegaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Right. Net zoals de rest zeker?
ik bedoel van de Xbox 360quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
We can sleep well tonight!
[..]
zolang jij nog niet op de PS3 hebt gegamed ben je even goed geinformeerd als ons hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wacht maar gewoon nog een paar weken tot maximaal begin maart, dan is het prerendered-gezeik eindelijk afgelopen. Wat ongeinformeerd ge-eikel hier steeds.
Blinde kutfanboy.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zucht, heb ik nou weer PC fanboys aan mijn schoen hangen.
Wacht maar gewoon nog een paar weken tot maximaal begin maart, dan is het prerendered-gezeik eindelijk afgelopen. Wat ongeinformeerd ge-eikel hier steeds.
deze post komt in m'n bookmarksquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:
Ach, de PC is mijn favoriete platform, maar in tegenstelling tot jou ben ik in ieder geval wel realistisch over de prestaties en mogelijkheden ervan. Ik verwacht echt geen Pixar-niveau graphics binnenkort op de PC, zoals Sony ons nu al 2 generaties belooft. En ik verwacht ze net zo min op de PS3. Ik verwacht gewoon dat het in het begin weer gelijk ligt en hooguit de PS3 ietsje voor en dat na een jaartje oid de PC alweer ruim voorligt. Het gebeurt elke keer weer, en ik zie echt niet in waarom het dit keer anders zou zijn.
Maar goed, mocht de PS3 toch Pixar-niveau graphics halen, geef ik hier direct m'n ongelijk toe. Doe jij dan hetzelfde mocht dat niet zo zijn?
Welk een kneuzerigheidquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toppie. Over een paar weken eindelijk 360-PC-fangirls met hun inferieure fag-hardware uitlachen.
Terwijl je tot 2007 op de Europese launch wacht is het misschien ook een idee om wat aan je Nederlands te doen.quote:
doe dat nu maar alvast, want de eerste films van Pixar is makkelijk haalbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:
Ach, de PC is mijn favoriete platform, maar in tegenstelling tot jou ben ik in ieder geval wel realistisch over de prestaties en mogelijkheden ervan. Ik verwacht echt geen Pixar-niveau graphics binnenkort op de PC, zoals Sony ons nu al 2 generaties belooft. En ik verwacht ze net zo min op de PS3. Ik verwacht gewoon dat het in het begin weer gelijk ligt en hooguit de PS3 ietsje voor en dat na een jaartje oid de PC alweer ruim voorligt. Het gebeurt elke keer weer, en ik zie echt niet in waarom het dit keer anders zou zijn.
Maar goed, mocht de PS3 toch Pixar-niveau graphics halen, geef ik hier direct m'n ongelijk toe. Doe jij dan hetzelfde mocht dat niet zo zijn?
By all means hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
deze post komt in m'n bookmarks
Tuurlijk bedoel ik Finding Nemo ed., duhquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
doe dat nu maar alvast, want de eerste films van Pixar is makkelijk haalbaar
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toppie. Over een paar weken eindelijk 360-PC-fangirls met hun inferieure fag-hardware uitlachen.
dat moet je er wel bij zeggen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
Tuurlijk bedoel ik Finding Nemo ed., duh
terugkrabbelen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
By all means hoor
Des te mooier als er CG-niveau graphics worden gehaald.
En Ededinges, doe eens normaal man.
[..]
Tuurlijk bedoel ik Finding Nemo ed., duh
Flauw, erg flauwquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
terugkrabbelen?
Wees blij dat je geen Disney-film had gezegd, had ik je om je oren kunnen slaan met Tron
Deze schizo praat weer tegen jezelf. Schei eens uit met die kneuzen-fanboy-kermis hier. Over een paar weken schaam je je kapot over al dit domme gelul.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terwijl je tot 2007 op de Europese launch wacht is het misschien ook een idee om wat aan je Nederlands te doen.
Het is erg moeilijk iemand serieus te nemen die constant van die basisschoolfouten maakt..
zeggen we ergens dat de graphics van de PS3 extreem slecht zullen zijn? Zeggen we ergens dat de PS3 een kutconsole gaat worden? In tegendeel juist, de zogenaamde fanboys (volgens jou dan) zijn juist enthousiast over de PS3, maar wel realistisch genoeg om te zien dat de Killzone-graphics van de E3 nog niet haalbaar zullen zijn bij de launch. Dat jij nu een beetje MS zit af te kraken en heilig gelooft in de marketingpraat van Sony en andere PS3 developpers; dat noem ik pas fanboy gedrag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Deze schizo praat weer tegen jezelf. Schei eens uit met die kneuzen-fanboy-kermis hier. Over een paar weken schaam je je kapot over al dit domme gelul.![]()
Ik ben benieuwd of jij je dan nog durft te laten zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Deze schizo praat weer tegen jezelf. Schei eens uit met die kneuzen-fanboy-kermis hier. Over een paar weken schaam je je kapot over al dit domme gelul.![]()
Oh vast wel, want hij denkt serieus dat wij de PS3 een kutconsole vinden. Terwijl we het gewoon een tof ding vinden dat ongetwijfeld erg mooie graphics neer gaat zetten. Wij zijn er itt hem wel van overtuigt dat de PS3 niet 5 jaar op z'n tijd vooruit gaat zijn en we realiseren ons ook dat developers tijd nodig hebben om alles uit bepaalde hardware te halen. Tegen die tijd komt hij terug en gaat hij doen alsof wij vroeger zeiden dat de PS3 kutgraphics zou hebben en gaat hij shots laten zien die weliswaar erg netjes zijn maar niet jaren vooruit zijn op PC en 360.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij je dan nog durft te laten zien.
Ja zeg, moet je hen nou zien, alweer terugkrabbelende posts. Niet haalbaar bij launch is het nu, net was het nog belachelijk. Terwijl launchtitels totaal niet de discussie en de issue is. De claim van mijn kant was dat momenteel al bij een handjevol aan devvers die E3-kwaliteit realtime/ingame draait op hun bureau, en dat we dat binnenkort te zien krijgen in demovorm.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zeggen we ergens dat de graphics van de PS3 extreem slecht zullen zijn? Zeggen we ergens dat de PS3 een kutconsole gaat worden? In tegendeel juist, de zogenaamde fanboys (volgens jou dan) zijn juist enthousiast over de PS3, maar wel realistisch genoeg om te zien dat de Killzone-graphics van de E3 nog niet haalbaar zullen zijn bij de launch. Dat jij nu een beetje MS zit af te kraken en heilig gelooft in de marketingpraat van Sony en andere PS3 developpers; dat noem ik pas fanboy gedrag.
ik krabbel helemaal niet terugquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ja zeg, moet je hen nou zien, alweer terugkrabbelende posts. Niet haalbaar bij launch is het nu, net was het nog belachelijk. Terwijl launchtitels totaal niet de discussie en de issue is. De claim van mijn kant was dat momenteel al bij een handjevol aan devvers die E3-kwaliteit realtime/ingame draait op hun bureau, en dat we dat binnenkort te zien krijgen in demovorm.
Ga dan ook niet hier sarcastisch wijs doen als je het daarmee feitelijk eens bent (of dat wel gelooft), want of die titels allemaal bij de launch uit zullen komen is een totaal andere discussie. Wat wel waarschijnlijk is volgens verscheidene bronnen, is dat de PS3 launch titels een stuk beter niveau zijn dan 360 launchtitels. In hoeverre meteen al CG taferelen bij de launch zichtbaar zijn, is afwachten.
Techdemo's die CG kwaliteit benaderen is ook al een hele prestatie. Immers, volgens sommige hier zijn we nog 5 jaar verwijdert van dat niveau.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krabbel helemaal niet terugIk denk dat die graphics misschien wel mogelijk zijn, maar in tegenstelling tot jou ben ik hier niet zeker van... Ik hoop het natuurlijk wel
het ging mij er meer om dat je andere consoles zit af te kraken, terwijl je PS3 de hemel in prijst om de verhalen die je hoort/leest en tech-demo's die je hebt gezien. En dan noem je ons fanboys
dan kan dit topic dichtquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Tot dan is het roepen van "dat kan wel/niet" fokking pointless en een waste of time.
neh, laten we het voorlopig gewoon houden bij het delen van nieuws, en je mening hierop geven. Ik wordt doodmoe van dat ongefundeerde gegil.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef kepler het volgende:
[..]
dan kan dit topic dicht
tot die presentaties
Jammer dat de desbetreffende games bij die engines zo vertraagd werden dat qua graphics Far Cry er eigenlijk volledig met de eer vandoor ging.quote:de Doom3-engine deed dingen waarvan de halve wereld dacht dat ze nog lang niet mogelijk waren. Valve deed de andere helft verstommen met de Source-engine.
Behalve dan die ene dude die ontslagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef P-Style het volgende:
In ieder geval. De Ps3.Weet je, van Sony vind ik het niet eens knap dat ze zo lang hun mond kunnen houden. Dat doen ze altijd, maar ik vind het vooral indrukwekkend dat al die developers zich nog steeds aan de NDA weten te houden.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wordt doodmoe van dat ongefundeerde gegil.
Die ene dude die in ieder geval bewéérde dat 'ie voor SOE werkte en onslagen is. Dat was sowieso een niet al te snuggere kerel. In ieder geval wel iemand die aandacht wilde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Xrenity het volgende:
Behalve dan die ene dude die ontslagen is
Ik had het eigenlijk alleen over de capaciteiten van de engine, ten opzichte van het idee van de consument van wat er mogelijk is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat de desbetreffende games bij die engines zo vertraagd werden dat qua graphics Far Cry er eigenlijk volledig met de eer vandoor ging.
...of de uitspraken van andere idioten, wat dat betreft!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef Retuobak het volgende:
Ik let iig niet teveel op de uitspraken van die idiot.
Maar 2 jaar geleden was Doom 3 al bijna uit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk alleen over de capaciteiten van de engine, ten opzichte van het idee van de consument van wat er mogelijk is.
Als je 2 jaar geleden iemand beelden van Doom3 had laten zien, durf ik te wedden dattie had gezegd dat het pre-rendered was.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
...of de uitspraken van andere idioten, wat dat betreft!
Is dat al weer 2 jaar geleden? Time flies man.......quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar 2 jaar geleden was Doom 3 al bijna uit?
Toen had men allang de alpha gespeeld ook
Nou op minimal settings kon ik de Alpha al makkelijk spelen, de final daarentegen is behoorlijk zwaar gewordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat al weer 2 jaar geleden? Time flies man.......
Maar na die alpha waren er ook verschillende sites te vinden waarop de engine volledig afgekraakt werd, omdat je een MEGA-PC nodig zou hebben om hem op minimal settings te kunnen spelen, en nog minimaal 5 jaar zou moeten wachten voor er PCs zouden komen die hem op maxkonden spelen, en dat zouden dan ultra-high-end-PCs zijn, waar slechts 2% van de game-community geld voor zou hebben.
En dat terwijl de final build nog vlot draait op medium settings in 800x600 op m'n AMD Athlon XP 2600+je.
Als jij al je pc-enthausiasme nou eens in die ene PC-topic stopt, dan wordt het vanzelf meervoud!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo PC-topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |