Ik vind Samarinde een hele mooie naamquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sammelindeik heb even naar je leeftijd gekeken maar je was echt geen 13 toen je dat verzon
?
Waarom dan niet Armin? Dat vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
in het Parool vandaag bij de familieberichten: Armen van der Ploeg![]()
Arme Armen![]()
Ik vind dat beetje een paardennaam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind Samarinde een hele mooie naam
En hoe noem je haar? Terra of Estrella?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:16 schreef gribber het volgende:
Ik heb mijn kinderen 2 dochters de namen Dochter 1 "Luna" (maan) en Dochter 2 "terra estrella" (aarde ster) mee gegeven.
Hahahha die reactie van omaquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:28 schreef Lishe het volgende:
Beaker, cool, een Jan!
In de categorie Pipi... mijn (achter)nichtje heet Pip. Ik moest even wennen, maar nu vind ik het vooral erg vrolijk. Het zal ermee te maken hebben dat je mensen kent denk ik. Al zei haar oma toen ze het hoorde; "Je mag toch nog veranderen tot ze een week oud is?"![]()
April, May & June, zo heten Lizzy, Juultje & Babetje (de nichtjes van Kwik, Kwek & Kwak) in het Engels.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef Igraine het volgende:
May en June zijn toch gewoon hele normale namen? Die worden al tig jaren gebruikt.
De rest is inderdaad wat... eh minder conservatief
Dat vroeg ik me nou al heel lang af, hoe die in het Engels zouden hetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
April, May & June, zo heten Lizzy, Juultje & Babetje (de nichtjes van Kwik, Kwek & Kwak) in het Engels.
Wel grappige namen hoor, maar niet in Nederland... dat wordt niet mooi uitgesproken.
Terra noemen wij haarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
En hoe noem je haar? Terra of Estrella?
Jan is trouwens één van de weinige nederlandse namen die ik best leuk vind. Maar ja zo heet mijn vader al (en die vind het een vreselijke naam voor een kind)
Ze hebben het hersteld vandaag! Het blijkt Amren van der Ploeg te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
in het Parool vandaag bij de familieberichten: Armen van der Ploeg![]()
Arme Armen![]()
heb je daar dan niet toch een beetje de pest over in? (zou ik me wel voor kunnen stellen namelijk, als je 't zo expliciet gezegd hebt). nou ja, wie weet is 't 'gewoon' een meisje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:17 schreef Beaker het volgende:
wel heel grappig, want wij vinden Jan ook een hele leuke jongensnaam en dus hebben we wel eens gezegt dat die naam "gereserveerd"is voor onsToen ze me van de week zei welke namen ze hadden kwam er hel stilletjes een "of was Jan nou door iemand gereserveerd
![]()
![]()
![]()
zwangerschapsdementie
quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:00 schreef Tobbes het volgende:
Jezus, je bent toch geen pauper? Jayden
Het is gewoon een arbeidersnaamquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer pauper aan?
Hm..vind ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is gewoon een arbeidersnaam![]()
Net als 'Wesley' bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |