nigel is engels en daarom vind ik het ook mooi, ik ben niet van de nederlandse namen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
[..]
heu, Nigel IS toch een engelse naam???
[..]
eh... behalve het verliefde deel komt dit me niet bekend voor gelukkig.
Roooburt denk ik... niet echt Rooobèrt in elk gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Sugar het volgende:
Maar Rewimo, dan als Roooburt of Rooobert?
Dan wordt het vast een pittige tante!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef bixister het volgende:
Violante is wel de ergste hoor principessa!(moet je niet mee in frankrijk gaan wonen.
)
Dit had ik met Renée (op welke schrijfmanier dan ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef livelink het volgende:
Eerlijk gezegd was Katja voor mij al vanaf kinds af aan de enige meisjesnaam. Ik heb nooit echte namenlijstjes en boekjes gehad, maar altijd alleen maar Katja in mijn hoofd gehad. En gelukkig ging mijn vriend akkoord.
Jolie...zo heet ons konijntje ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef Luchtbel het volgende:
En ach er kan nog zoveel veranderenik had nooit over namen nagedacht maar ik weet zeker dat als ik Jolie samen met m'n ex had gekregen ze een hele andere naam had gehad
en als ze 10 jaar later was geboren waarschijnlijk ook.
Ik met de naam Luna, alleen zal zij er misschien over een paar jaartjes pas komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Dit had ik met Renée (op welke schrijfmanier dan ook)
Ze kan altijd nog Michelle of Charlotte hanteren natuurlijk..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef snoopy het volgende:
De zestienjarige Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Geldof schreef in een column in het blad Smash Hits dat zij haar hele leven ,,achtervolgd is door die gekke naam''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |