He hallo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar als je de OP lezen al teveel moeite vindt heb je het ws. lastig met hier het tempo bijhouden
niet zeiken dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
zeker, ik zat me al de tyfus te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Wacht maar tot het spitsuur isquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.
Zo praten we nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Dat is goed voor mijn postgemiddelde!
Er zitten hier trouwens ook mensen in BeF die niet zo gesteld zijn op postkrikken enzo. Dus doe het wel onopvallendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wacht maar tot het spitsuur is
SpeedyGJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie was d laatste
maak dan een nieuwe !
Je bent een hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Het loopt wel okay tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.
Het is godver de tyfus geen postopkrikgebeuren hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
KS is er ook!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker, ik zat me al de tyfus te zoeken
?? Vertel, laten fotograferen voor geld? ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
Niet iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzo
ging het echt zó snel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moestquote:
genoeg te zien maar geen tietenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!
Of elders hier op Fok! waar ze te zien zijn
Winnen? Met tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer winnen hoeren vakanties met hun tieten???![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ging het echt zó snel?
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
die zit nu waarschijnlijk in het FB topic te vragen waarom het deel 345 op slot moest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
genoeg te zien maar geen tieten
Je was al te snel met reageren, ik heb mijn post net ge-edit, ik wist het alweerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
De langverwachtte mcDavid-award!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Nee Handschoen, niet laten fotograferen voor geld, dat komt volgende maand. Had nu een filmpje bij hooterplaza op internet....
Ze zouden de regels moeten kennen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankernewbies!
dat snap ik ook niet helemaal neequote:
Ja...quote:
oke my badquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Opende ik toevallig 2 topics tegen nog een BeF topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Gossie... kom je aandacht te kort meisje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Kijk nu nog eens... en dan de foto in het zwart wit met de m&m's
Weet niet hoor... maar wat is dat links dan?
Goed, omdat ik op mijn rug lig zakken ze naar beneden en opzij.... is het niet veel... maar volgens mij zijn het toch echt tieten......
Ergo: het is een kut-user. Zo, dat was niet moeilijk toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel TLK oldbie genoeg is om te weten hoe een PI werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |