He hallo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar als je de OP lezen al teveel moeite vindt heb je het ws. lastig met hier het tempo bijhouden
niet zeiken dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
zeker, ik zat me al de tyfus te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Wacht maar tot het spitsuur isquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.
Zo praten we nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Dat is goed voor mijn postgemiddelde!
Er zitten hier trouwens ook mensen in BeF die niet zo gesteld zijn op postkrikken enzo. Dus doe het wel onopvallendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wacht maar tot het spitsuur is
SpeedyGJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie was d laatste
maak dan een nieuwe !
Je bent een hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Het loopt wel okay tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.
Het is godver de tyfus geen postopkrikgebeuren hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
KS is er ook!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker, ik zat me al de tyfus te zoeken
?? Vertel, laten fotograferen voor geld? ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
Niet iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzo
ging het echt zó snel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moestquote:
genoeg te zien maar geen tietenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!
Of elders hier op Fok! waar ze te zien zijn
Winnen? Met tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer winnen hoeren vakanties met hun tieten???![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ging het echt zó snel?
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
genoeg te zien maar geen tieten
Je was al te snel met reageren, ik heb mijn post net ge-edit, ik wist het alweerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
De langverwachtte mcDavid-award!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Ze zouden de regels moeten kennen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
dat snap ik ook niet helemaal neequote:
Ja...quote:
oke my badquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Opende ik toevallig 2 topics tegen nog een BeF topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Gossie... kom je aandacht te kort meisje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Ergo: het is een kut-user. Zo, dat was niet moeilijk toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Leg me uit, hoe kun je iets winnen met tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja...
moet je daarvoor dan hoer zijn?
Als jij wint met een kruiswoordpuzzel, ben jij dan pooier?
Leffe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Kleintje het volgende:
Iers bier!
Als het even kan Murphy's of die andere, ben de naam ff kwijt... geen guiness
kijk eens of ze leute bokbier hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Handschoen het volgende:
Mensen met suggesties wat voor speciaalbier ik voor vanavond ga halen? Moet ik denk ik bij Gall en Gall halen hiero, daar hebben ze niet een hel erg uitgebreid assortiment, maar toch, das dichtbij
Niemand reageert, dus dan kom je hier maar spammen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De langverwachtte mcDavid-award!!
Ze maakte wel een puicke vergelijking trouwens! Echt héél treffendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Leg me uit, hoe kun je iets winnen met tieten?
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet danquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gossie... kom je aandacht te kort meisje?![]()
Ah, gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Cerror... lees eens terug. Heb het daar al verteld. Voor ik weer opmerkingen krijg of ik aandacht tekort kom.
das erg goed te drinken iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Killkenny's.... die bedoel ik!
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet dan
Als ik zo'n bek had zou ik naar de plastisch chirurg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet dan
Persoon in kwestie heeft eerder aandacht tekort... en jij hapt daarop.... Jee.... vrijwilligerswerk vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ging het echt zó snel?
[..]
kijk naar jezelf sukkelquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergo: het is een kut-user. Zo, dat was niet moeilijk toch?
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletterquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef cerror het volgende:
Het is trouwens cerror met een kleine c.
wat voor vrijwilligers werk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Persoon in kwestie heeft eerder aandacht tekort... en jij hapt daarop.... Jee.... vrijwilligerswerk vandaag
Vier smilies in één zin is een beetje veel niet? Vooral gezien ze totaal geen functie hebben in dit geval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoorik had even tel
en daardoor niet in de gaten dat ik de laaste poster was
excuus
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Als ik zo'n bek had zou ik naar de plastisch chirurg.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijk naar jezelf sukkel
neu cerror is een minderwaardig prutsertje dus dan begint het met een kleine cquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletter![]()
sorry
Sterke come-back!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijk naar jezelf sukkel
Sorry ben smilieverslaafdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vier smilies in één zin is een beetje veel niet? Vooral gezien ze totaal geen functie hebben in dit geval.
Waar is de kots-PI?
Als hij voor elke fokking kloon ook een fotoboek moet gaan maken is-ie daar meer mee bezig dan met postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....
*gruwel*
Dan moet je wel een Kelly zijn.
Overigens... wel lef om commentaar te leveren op een fotoboek terwijl je zelf je kop niet durft te laten zien!
tnx... weer wat geleerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu cerror is een minderwaardig prutsertje dus dan begint het met een kleine c
Pardon sloerie, ik zei met een kleine c.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletter![]()
sorry
Ik bedoelde het ook als die eerste. Ik ben idd een man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....
*gruwel*
Dan moet je wel een Kelly zijn.
Overigens... wel lef om commentaar te leveren op een fotoboek terwijl je zelf je kop niet durft te laten zien!
Ik weet dat je 1313 wilt halen, maar lees please effe terug wil jequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest het volgende topic openen
Dat is al behandeld, opletten dwarrel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest het volgende topic openen
Hij zegt sloerie tegen mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Pardon sloerie, ik zei met een kleine c.
Jouw interpretatie kan mij geen enkele ruk boeien.
Nee, ik word afgeleid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef dazzled het volgende:
schiet het al beetje op met kleren opvouwen
Jammerlijk gaat het dit maal om een woord dat in de van Dale staat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij zegt sloerie tegen mij![]()
Geweldig...
Maar Sloerie is wel met een grote S
Ik had je niet herkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook als die eerste. Ik ben idd een man.
En ik kan helaas op dit moment wegens yvonnetechnische redenen mijn identiteit niet teveel bekendmaken maar ik heb mezelf laatst nog volledig belachelijk gemaakt door debiele foto's van mezelf te posten.
zelfkennisquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij zegt sloerie tegen mij![]()
Geweldig...
Maar Sloerie is wel met een grote S
ik ken er meerderequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had je niet herkend![]()
wie heeft er dan ook zoveel kloons?
Iemand die per kloon maximaal tienduizend posts plaatstquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe maar nog steeds alsof je me niet herkent. Ik ben de komende tijd in cognito.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
mja als jij geen antwoord geeft op in houdelijke vragen, zoals ik deed over je vrijwilligerswerk word dat best moeilijk hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ook best jammer dat je mij gelijk zo noemt... zonder mij als persoon te kennen!
goed gezien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niemand reageert, dus dan kom je hier maar spammen?![]()
Optiefen met dat kuttopic![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ook best jammer dat je mij gelijk zo noemt... zonder mij als persoon te kennen!
Ja, echt vreemd zeg met zo'n foboquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Dude, het is een forum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Kijk dat is het leuke, het interesseert me geen reet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik was er al achter, maar toch bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iemand die per kloon maximaal tienduizend posts plaatst
Schat... dat was toch duidelijk. De persoon in kwestie kwam aandacht te kort en was in de ontkenningsfase. Gaf een ander de schuld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja als jij geen antwoord geeft op in houdelijke vragen, zoals ik deed over je vrijwilligerswerk word dat best moeilijk he
Moet jij zeggen! Ik zat gisteren te ravotten met MT en jij ging daar zwaar serieus op inquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sommige mensen nemen het forum wel heel erg serieus helaas
oke doe ff niet te moeilijk hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat... dat was toch duidelijk. De persoon in kwestie kwam aandacht te kort en was in de ontkenningsfase. Gaf een ander de schuld.
Daar werd op gehapt, de knul kreeg door jouw post zijn aandacht.
Het leek op vrijwilligerswerk. Even wat doen waardoor die persoon zich weer goed voelt....
waar bleef je nou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welck een briljante analyse! Hulde!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat... dat was toch duidelijk. De persoon in kwestie kwam aandacht te kort en was in de ontkenningsfase. Gaf een ander de schuld.
Het leek op vrijwilligerswerk. Even wat doen waardoor die persoon zich weer goed voelt....
hey hou eens op met mijn sociaal leven afkraken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goed punt 14.gifquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet jij zeggen! Ik zat gisteren te ravotten met MT en jij ging daar zwaar serieus op in
Werkelijk? Ik snap d'r geen reet van maar ik heb dan ook maar 1/4e van haar posts gelezen hier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welck een briljante analyse! Hulde!![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Oke... duidelijk....
Heb best zin in wat lol, kan ook best wat kritiek hebben...
Maar het lijkt er duidelijk op dat een vrouw, of misschien gewoon ik, hier niet gewenst is.
Dus... ik trek me weer terug!
Fijne dag verder allemaal! Have fun with you beer and frikadellen etc.
De PI, c., de PIquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik snap d'r geen reet van maar ik heb dan ook maar 1/4e van haar posts gelezen hier.
hey, wacht eens even! deze post gaat níet over mij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
tsss als je zelfs oprechte intresse niet kunt waarderenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Oke... duidelijk....
Maar het lijkt er duidelijk op dat een vrouw, of misschien gewoon ik, hier niet gewenst is.
Sar-cas-me.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik snap d'r geen reet van maar ik heb dan ook maar 1/4e van haar posts gelezen hier.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet jij zeggen! Ik zat gisteren te ravotten met MT en jij ging daar zwaar serieus op in
*Zegt niks meer*quote:
Begin nog maar netquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey hou eens op met mijn sociaal leven afkraken ja
Nou zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Oke... duidelijk....
Weet ikquote:
Ik heb ook meer te doen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Teruglezen en er erg laat op reageren is ook zooo kansloosch
Is het nou de bedoeling dat we allemaal kwijlend vragen wat voor één het is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef killswitch het volgende:
maargoed ik ga ff men nieuwe dvd brander in men pc bouwen
[/pimpmodus]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga vanavond denk ik pannenkoeken eten... als de c1000 weer c1000 pannenkoekenmix heeft ten minste
dat was toch wel het Nr #2 favoriete kinderfeestjes-voedsel vroeger
Mij krijg je niet snel down hoorquote:
frituren doe je thuis, noob!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wheh heb mijn boertje naar de frituur gestuurd en die gaat pas om 5 open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
frituren doe je thuis, noob!Koop dan zelf ook 1 noob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lekker, mag ik bij jou komen eten?
Gezelligquote:
Ja mijn leven kost ook geldquote:
Nee, ik heb het sterke vermoeden dat jij reeds trotse bezitter van dat syndroom bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mij krijg je niet snel down hoor
pannenkoenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga vanavond denk ik pannenkoeken eten... als de c1000 weer c1000 pannenkoekenmix heeft ten minste
dat was toch wel het Nr #2 favoriete kinderfeestjes-voedsel vroeger
okquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja mijn leven kost ook geld![]()
Maar goed ik ga er even vandoor![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
frituren doe je thuis, noob!geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik heb het sterke vermoeden dat jij reeds trotse bezitter van dat syndroom bent.
tot straksquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja mijn leven kost ook geld![]()
Maar goed ik ga er even vandoor![]()
maar ik vraag al zoveelquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je bijna jarig, kan je er 1 vragen, zo heb ik de mijne ook gefixt![]()
*schouder aanbiedtquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk huilen uit medelijden
Gádverdámmequote:
eerst het schoolgeld, dan de huur, dan zweefvliegen, dan Dutchska, dan een nieuwe monitor, dan condor soaringsimulator, dan een frituur...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he,
frituur frituur frituur
Ranzige mallootquote:
*ook geen oven heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vanavond paëlla ga maken of kant en klare lasagne.
*aan moeder geeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ranzige malloot![]()
*shirt naar rpp gooit
Ga maar wassen!
ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Wel een magnetron?
Ik heb wel een oven, maar geen magnetron
Koop een brood en ga het vieren.quote:
Doe het zelf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop een brood en ga het vieren.
Woon jij niet bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef cerror het volgende:
Paëlla it is.
Dat is nou wat ze noemen een Freudiaanse verspreking!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Woon jij niet bij mij in de beurt?![]()
In quotes knoeien is niet tof!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is nou wat ze noemen een Freudiaanse verspreking!
Je krijgt niets.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Woon jij niet bij mij in de buurt?![]()
Ik ga lekker burito's etenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vanavond paëlla ga maken of kant en klare lasagne.
is hij al terug?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Whatever, oudje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
In quotes knoeien is niet tof!![]()
Als ik hem was, zou ik alleen voor mezelf halen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Staat hij daar zeker te wachten
of hij wordt keihard anaal verkracht door een antilliaan van 2m10 met een latex overall aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Staat hij daar zeker te wachten
dat is zieligquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of hij is keihard anaal verkracht door een antilliaan van 2m10 met een latex overall aan
antillianen zijn engquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of hij wordt keihard anaal verkracht door een antilliaan van 2m10 met een latex overall aan
En lui.quote:
Negers ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheheheheheheh![]()
Das wel kutquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok
mijn leven ook... en wel zoveel dat er amper genoeg overblijft om mijn schoolgeld te kunnen betalen... laat staan een frituurpan
heeft hij echt voor de deur staan wachten daar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn mexicano is lekker !
ja. dat was natuurlijk de eerste hap uit de verse olie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
geloof wel ofzo
Eten was ok
Het is nog geen 18:00quote:
Nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
is veels te laat om te eten
ach ik eet altijd ergens tussen 19:00 en 20:00 uur, who caresquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
is veels te laat om te eten
Herkenbaar als ik voor mezelf kok. Nu lag ik net lekker te maffen en werd het eten door m'n pa gemaakt. Alsd ik alleent huis ben kook ik pas rond 7/8 uur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik eet altijd ergens tussen 19:00 en 20:00 uur, who cares
omdat het grafnewbies zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom gebruiken die grafnewbies geen PI's?!.
Ah, duidelijk. Uitsluiting van mcdavid btw, die gebruikt netjes PI's.quote:
Je PI, wat doe je.quote:
Dit is een uitzondeering, ik heb het topic eens doorgelopen en je gebruikt het in de meeste gevallen niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik gebruik mijn PI's ook
Echt welquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is een uitzondeering, ik heb het topic eens doorgelopen en je gebruikt het in de meeste gevallen niet..
Goed nummer.quote:
Lets dancequote:
This niet verplichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom gebruiken die grafnewbies geen PI's?!.
Het gaat om de inhoud!quote:
Welles, de OP klopt niet!quote:
Dan moet je zorgen dat je snel de laatste post van dit topic krijgt dan kan je de OP aanpassenquote:
preciesquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je snel de laatste post van dit topic krijgt dan kan je de OP aanpassen
De OP kan je in de wiki al aanpassen hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je snel de laatste post van dit topic krijgt dan kan je de OP aanpassen
Wat houd je tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De OP kan je in de wiki al aanpassen hoor.
Wees eens niet zo eigenwijs, allemaal gewoon PI's gebruiken. Jij doet het al braaf.quote:
Je, dit ding telt niet als PI 'quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
PI ? je bedoelt dat ene met de omtrek van een cirkel ?
Een goedendag, lang niet gesproken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef ma_jojo het volgende:
Haaaa.
Nee, ik ben er minder. De champagne mag ontkurkt worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een goedendag, lang niet gesproken.
* pc-fr34k maakt biertje open.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ik ben er minder. De champagne mag ontkurkt worden.
Dat vroeg ik me ook af, we proberen ze al in te laten burgeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Bizznitch het volgende:
ja hoi waarom zit het hier vol met klojo's
Of hoorde ik daar ook bij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, we proberen ze al in te laten burgeren.
Ik denk ik vraag het maar voor de zekerheid.quote:
invoeren, edit, pi selecteren, invoerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Uitsluiting van mcdavid btw, die gebruikt netjes PI's.
Gebruik je PI eens!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
invoeren, edit, pi selecteren, invoeren
maarrem, waarom lopen jullie zo te kankeren als iemand een keertje de pi níét aanpast?
Nou veel plezier !quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken en verder klaarmaken voor badminton..
.
ik wist wel dat je homo bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken en verder klaarmaken voor badminton..
.
Die frikandel eter is een kampsjengquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jah ik weet nog steeds niet wat je ermee bedoeld.
vertel ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PsyCha het volgende:
oh wacht, ik ben al op de hoogte.
een kempsjeng.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pikey leg me dat eens uit ?
Ach mallerd.quote:
daarin hadden ze het wel vaak over pikeysquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
jewel met Brad Pitt !
Sjieke film
Newbie SC?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef Janetje het volgende:
Is de newbie SC gesloten of wat?
Lang geleden dat ik hem heb gezien nu moet ik eens goed nadenken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
daarin hadden ze het wel vaak over pikeys
Niet dat die er is.. maar er zijn opeens wel héél veel nieuwe gezichten bij hier..quote:
Ah okee. Ja, dat heb je wel eens met een openbaar forum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat die er is.. maar er zijn opeens wel héél veel nieuwe gezichten bij hier..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Ja, dat heb je wel eens met een openbaar forum.![]()
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:15 schreef Janetje het volgende:
En willen jullie eens niet een van de weinige vrouwen die hier voet durft te zetten wegjagen?!!
Hahaha.. ik las even een paar pagina's terug..quote:
Mja, welkom op FOK!. Doe een paar stevige schoenen aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik las even een paar pagina's terug..
Kleintje was hier, en was tamelijk snel weer weg, gezien men niet zo vriendelijk was..
Goed... ze had het er zelf ook wel heel erg naar gemaakt..![]()
*Zucht*quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, welkom op FOK!. Doe een paar stevige schoenen aan.![]()
Ze had volgens mij helemaal niks aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool Koud, heb je de foto's nog?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze had volgens mij helemaal niks aan![]()
Of zet een ladder naast je kast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die in haar fobo..quote:
Kloptquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die in haar fobo..
Aandachtshoerquote:Maar ze komt geen aandacht tekort hoor..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Of zet een ladder naast je kast.
Nou als ik in R&P kijk af en toe vraag ik me af of ze geen teleporter hebben naar de bovenkant van hun kast, zo snel als ze erop weten te klimmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
De meeste lukt dat zonder ladder.![]()
Ow kleintje. Das best een lekker wijf, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die in haar fobo..
Maar ze komt geen aandacht tekort hoor..
Tamelijk grafische foto's...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow kleintje. Das best een lekker wijf, toch?
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow kleintje. Das best een lekker wijf, toch?
tegen het totaalplaatje zeg ik geen nee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
lichaam is niet verkeerd maar kop vind ik niet echt bijzonder
zak over de kop, vlag in de hand etcquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
tegen het totaalplaatje zeg ik geen nee!
Ehm...Nooit..quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja waneer zet jij de jouwe online
laat ik nou spontaan de behoefte hebben om misselijk te wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehm...Nooit..
Naja.. als ik jullie misselijk wil maken misschien...
FRIKANDEL HOEEEEEEEERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Oke... duidelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |