He hallo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar als je de OP lezen al teveel moeite vindt heb je het ws. lastig met hier het tempo bijhouden
niet zeiken dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
zeker, ik zat me al de tyfus te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Wacht maar tot het spitsuur isquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.
Zo praten we nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Dat is goed voor mijn postgemiddelde!
Er zitten hier trouwens ook mensen in BeF die niet zo gesteld zijn op postkrikken enzo. Dus doe het wel onopvallendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wacht maar tot het spitsuur is
SpeedyGJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie was d laatste
maak dan een nieuwe !
Je bent een hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Het loopt wel okay tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.
Het is godver de tyfus geen postopkrikgebeuren hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
KS is er ook!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker, ik zat me al de tyfus te zoeken
?? Vertel, laten fotograferen voor geld? ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
Niet iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzo
ging het echt zó snel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moestquote:
genoeg te zien maar geen tietenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!
Of elders hier op Fok! waar ze te zien zijn
Winnen? Met tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer winnen hoeren vakanties met hun tieten???![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ging het echt zó snel?
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
genoeg te zien maar geen tieten
Je was al te snel met reageren, ik heb mijn post net ge-edit, ik wist het alweerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
De langverwachtte mcDavid-award!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Ze zouden de regels moeten kennen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
dat snap ik ook niet helemaal neequote:
Ja...quote:
oke my badquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Opende ik toevallig 2 topics tegen nog een BeF topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Gossie... kom je aandacht te kort meisje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Ergo: het is een kut-user. Zo, dat was niet moeilijk toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Leg me uit, hoe kun je iets winnen met tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja...
moet je daarvoor dan hoer zijn?
Als jij wint met een kruiswoordpuzzel, ben jij dan pooier?
Leffe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Kleintje het volgende:
Iers bier!
Als het even kan Murphy's of die andere, ben de naam ff kwijt... geen guiness
kijk eens of ze leute bokbier hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Handschoen het volgende:
Mensen met suggesties wat voor speciaalbier ik voor vanavond ga halen? Moet ik denk ik bij Gall en Gall halen hiero, daar hebben ze niet een hel erg uitgebreid assortiment, maar toch, das dichtbij
Niemand reageert, dus dan kom je hier maar spammen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De langverwachtte mcDavid-award!!
Ze maakte wel een puicke vergelijking trouwens! Echt héél treffendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Leg me uit, hoe kun je iets winnen met tieten?
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet danquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gossie... kom je aandacht te kort meisje?![]()
Ah, gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Cerror... lees eens terug. Heb het daar al verteld. Voor ik weer opmerkingen krijg of ik aandacht tekort kom.
das erg goed te drinken iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Killkenny's.... die bedoel ik!
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet dan
Als ik zo'n bek had zou ik naar de plastisch chirurg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Als ik zulke mooie foto's in mijn fotoboek zou hebben zou ik hetzelfde doen, jij niet dan
Persoon in kwestie heeft eerder aandacht tekort... en jij hapt daarop.... Jee.... vrijwilligerswerk vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ging het echt zó snel?
[..]
kijk naar jezelf sukkelquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergo: het is een kut-user. Zo, dat was niet moeilijk toch?
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletterquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef cerror het volgende:
Het is trouwens cerror met een kleine c.
wat voor vrijwilligers werk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Persoon in kwestie heeft eerder aandacht tekort... en jij hapt daarop.... Jee.... vrijwilligerswerk vandaag
Vier smilies in één zin is een beetje veel niet? Vooral gezien ze totaal geen functie hebben in dit geval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoorik had even tel
en daardoor niet in de gaten dat ik de laaste poster was
excuus
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Als ik zo'n bek had zou ik naar de plastisch chirurg.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijk naar jezelf sukkel
neu cerror is een minderwaardig prutsertje dus dan begint het met een kleine cquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletter![]()
sorry
Sterke come-back!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijk naar jezelf sukkel
Sorry ben smilieverslaafdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vier smilies in één zin is een beetje veel niet? Vooral gezien ze totaal geen functie hebben in dit geval.
Waar is de kots-PI?
Als hij voor elke fokking kloon ook een fotoboek moet gaan maken is-ie daar meer mee bezig dan met postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....
*gruwel*
Dan moet je wel een Kelly zijn.
Overigens... wel lef om commentaar te leveren op een fotoboek terwijl je zelf je kop niet durft te laten zien!
tnx... weer wat geleerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu cerror is een minderwaardig prutsertje dus dan begint het met een kleine c
Pardon sloerie, ik zei met een kleine c.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was aan het begin van de zin, dan begin je met hoofdletter![]()
sorry
Ik bedoelde het ook als die eerste. Ik ben idd een man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was. Een man met zo'n bek als ik.....
*gruwel*
Dan moet je wel een Kelly zijn.
Overigens... wel lef om commentaar te leveren op een fotoboek terwijl je zelf je kop niet durft te laten zien!
Ik weet dat je 1313 wilt halen, maar lees please effe terug wil jequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest het volgende topic openen
Dat is al behandeld, opletten dwarrel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest het volgende topic openen
Hij zegt sloerie tegen mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Pardon sloerie, ik zei met een kleine c.
Jouw interpretatie kan mij geen enkele ruk boeien.
Nee, ik word afgeleid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef dazzled het volgende:
schiet het al beetje op met kleren opvouwen
Jammerlijk gaat het dit maal om een woord dat in de van Dale staat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij zegt sloerie tegen mij![]()
Geweldig...
Maar Sloerie is wel met een grote S
Ik had je niet herkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook als die eerste. Ik ben idd een man.
En ik kan helaas op dit moment wegens yvonnetechnische redenen mijn identiteit niet teveel bekendmaken maar ik heb mezelf laatst nog volledig belachelijk gemaakt door debiele foto's van mezelf te posten.
zelfkennisquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij zegt sloerie tegen mij![]()
Geweldig...
Maar Sloerie is wel met een grote S
ik ken er meerderequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had je niet herkend![]()
wie heeft er dan ook zoveel kloons?
Iemand die per kloon maximaal tienduizend posts plaatstquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe maar nog steeds alsof je me niet herkent. Ik ben de komende tijd in cognito.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
mja als jij geen antwoord geeft op in houdelijke vragen, zoals ik deed over je vrijwilligerswerk word dat best moeilijk hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ook best jammer dat je mij gelijk zo noemt... zonder mij als persoon te kennen!
goed gezien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niemand reageert, dus dan kom je hier maar spammen?![]()
Optiefen met dat kuttopic![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ook best jammer dat je mij gelijk zo noemt... zonder mij als persoon te kennen!
Ja, echt vreemd zeg met zo'n foboquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Dude, het is een forum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Kijk dat is het leuke, het interesseert me geen reet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik was er al achter, maar toch bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iemand die per kloon maximaal tienduizend posts plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |