He hallo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar als je de OP lezen al teveel moeite vindt heb je het ws. lastig met hier het tempo bijhouden
niet zeiken dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
zeker, ik zat me al de tyfus te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Wacht maar tot het spitsuur isquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Duurde inderdaad lang... en dan zeggen dat ik het niet kan bijhouden:
[..]
He hallo!
Ben dan wel bejaard, maar ik kan nog wel iets aan!
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Of je kijkt in het fotoboek, waar ook het een en ander te zien is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nou, post een foto dan kunnen we meegenieten.
Zo praten we nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Dat is goed voor mijn postgemiddelde!
Er zitten hier trouwens ook mensen in BeF die niet zo gesteld zijn op postkrikken enzo. Dus doe het wel onopvallendquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wacht maar tot het spitsuur is
SpeedyGJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie was d laatste
maak dan een nieuwe !
Je bent een hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
mijn tieten zijn lief! Hebben me dit jaar al een hoop geluk gebracht. Vakantie + 250 euries!!!!
Het loopt wel okay tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.
Het is godver de tyfus geen postopkrikgebeuren hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Spitsuur rulezzz!
Laatst in ander slowchatin 17 minuten 1 topic met 6 man ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén topic erdoor in drie uur vind ik al vlot genoeg.
KS is er ook!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker, ik zat me al de tyfus te zoeken
?? Vertel, laten fotograferen voor geld? ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
He maar.... tieten???
WAAR???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |