Ik ken een Fee, is een heel lief meisje, dus daarom vind ik de naam ook wel leuk. Al zou ik denk ik niet zo snel m'n kind zo noemen. Haar zusje heet Sterre, vind ik ook wel leuk. Ik had best een eventuele dochter zo willen noemen, maar dat wil Micha niet omdat een achternichtje ofzow van hem al zo heet (die hij nog nooit gezien heeft en die in de VS woont, maar goedquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Belana het volgende:
mmm... ik ben laatst de naam "Fee" tegen gekomen... ik vind het niks
Faye Dunawayquote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef texelonia het volgende:
Ja ik vind Faye ook beter/mooier dan Fee, maar dan wordt het wel vast weer vaak verkeerd uitgesproken. Al kent iedereen toch ook wel Faye Dunnaway (of hoe schrijf je dat?)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Robert, nee, vreselijk, vroeger een naar ettertje in de klas gehad en nu heet een van de buurjongens zo, staan zijn moeder weer te schreeuwen:
'Ro-burt. Roooooo-buuuurt. Roooooooohhhhhh-burrrttttttt eten![]()
![]()
'
Nah, doe maar niet
En April is ook een hele normale naam. En Storm hoor je ook overal tegenwoordig dus dan kan River en Rain toch ook welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef Igraine het volgende:
May en June zijn toch gewoon hele normale namen? Die worden al tig jaren gebruikt.
De rest is inderdaad wat... eh minder conservatief
Dat je het hoort betekent nog niet dat het kanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef texelonia het volgende:
En April is ook een hele normale naam. En Storm hoor je ook overal tegenwoordig dus dan kan River en Rain toch ook wel
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat je het hoort betekent nog niet dat het kan
getverquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef bixister het volgende:
doet mij wat teveel 'tight-ass'erig aan.
Ja sprookjesachtige namen voor je huisdier wellichtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Girly het volgende:
ik heb laatst samen met mijn vriend een namenboekje (Het voornamen dagboek heet het ) gekocht, en daarin stond een bladzijde met als titel Sprookjesachtige namen, was natuurlijk wel erg benieuwd, maar schok eigenlijk toen ik de namen zag:
(pik ff de ergste eruit)
Alladin, Sinbad,Simba,Tinkerbell,Nemo, Peter-pan,
Pocahontas,Pippi,Janneman,Scheherezade,Pluk
Ik snap niet dat dit serieus genomen kan worden in een officieel boekje.
Of vinden jullie de namen meevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |